Dit dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:15 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb net besloten om geen huiswerk te doen vanavond. Goed gevoel.![]()
Maraca moet het huishouden doen.quote:
Meh, gezin van vijf personen waarbij je na het avondeten al de vaat eerst een beetje moet afspoelen, dan moet inruimen en dan veel later weer moet uitruimen...kost meer tijd dan een afwasjequote:Op zondag 21 maart 2010 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, die zijn relaxed
Heb hem wel eens aangezegd voor 2 borden, een vork en een glas
Ik deed niet lelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 19:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo lelijk doen terwijl ik in principe aardig deed tegen jou
Lerenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef busfoto.nl het volgende:
Ik ben vanavond wat minder aanwezig, want ik heb morgen een tentamen wat nog geleerd moet worden. Ies wel jammer, want behalve 3 uur kwaliteitstelevisie die ik mis scheelt mijn bijdrage misschien wel een half topic.
Goed bezig, dat scheelt mij weer werkquote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het goed is sta je er nu ook in
Ik maakte een opmerking over mensen die huiswerk maken en aangezien jij dat niet doet...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik deed niet lelijkMaar jij deed ook niet aardig
Jíj weet hoe je prioriteiten steltquote:Op zondag 21 maart 2010 19:15 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb net besloten om geen huiswerk te doen vanavond. Goed gevoel.![]()
Gaat goed hequote:Op zondag 21 maart 2010 19:19 schreef busfoto.nl het volgende:
Nummer 1 zit alweer bijna vol..
dit keer gaat het veel sneller dan vorige week (16 topics), want toen zat topic 1 pas om 19:45 vol..
Dit maakt mij vrolijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:19 schreef busfoto.nl het volgende:
dit keer gaat het veel sneller dan vorige week (16 topics), want toen zat topic 1 pas om 19:45 vol..
Dankjewelquote:
Hier een gezin van 4. Elke ochtend uitruimen, dan gedurende de dag vullen met alle spullen van de hele dag en 's nachts aanzetten. Als je puzzelt past alles van een hele dag makkelijk erin.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Meh, gezin van vijf personen waarbij je na het avondeten al de vaat eerst een beetje moet afspoelen, dan moet inruimen en dan veel later weer moet uitruimen...kost meer tijd dan een afwasje
Dat 16de topic meetellenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:19 schreef busfoto.nl het volgende:
Ik ken hetquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hier een gezin van 4. Elke ochtend uitruimen, dan gedurende de dag vullen met alle spullen van de hele dag en 's nachts aanzetten. Als je puzzelt past alles van een hele dag makkelijk erin.
Met die 2 borden was ik trouwens alleen thuis, m'n ouders waren toen op vakantie
Moet je maar een goeie virusscanner op je comp hebben.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En willen de zieken hun bacteriën ff bij zich houden? Danku.
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef TheKC het volgende:
Mensen die de vaat moeten doen, daar heb je huishoudsters voor
Virusscannersquote:Op zondag 21 maart 2010 19:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Moet je maar een goeie virusscanner op je comp hebben.
Cool! (ja of hot natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 19:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga eens even opwarmen bij de houtkachel.
Onterecht! Die dingen zijn geweldig!!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal overtuigd van vaatwassers
Block-out vond ik leukerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ken het. Mijn tetris-vaardigheden komen dagelijks weer goed van pas
Een baggernachtquote:
Heb ik. Maar voordat die het veel te druk krijgt.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Moet je maar een goeie virusscanner op je comp hebben.
En wat doet het?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn tooltje is klaar:
http://kexx.net/fokstatsdinges.php
Ik heb allerlei leuke dingen ingevuld, maar wat is de bedoeling eigenlijk?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn tooltje is klaar:
http://kexx.net/fokstatsdinges.php
Ik sluit me wel even af want ik zie alweer dat ik de enige ben met voorkeur voor de gewone afwasquote:
Dat staat er ook.quote:
Inderdaad, het staat geheel in het teken van Adelante en mij.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En als je dit nieuws niet had gehoord was die nacht er niet gekomen?
Ach ik heb er dan wel 1, maar ik hoor 't ding nooit klagen dus.quote:
quote:
Je moet het wel goed invullenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb allerlei leuke dingen ingevuld, maar wat is de bedoeling eigenlijk?
Juicyhil waarom heb jij mij veraden bij Biogarde?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad, het staat geheel in het teken van Adelante en mij.
Tux <--> virusscannerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach ik heb er dan wel 1, maar ik hoor 't ding nooit klagen dus.
Hebben we wel hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom hebben we niet meer dit soort topics:
Verander hier niets aan het woord #3
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Juicyhil waarom heb jij mij veraden bij Biogarde?
Omdat ik een tientje van hem kreeg.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Juicyhil waarom heb jij mij veraden bij Biogarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |