Dat dit kan!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom hebben mensen toch zo vaak de drang om de 'a' in mijn username klein te spellen?
Het duurde een paar maanden tot ik er achter kwam dat alles in hoofdletters is behalve de i'tjes.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom hebben mensen toch zo vaak de drang om de 'a' in mijn username klein te spellen?
Oh fuck, nu je het zegtquote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het duurde een paar maanden tot ik er achter kwam dat alles in hoofdletters is behalve de i'tjes.
Als het programma begint gaat er meestal in topic vol per kwartier, dus kan zit je gemiddeld op 20 posts per minuutquote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat al sneller dan topic 1, ik pleit voor 20 posts p/m in het volgende topic
What has been seen...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het duurde een paar maanden tot ik er achter kwam dat alles in hoofdletters is behalve de i'tjes.
Hmm, het is logisch als de letters klein/groot/klein/groot etc zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Maar dat is niet zoquote:Op zondag 21 maart 2010 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm, het is logisch als de letters klein/groot/klein/groot etc zijn
Luister eens naar Bach!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nu echt hele slechte muziek aan het luisteren
Zoals dit topic, vorige week om 9 uur (19 posts per minuut):quote:Op zondag 21 maart 2010 19:56 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Als het programma begint gaat er meestal in topic vol per kwartier, dus kan zit je gemiddeld op 20 posts per minuut
Ik luister Sander van Doornquote:Op zondag 21 maart 2010 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nu echt hele slechte muziek aan het luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |