Ik ben eerstejaars en ik loop nu stage. En ik wil niet met kleine kinderen werken. Wel met jongeren. Of met gehandicapte kinderen, maar niet op een naschoolse opvang ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was iedereen in mijn klas muv mezelfDe eerste dag werd gevraagd welke doelgroep je interesse heeft, ik was de enige die geen kinderen wilde
En waar moest ik mee stage lopen het eerste jaar...?
![]()
Hoeveelste jaars ben je nu? En heb jij al stages gehad?
had je nog die laatste redhead geizien die ik in je verjaardagstopic postte?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je weet het precies![]()
hoewel het jurkje lichter had mogen zijn
Voor haar keek ik naar die walgelijke Twylight filmsquote:
Idd, ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor haar keek ik naar die walgelijke Twylight films
Ja, ik vind d'r in Twilight niet mooi.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor haar keek ik naar die walgelijke Twylight films
Heb je een leuke stage? Bij ons was er het eerste jaar weinig keus, alles was met kinderen muv 1 stageplek, die was met verstandelijk gehandicapten. Wel op ingeschreven, niet op ingeloot... Ik heb later alleen met volwassenen en bejaarden gewerkt, dat was echt mijn dingquote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars en ik loop nu stage. En ik wil niet met kleine kinderen werken. Wel met jongeren. Of met gehandicapte kinderen, maar niet op een naschoolse opvang ofzo.
Gewoom geen schoenen, en in zo'n bloemenveldquote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan lage all stars dr onder.
Purrfect imo.
Ja, stom slotjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
had je nog die laatste redhead geizien die ik in je verjaardagstopic postte?
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef -SG- het volgende:
Ik dacht serieus dat ik om half 7 op moest. Ben ik gewoon morgen vrij.
Ik ook niet, maar ze was wel het lekkerst van de filmquote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik vind d'r in Twilight niet mooi.
Nee, ik haat mijn stage.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een leuke stage? Bij ons was er het eerste jaar weinig keus, alles was met kinderen muv 1 stageplek, die was met verstandelijk gehandicapten. Wel op ingeschreven, niet op ingeloot... Ik heb later alleen met volwassenen en bejaarden gewerkt, dat was echt mijn ding![]()
Bikkelen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Jotcha het volgende:
Die studie in antwerpen is elke dag van half 9 tot 6
Ja, ik vond ehm, dat chickie van Thirtheen zó lelijk met blond haar.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze was wel het lekkerst van de film
FAAL.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef je mening dan
[/img]http://img21.imageshack.us/img21/6986/1238358147894.jpg[/img]
Schattig
Ey jotcha,quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Jotcha het volgende:
Die studie in antwerpen is elke dag van half 9 tot 6
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik haat mijn stage.Ons eerste jaar is gezamenlijk, dus CMV, SPH en MWD samen en ik zit op een MWD stage. En ik haat MWD stages.
Ik werk op het Jongerenloket. http://helmond.lerenenwerken.nl/regio-sub.php?id=66
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef je mening dan
[ afbeelding ]
Schattig
Werkelijk![]()
Maar dat wist je toch al?
Ja! Ik moet nu nog 14 weken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's echt kut... stages zijn dan heel lang en vervelend als je het niet leuk vindt
Da's wel balen dan...
Wat heeft ze een eng neusjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef je mening dan
[ afbeelding ]
Schattig
Ewa, dan waar zijnde foto's?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ey jotcha,
Ik was vandaag wezen zwemmen en zag een meid met rood haar en moest toen meteen aan jou denken
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef je mening dan
[ afbeelding ]
Schattig
Die piercing is dan wel een beetje jammer.quote:
Had geen toestel bij me maar ze was zeker wel de moeite waard(alleen voor mij een beetje te jongquote:
Zij kan het wel hebben, sommigen staat het gewoon niet... Ik vind haar wel mooiquote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die piercing is dan wel een beetje jammer.
Jij denkt dat ik verder geen tijd kwijt ben dan alleen daar zitten?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Plus dat je veel tijd aan maquettes kwijt bent. Of hoe je dát dan weer schrijft.
Wat voor studie is het?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Plus dat je veel tijd aan maquettes kwijt bent. Of hoe je dát dan weer schrijft.
Heul nietquote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die piercing is dan wel een beetje jammer.
Ik vergelijk het niet he!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik verder geen tijd kwijt ben dan alleen daar zitten?
Mening.quote:
m'n nek wat doe je1112112quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |