Die blauwequote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, van mama.
[..]
Die witte?
[..]
Ja, H&M heeft eindelijk weer.
Dat witte hemdding is ook wel sexay.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, linksonder zei je!Ja, die is hippie, daarom wilde ik hem.
Ja, iedereen is anders hè.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Maar het is niet mijn stijl moet ik zeggen
Brunettes met blauwe jurkjesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Jotcha het volgende:
Azuur blauw en turkoise(of hoe je het spelt) jurkjes
![]()
Verrekte boomknuffelaarquote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, iedereen is anders hè.Ik ben wel een beetje van het hippie, wijde fleurige gedoe.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Jotcha het volgende:
Azuur blauw en turkoise(of hoe je het spelt) jurkjes
![]()
Ik heb ook SPH gestudeerd, maar ben geen boomknuffelaar!quote:
GILFS in jurkjesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, en meer dat grijzige, niet echt dat bruine haar
Mwah, bij ons valt het wel mee, ik zit bij toffe mensen. In Eindhoven zitten echt boomknuffelaars, met van die geiten wollen sokken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook SPH gestudeerd, maar ben geen boomknuffelaar!![]()
Maar ik ben wel gestopt in het derde jaar, misschien komt het doordat ik geen boomknuffelaar ben...
Hey Jotcha!quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, bij ons valt het wel mee, ik zit bij toffe mensen. In Eindhoven zitten echt boomknuffelaars, met van die geiten wollen sokken.
Grapje mangquote:Op zondag 21 maart 2010 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee optyfen. Bepaalde milfs tot daar aan toe
Oh, maar dat is bij ons ook zo of het hebben gehad.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Jotcha!
[..]Ik zat in de klas met de mensen die eigenlijk allemaal zelf hulp nodig hadden
![]()
quote:
Ik vind d'r niet mooi als Bella.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter dame dan, niet die wannabe dame links.
Je weet het preciesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter dame dan, niet die wannabe dame links.
Dat was iedereen in mijn klas muv mezelfquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, maar dat is bij ons ook zo of het hebben gehad.Dat zei mijn mentor ook, dat veel mensen die het studeren in aanraking zijn geweest op de een of andere manier met dit. Of je moet per sé met "koetie koetie kleine kindjes" willen werken.
En dan lage all stars dr onder.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je weet het precies![]()
hoewel het jurkje lichter had mogen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |