Over the edgequote:
Jij bent wel een zoenerd, toch? Jaaaa, dat voel ik aan m'n waterquote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat. En meestal helpt een schop in mijn ballen ook vrij goed (inkoppertje voor MI-etje)
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bent wel een zoenerd, toch? Jaaaa, dat voel ik aan m'n water
Geeft niksquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Maar dat typ ik maar niet.
Achgossie arm wagentje toch!quote:
Ja, hoor! Keeeeeurigquote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik was toch gewoon de laatste post?
24 aprilquote:
oh ik dacht dat het remmen lapo-vermijdend wasquote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik was toch gewoon de laatste post?
goed kijken he.quote:
Nou, dan steek je je hand maar heel ver naar voren uit. Hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Maar dat typ ik maar niet.
Zie je nou wel, als ik iets aardigs schrijf dan heb je van die ^$&^$#@@@!** wijven die het weer verkeerd lezen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dan steek je je hand maar heel ver naar voren uit. Hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |