Tomatenplantje kopen bij een tuincentrum, een leuke pot en een zakje aarde, pot vullen met aarde en plantje erin zetten, af en toe water geven, lekker in de zon zetten en dan groeit het wel hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil tomaten plantjes op het balkonMaar ik heb totaal geen groene vingers
Heb je geen groene vingers voor nodig..quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil tomaten plantjes op het balkonMaar ik heb totaal geen groene vingers
Dat was ook wel het plan ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:01 schreef Oxymoron het volgende:
Leuk, TF!
Je kunt dan beter zegmaar, elke 2 of 3 dagen ''even'' gaan, dan 1x per week uren lang onkruid moeten wieden.
Oh ik dacht dat je een tuin bij een vereniging bedoelde. Met van die ouwe mannetjesquote:Op zondag 21 maart 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat was ook wel het plan ja.
Gelukkig komt het gewoon in onze eigen tuin, dat maakt het iets makkelijker voor me
Veel melden zichzelf ziek. Ik heb ivm zulke fratsen een 0-urencontract, maar das mijn 'luxe' probleem, die keuze heb jij natuurlijk nietquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Vivi het volgende:
*asociaal inbreekt* Werkende moeders alhier, ik loop tegen een onbekend probleem aan; hoe doen jullie het als jullie kind ziek is (in dit geval; er tegenaan hangt..) heb je dan zorgverlof oid
Oh en hoi ik luf jullie allemaal natuurlijk![]()
![]()
Ik neem vrijquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Vivi het volgende:
*asociaal inbreekt* Werkende moeders alhier, ik loop tegen een onbekend probleem aan; hoe doen jullie het als jullie kind ziek is (in dit geval; er tegenaan hangt..) heb je dan zorgverlof oid
Oh en hoi ik luf jullie allemaal natuurlijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |