inschrijvingen.knrb.nlquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:43 schreef Fiekie het volgende:
Waar kan ik de inschrijvingen zien? bij 'inschrijvingen' zie ik dat er overal nog geen ploegen ingeschreven zijn. Dat is idd wel heel weinig.
Oei dat is wel weer heel dramatisch.quote:
Wat is het? Het gaat altijd anders dan je dacht in Rusland...quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:44 schreef WanEnOonlie het volgende:
Pfff.... één tip: probeer nooit afspraken te maken met iemand uit Rusland!
Blijkbaar hadden ze nog niet ingeschreven. Nu staat Nerhuis er wel tussen namelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Tsja, de Skøll middengroepen zitten in Gent inderdaad. Maar Nereus heeft alleen nog bij de oude vier ingeschreven, gaan ze de rest niet doen of zijn ze laat met inschrijven?
Precies! En wat het is? M'n boek. Ontmoeting (de tweede) met Ivanov. En Malyshev, maar dat staat opeens op losse schroeven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef Fiekie het volgende:
[..]
Wat is het? Het gaat altijd anders dan je dacht in Rusland...
Wie weet krijg je opeens een mail dat het allemaal wel doorgaat. Kan zomaar, toch? Spreken de heren Engels? Of moet je je in het Russisch behelpen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Precies! En wat het is? M'n boek. Ontmoeting (de tweede) met Ivanov. En Malyshev, maar dat staat opeens op losse schroeven.
Heb er ook zin inquote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zin in de Varsity!
Wie van hier gaat wat starten?
Ik zelf in B4+, eens kijken waar we staan sinds de Winterwedstrijden.
Eerstejaars Lichte acht, ben benieuwd! Het is gelukkig 'maar' 2k ik had het helemaal gehad met die lange baan wedstrijdenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zin in de Varsity!
Wie van hier gaat wat starten?
Ik zelf in B4+, eens kijken waar we staan sinds de Winterwedstrijden.
Ik zal naar je zwaaien als ik over de finish kom, Wan. Maar hoe ben je te herkennen van zo'n een grote afstand? Kan je een grote roze of oranje hoed op doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
MIjn mannen zijn er bij in de LB4+. En ik geef commentaar. Zwaai dus maar als je me ziet, ik sta continue op de finishlijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
Dames overnaedsche 4 (Boreas) slag, dus als je rond dat vroege tijdstip al wakker bent zal ik zwaaien!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
MIjn mannen zijn er bij in de LB4+. En ik geef commentaar. Zwaai dus maar als je me ziet, ik sta continue op de finishlijn.
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:49 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als ik over de finish kom, Wan. Maar hoe ben je te herkennen van zo'n een grote afstand? Kan je een grote roze of oranje hoed op doen?Roeien meebetalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
Ben je er al zo vroeg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |