Ik heb gewoon gisteren een stukkie gekekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je geen geluid? Hij heeft al een paar keer voorgezet en daar kwam niks uit, dus in deze tijd van de strijd ga je dan gewoon zelf. Kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je zo goed in je vel zit.
Overigens heb je helemaal gelijk dat het een ego tripper is. Maar ik zou het niet erg vinden om met 11 ego trippers het WK te winnen
'Fust, klinkt goed, doen ze ook aan onbeperkt drinkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef FJD het volgende:
T Fust doet idd de onbeperkte spareribs
Eten we vrijdag eerst daar en kijken we wel hoe laat het wordt
quote:Beste Beursbattle deelnemer,
Over 7 dagen zal de nieuwe ronde van het beursspel starten. Uw portefeuille zal voor 1 april worden gereset en terug gezet naar de startsituatie. In de tussentijd kunt u expirimenteren met de mogelijkheden van het spel.
Indekken tegen verlies? Man, ik was er bij de loting tegen AZ al vanuit gegaan dat we het niet zouden reddenquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
OMG!!!! Sorry maar deze reactie kan echt niet.
Ik heb werkelijk niks gezien van de wedstrijd, maar nu dek je je al in tegen het verlies in de Bekerfinale
De morele winnaar zijnNiemand die daar ooit nog over praat. Winst is het enige wat telt.
Wees een echte supporter en geloof in de kracht van Feyenoord. Slechter zijn en toch winnen
Hopelijk doen ze het ook tegen Ajax, anders pakken ze daadwerkelijk nog de dubbel
Er is een verschil tussen juichen en de polonaise lopen 15m langquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef FJD het volgende:
Over mongolen gesprokenStaan er daar een paar uit hun plaat te gaan alsof ze de CL winnen op het moment dat er een eenvoudige voorsprong tegen een club uit de Jupiler League wordt behaald. Beide situaties komen tegenwoordig bijna net zo vaak voor maar om daar dan zo blij mee te zijn
De Joden grijpen de macht!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:23 schreef jpjedi het volgende:
Damn pvda grootste in peiling.. Marokaantjes knuffelen ftw!
Kan je die voor mij uitleggen? Elke wedstrijd tussen deze twee lijkt mij niet neutraal. Ook al is het vriendschappelijk dan is er nog spanning.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:50 schreef Diamond3d het volgende:
Zou heel slecht zijn als hij ze niet toelaat gezien het een neutrale wedstrijd is.
Daarmee bedoel ik te zeggen dat het een finale is die altijd in de kuip wordt gehouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kan je die voor mij uitleggen? Elke wedstrijd tussen deze twee lijkt mij niet neutraal. Ook al is het vriendschappelijk dan is er nog spanning.
Ik snap je punt, echter de beide burgemeesters hebben afgesproken dat tussen wedstrijden van Ajax en Feyenoord geen uitpubliek aanwezig zal zijn. Jammer voor Ajax, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik te zeggen dat het een finale is die altijd in de kuip wordt gehouden.
Het zou slecht zijn als om die reden geen ajax supporters mogen komen en wel feyenoord supporters omdat het 'toevallig' in hun stadion is.
Als de finale standaard in de arena was zou het ook niet rechtvaardig zijn als er alleen ajax supporters waren en geen feyenoord supporters. Beide hebben schuld aan misdragingen.
Competitie is anders, daar speel je een keer thuis en een keer uit. Dit is de bekerfinale dat op een terrein wordt gehouden in Rotterdam. Als het in het Philips stadion was geweest bijv zaten er ook niet alleen feyenoordsupporters.
Oftewel: Of beide supporters of helemaal geen supporters.
Bij de bekerfinale word door loting bepaald wie de uitspelende club is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik te zeggen dat het een finale is die altijd in de kuip wordt gehouden.
Het zou slecht zijn als om die reden geen ajax supporters mogen komen en wel feyenoord supporters omdat het 'toevallig' in hun stadion is.
Als de finale standaard in de arena was zou het ook niet rechtvaardig zijn als er alleen ajax supporters waren en geen feyenoord supporters. Beide hebben schuld aan misdragingen.
Competitie is anders, daar speel je een keer thuis en een keer uit. Dit is de bekerfinale dat op een terrein wordt gehouden in Rotterdam. Als het in het Philips stadion was geweest bijv zaten er ook niet alleen feyenoordsupporters.
Oftewel: Of beide supporters of helemaal geen supporters.
Je kan van voetbalsupporters niet verwachten dat ze ineens Roomser dan de Paus zijn zodra ze een stadion binnen komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik snap je punt, echter de beide burgemeesters hebben afgesproken dat tussen wedstrijden van Ajax en Feyenoord geen uitpubliek aanwezig zal zijn. Jammer voor Ajax, maar het is niet anders.
De supporters (nou ja supporters) hebben het er zelf naar gemaakt.
Oh en PvdA![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: De waddeneilanden![]()
![]()
Ik weet niet hoe dit zit maar officieel wordt er normaal geloot wie er (op papier) uit of thuis speelt. Dus in dat geval kan feyenoord ook uit spelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik snap je punt, echter de beide burgemeesters hebben afgesproken dat tussen wedstrijden van Ajax en Feyenoord geen uitpubliek aanwezig zal zijn. Jammer voor Ajax, maar het is niet anders.
De supporters (nou ja supporters) hebben het er zelf naar gemaakt.
Oh en PvdA![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: De waddeneilanden![]()
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij de bekerfinale word door loting bepaald wie de uitspelende club is.
Gewoon 2 supportersgroepen laten komen, anders allebei het veld niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |