Denk het ook jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Denk dat veel mensen het online kijken ofzo![]()
Ik zit er alweer klaar voor
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekekenquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Vorig seizoen had ik iets van 8 afleveringen gedownload en dat gewoon heel erg aso achter mekaar zitten kijken
Haha kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Vorig seizoen had ik iets van 8 afleveringen gedownload en dat gewoon heel erg aso achter mekaar zitten kijken
ja dat is het amerikaanse topicquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekeken.
Maar er loopt nog een ander topic, daar is het wat drukker.
Ja weten we, maar dat is het USA topic en daar zijn ze dus verder dan wijquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekeken.
Maar er loopt nog een ander topic, daar is het wat drukker.
ik kan niet downloaden, ik lift illegaal met de buren meequote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan ik me wel voorstellen jaHet gekke is dat ik eigenlijk alle series download maar dit kijk ik gewoon braaf op tv
Bedankt voor de tip! Ik ga denk ik aflevering vier wel even checkenquote:Op maandag 19 september 2011 10:59 schreef timiee500 het volgende:
Jersey shore is zeker vet, maar je kan tot en met aflering 7 al online zien, en elke week nadat het op de amerikaanse tv is geweest komt die weer online te staan op http://jerseyshoreepisodesonline.blogspot.com/ (: hoef je niet te wachten
En het is gewoon stream dus niet downloaden
stream is toch zelfde idee als youtube? Sorry maar ik heb in geen jaren internet gehadquote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef timiee500 het volgende:
haha jaa heb ik ook een tijd gedaan, je kan ook stream kijken met 3g... (: maar je kan toch gewoon stream kijken ook al zit je bij je buren op het internet.
als ik de 11 verbinding heb wel. Nummer aanklikken, gelijk op pauze en dan uit laten bufferen en dan kan ik m afspelen. Maar probeer het ook weleens met eastenders en dat is niet om aan te zien, geluid wel oké maar verspringend beeld. Na 10seconden zit je dan al met koppijn. Episode 4 is nu aant bufferen btw. Probeer het 1x. Ben nu toch dochter van school halen en pas om 4 uur thuis ofzo. Nu maar hopen dat de verbinding in stand blijftquote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef timiee500 het volgende:
haha jaa dan gaat t lastig, kost op foon ook een beetje veel geld lijkt me...
Jaa de videos op youtube zijn ook stream, kan je dat dan ook niet op je pc?
ik verwacht er ook niet teveel vanquote:Op maandag 19 september 2011 14:35 schreef timiee500 het volgende:
haha jaa maar 11 mbps is ook niet echt veel haha, ik heb hier 300, hopen dat t lukt(:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |