Indekken tegen verlies? Man, ik was er bij de loting tegen AZ al vanuit gegaan dat we het niet zouden reddenquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
OMG!!!! Sorry maar deze reactie kan echt niet.
Ik heb werkelijk niks gezien van de wedstrijd, maar nu dek je je al in tegen het verlies in de Bekerfinale
De morele winnaar zijnNiemand die daar ooit nog over praat. Winst is het enige wat telt.
Wees een echte supporter en geloof in de kracht van Feyenoord. Slechter zijn en toch winnen
Hopelijk doen ze het ook tegen Ajax, anders pakken ze daadwerkelijk nog de dubbel
Er is een verschil tussen juichen en de polonaise lopen 15m langquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef FJD het volgende:
Over mongolen gesprokenStaan er daar een paar uit hun plaat te gaan alsof ze de CL winnen op het moment dat er een eenvoudige voorsprong tegen een club uit de Jupiler League wordt behaald. Beide situaties komen tegenwoordig bijna net zo vaak voor maar om daar dan zo blij mee te zijn
De Joden grijpen de macht!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:23 schreef jpjedi het volgende:
Damn pvda grootste in peiling.. Marokaantjes knuffelen ftw!
Kan je die voor mij uitleggen? Elke wedstrijd tussen deze twee lijkt mij niet neutraal. Ook al is het vriendschappelijk dan is er nog spanning.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:50 schreef Diamond3d het volgende:
Zou heel slecht zijn als hij ze niet toelaat gezien het een neutrale wedstrijd is.
Daarmee bedoel ik te zeggen dat het een finale is die altijd in de kuip wordt gehouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kan je die voor mij uitleggen? Elke wedstrijd tussen deze twee lijkt mij niet neutraal. Ook al is het vriendschappelijk dan is er nog spanning.
Ik snap je punt, echter de beide burgemeesters hebben afgesproken dat tussen wedstrijden van Ajax en Feyenoord geen uitpubliek aanwezig zal zijn. Jammer voor Ajax, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik te zeggen dat het een finale is die altijd in de kuip wordt gehouden.
Het zou slecht zijn als om die reden geen ajax supporters mogen komen en wel feyenoord supporters omdat het 'toevallig' in hun stadion is.
Als de finale standaard in de arena was zou het ook niet rechtvaardig zijn als er alleen ajax supporters waren en geen feyenoord supporters. Beide hebben schuld aan misdragingen.
Competitie is anders, daar speel je een keer thuis en een keer uit. Dit is de bekerfinale dat op een terrein wordt gehouden in Rotterdam. Als het in het Philips stadion was geweest bijv zaten er ook niet alleen feyenoordsupporters.
Oftewel: Of beide supporters of helemaal geen supporters.
Bij de bekerfinale word door loting bepaald wie de uitspelende club is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik te zeggen dat het een finale is die altijd in de kuip wordt gehouden.
Het zou slecht zijn als om die reden geen ajax supporters mogen komen en wel feyenoord supporters omdat het 'toevallig' in hun stadion is.
Als de finale standaard in de arena was zou het ook niet rechtvaardig zijn als er alleen ajax supporters waren en geen feyenoord supporters. Beide hebben schuld aan misdragingen.
Competitie is anders, daar speel je een keer thuis en een keer uit. Dit is de bekerfinale dat op een terrein wordt gehouden in Rotterdam. Als het in het Philips stadion was geweest bijv zaten er ook niet alleen feyenoordsupporters.
Oftewel: Of beide supporters of helemaal geen supporters.
Je kan van voetbalsupporters niet verwachten dat ze ineens Roomser dan de Paus zijn zodra ze een stadion binnen komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik snap je punt, echter de beide burgemeesters hebben afgesproken dat tussen wedstrijden van Ajax en Feyenoord geen uitpubliek aanwezig zal zijn. Jammer voor Ajax, maar het is niet anders.
De supporters (nou ja supporters) hebben het er zelf naar gemaakt.
Oh en PvdA![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: De waddeneilanden![]()
![]()
Ik weet niet hoe dit zit maar officieel wordt er normaal geloot wie er (op papier) uit of thuis speelt. Dus in dat geval kan feyenoord ook uit spelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik snap je punt, echter de beide burgemeesters hebben afgesproken dat tussen wedstrijden van Ajax en Feyenoord geen uitpubliek aanwezig zal zijn. Jammer voor Ajax, maar het is niet anders.
De supporters (nou ja supporters) hebben het er zelf naar gemaakt.
Oh en PvdA![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: De waddeneilanden![]()
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij de bekerfinale word door loting bepaald wie de uitspelende club is.
Gewoon 2 supportersgroepen laten komen, anders allebei het veld niet op.
Is al gebeurd. Feijenoord heeft de eerste halve finale gewonnen en is dus thuisspelende partij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit zit maar officieel wordt er normaal geloot wie er (op papier) uit of thuis speelt. Dus in dat geval kan feyenoord ook uit spelen.
Verder blijf het krom natuurlijk. Dan moeten ze de knvb beker op een ander terrein laten plaatsvinden.
Alles kan, alleen niet gratisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Feijenoord heeft de eerste halve finale gewonnen en is dus thuisspelende partij.
Dat zal contractueel niet kunnen, net zoals ze de JCS niet gaan verplaatsen als daar ajax-Feijenoord uit zou komen.
Triest topic. Sowieso de reactie van Jol serieus nemen zegt genoeg over de mensen daar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Keltie het volgende:
Kuttopic-alert:
Ajax zou zich moeten schamen
Meld je je ziek en zeg je dat je je geestelijk moet gaan voorbereiden voor de zomertijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
Wat heb ik totaal geen zin meer vandaag... Vraag je de middag vrij, nee... Misschien dat er nog wat kan komen...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Meld je je ziek en zeg je dat je je geestelijk moet gaan voorbereiden voor de zomertijd
Hmm.. Ik denk niet dat ik dat als geldige reden had opgevatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
Wat heb ik totaal geen zin meer vandaag... Vraag je de middag vrij, nee... Misschien dat er nog wat kan komen...
Ja, dat was ook echt gebeurdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wel jammer eigenlijk. Wat zou het mooi zijn geweest als de finale Ajax - Feyenoord zou zijn
Heel de kuip gevuld met ajacied
Maar helaas, gelukkig hebben we bij de JCS wel weer een kans. Of speelt de landskampioen (Ajax gaat dat worden) altijd thuis? Anders kan de JCS Feyenoord - Ajax worden en dan alleen maar Feyenoorders in de Arena
Nog mooier zou zijn als het beide gebeurd en dat al die Ajacieden gewoon in Rotterdam blijven en dan die Feyenoorders vervolgens allemaal in Amsterdam zouden blijven
Hmm, ik sla door, hoog tijd voor weekend
Nee dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar een mens mag toch dromenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, dat was ook echt gebeurd
Bij de JCS weet ik niet hoe die loting verloopt..
Tot op heden niks nieuws.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef jpjedi het volgende:
Zitten we echt op te wachten dat daar de pleuris uitbreekt...
Twitter:
ajc Update: S. Korea convenes emergency cabinet meeting as navy ship sinks. Rescue continues. http://bit.ly/csukOj
less than a minute ago
100en berichten per minuut:
http://mobile.twitter.com/searches?q=Korea
damn:
normal MrJeffKorn RT @Bret_Baier: It appears North Korea fired on two South Korean ships -one is sinking - we're following it now.. this after new nuclear threats from NK
quote:Jack Bauer met pensioen
Het einde van Jack Bauer en de televisieserie 24 is in zicht. Fox trekt aan het einde van het huidige achtste seizoen de stekker uit de successerie. Wel komt er nog een film over de avonturen van de Amerikaanse antiterrorisme-eenheid CTU.
Hoofdrolspeler Kiefer Sutherland is 'treurig, maar kijkt ook nostalgisch terug op de voorbije acht seizoenen'. "Het is de rol van mijn leven geweest."
In Amerika zal de laatste aflevering van seizoen acht op 24 mei worden uitgezonden.
Real time
In 2001 verscheen 24 voor het eerst op tv. Kenmerkend voor de serie is dat alles in 'real time' gebeurt. Een minuut in de serie beschrijft een minuut uit het leven van Bauer en zijn collega's. Ieder seizoen duurt precies een etmaal.
24 kreeg in totaal 68 Emmy Awards.
quote:Friet is een gerecht van gefrituurde aardappelreepjes.
Friet is bekend onder verschillende benamingen: in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in de rest van Nederland heeft men het meestal over patat. In Noord-Holland en Utrecht raakt de benaming Vlaamse friet echter steeds meer in zwang. Andere benamingen zijn patates frites en frites.
Het gebruik van "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Noord-Brabant en Nederlands Limburg verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het daar "aardappel" betekent, en bij de laatste twee gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |