OP zee, niet AAN zeequote:Op zondag 21 maart 2010 17:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, hoe denk jij anders dat die blokken aan de dijk liggen? Door stratenmakers op zee.
Gaat voor mij niet lukken, of je moet een maandje eerder al mee willen rijden.quote:
Pisces!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat half vast in een slotje
Ik zie net bij Life & cooking 4 you dat er een flashmob in Oslo komt![]()
ik ook nietquote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Heb je geremd!? Ik zag deze niet aankomen.
Die andere auto's parkeren we gewoon op de centrale parkeerplaatsquote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat voor mij niet lukken, of je moet een maandje eerder al mee willen rijden.![]()
Maar afhalen op een station in de buurt kan altijd. Hoeft Greys het park ook niet voor af, chauffeurs genoeg.
Hoe gaan we dat trouwens uitleggen? Huisje voor 6 personen met een stuk of 10 auto's ervoor geparkeerd?
Ik vond op Youtube al een stukje ja!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat half vast in een slotje
Ik zie net bij Life & cooking 4 you dat er een flashmob in Oslo komt![]()
10 auto's?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die andere auto's parkeren we gewoon op de centrale parkeerplaats
Geen hond die merkt dat je dan lopend het park op komt hoor! Er lopen zoveel mensen in en uit.
Ik las ff dat je ging zeiken, maar je hebt het al geëditquote:
Cat is hem al aan het zoeken.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
10 auto's?
Er zijn toch wel mensen die met elkaar meerijden hoop ik?
Greys, gooi het lijstje er nog eens in (is er een wiki?)
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond op Youtube al een stukje ja!
Best een ingewikkeld dansje!Maar ze gaan het in de finale gebruiken ofzo he?
zal ik een wiki maken? ja? ja? JA?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ff dat je ging zeiken, maar je hebt het al geëdit
En blz 6 vorige topic. Geloof ik.
Die met Tombolalala er in is de meest recente.
Nee, ik bedoel meer dat ik meegekregen had dat er 10 man heen ging... en 10 auto's lijkt me dan veelquote:Op zondag 21 maart 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat is hem al aan het zoeken.
En die auto's is echt geen punt, op dat park hebben ze ook een centrale parkeerplaats.
Twee auto's kan je bij het huisje kwijt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die oudjes in de zaal gaan dan ook mee doen?Ik vind het wel tof, ik ben gek op die flashmobs
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pisces!
We gaan naar Gelderland ipv Madeira
Ga je mee?
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pisces!
We gaan naar Gelderland ipv Madeira
Ga je mee?
Ook niet voor één nachtje?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelderland ipv MadeiraNee dat laat ik aan me voorbij gaan
Ik schrok me de pleuris, bedacht in eens: WTF, voor hetzelfde geld is een een tiener.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en Dirk vroeg 100 topics geleden hoe oud ik was:
27
zelfs ik ga, en das een klein wonder hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zullen er geen 10 worden. Erik rijdt met mij mee en Zwabber met ... iemand (Ll woont in zijn buurt toch? hinthinthintquote:Op zondag 21 maart 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat ik meegekregen had dat er 10 man heen ging... en 10 auto's lijkt me dan veel
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou het daar maar op jaquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris, bedacht in eens: WTF, voor hetzelfde geld is een een tiener.
Dat maakt mij dan weer een viespeuk.
Maar met 27 ben ik geen viespeuk meer, meer een mazzelaar.
bij deze trek ik me terug,quote:Op zondag 21 maart 2010 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Zwabber met ... iemand (Ll woont in zijn buurt toch? hinthinthint![]()
carpooldates
Tombola is on the case.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doe maar zuinig met je kuikens, je moet pisces nog overhalen
schrijf dan wel mudkip in de lijst, als je toch dat plaatje neemtquote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
ESF meet.
Locatie: een vrijstaand Landal huisje ivm evt. slapen na afloop indien gewenst:
[ afbeelding ]
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless
- Ml-etje
- Dirkh
- DeZwabber
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schrijf dan wel mudkip in de lijst, als je toch dat plaatje neemt
groter scherm kopenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef Cat22 het volgende:
IT helden: waarom zie ik meer dan de helft van mijn smileys niet?![]()
Mudkip is van Pokemonquote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar ik die mudkip van moet kennenMaar ik wil het niet weten, ik ga voor de uil
![]()
het is een uit de hand gelopen internet geintje, tis een pokemon uit de zoveelste ripoff vervolgseriequote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar ik die mudkip van moet kennenMaar ik wil het niet weten, ik ga voor de uil
![]()
Hihi beeldvormingquote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef JJH het volgende:
Ik ben echt zo'n blij ei vandaag, word helemaal flauw van mezelf.
Toen ik net naar huis liep moest ik me inhouden om niet te gaan huppelen.![]()
![]()
Lekker toch, als je zo heppiedepeppie bent?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef JJH het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is een uit de hand gelopen internet geintje, tis een pokemon uit de zoveelste ripoff vervolgserie
Helpt niet.quote:
on a serious note, het kan zijn dat je firewall op standje schiphol-bodyscan-anaalvisiteren staatquote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef Cat22 het volgende:
IT helden: waarom zie ik meer dan de helft van mijn smileys niet?![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef JJH het volgende:
![]()
Jij bent geen blij ei vandaag?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helpt niet.
Zie jij deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
emoticons wel?
quote:
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helpt niet.
Zie jij deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
emoticons wel?
En weer zit ik te hinniken als een pubermeisje.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
on a serious note, het kan zijn dat je firewall op standje schiphol-bodyscan-anaalvisiteren staat
heb het hier ook even gehad, gewoon firewall van hoog naar normaal gezet, alle overbodige poorten staan toch dicht
quote:
ja, en ik heb een 13 inch schermquote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helpt niet.
Zie jij deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
emoticons wel?
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker toch, als je zo heppiedepeppie bent?![]()
Ga je mee naar de ESF meet?
quote:
quote:
quote:
*Gaat haar firewall zoeken*quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
on a serious note, het kan zijn dat je firewall op standje schiphol-bodyscan-anaalvisiteren staat
heb het hier ook even gehad, gewoon firewall van hoog naar normaal gezet, alle overbodige poorten staan toch dicht
Ikke wel hoor.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat internet grapje zag ik jaWist alleen niet waarvan het was. Ah Pokemon dus
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mudkip is van Pokemon
En waarom ga je niet gezellig mee???
Één nachtje maar
Ja, idd...en nog steeds was ik er van overtuigd dat je 21 wasquote:
Oeh lekkahquote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Daar ook?![]()
Hier ga ik zo de lokale pietsaaboer maar es bellen of ze wat te eten kunnen brengen, want no way dat ik vandaag ook nog maar 1 poot uitsteek
Ik zie nu een lach en een kusjequote:Op zondag 21 maart 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*Gaat haar firewall zoeken*
[..]
Ikke wel hoor.![]()
Alleen in eerste instantie niet behulpzame personen kunnen mijn stemming ietwat bederven.
(zien jullie mijn smileys wel?)
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, idd...en nog steeds was ik er van overtuigd dat je 21 was
Ja...gezien...en zelfs mee gepraatquote:
Dat waren ze.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie nu een lach en een kusje
dus als je verder geen smiley hebt gepost klopt het
Wie zijn er niet behulpzaam? Moeten we iemand even "motiveren" om behulpzaam te zijn?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Ikke wel hoor.![]()
Alleen in eerste instantie niet behulpzame personen kunnen mijn stemming ietwat bederven.
je hebt misshcien twee firewalls he, de ene die std in windows zitquote:Op zondag 21 maart 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Ikke wel hoor.![]()
Dat komt doordat Blij Ei JJH er is...dan gaan je eierstokken rammelen en mag je alleen nog maar kusjes gevenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat waren ze.Maar van mijn PC mag ik blijkbaar niet meer lachen, alleen maar kussen.
en en en...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gezellie ben ik niet de enige die hinniktquote:Op zondag 21 maart 2010 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
En weer zit ik te hinniken als een pubermeisje.
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en en en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Gelderland dacht ik. Kosten weet ik niet eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef JJH het volgende:
Weten jullie al een locatie en een voorzichtige indactie qua kosten?
dit hele idee was ontstaan zodat het goedkoper zou zijn dan een avondje zuipen geloof ikquote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef JJH het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en en en...* Eddepetje gaat mailen dattie de 15e mei vrij moet houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Tombola, als je het Eurovisieplaatje in de wiki zet, doe dan alsjeblieft even [ [url=danlinkvanplaatje]afbeelding[/url] ] anders wordt ie elke keer zo groot
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* Eddepetje gaat mailen dattie de 15e mei vrij moet houden
Als ik het goed heb gezien kost het huisje 399 euro (Greys, correct me when I am wrong) maar Greys en Goodbye gaan vrijdag al en maken er een weekendje van dus zullen wellicht iets meer van de huur betalen. Zeg dat je zo'n 20 tot 30 euro kwijt bent in totaal als we met 10 man gaan. Huur, happie (boodschappenlijstje onder het volk verdelen) en een boterham 's morgens.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelderland dacht ik. Kosten weet ik niet eigenlijk
Als we een kroeg afhuren wordt het veel te duur voor een geintje.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:12 schreef JJH het volgende:
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Tombola, als je het Eurovisieplaatje in de wiki zet, doe dan alsjeblieft even [ [url=danlinkvanplaatje]afbeelding[/url] ] anders wordt ie elke keer zo groot :*
1 |
zo beter?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Tombola, als je het Eurovisieplaatje in de wiki zet, doe dan alsjeblieft even [ [url=danlinkvanplaatje]afbeelding[/url] ] anders wordt ie elke keer zo groot
Ik bedoeldequote:
1 |
*kuch*quote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde
[ code verwijderd ]
Maar als ik dat gewoon typ gaat het mis zie ik
quote:
*kuch*quote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Oh, wat Zwab zegt ook ja.
Hij verbouwt het idd als je het gewoon typt, dat was ik even vergeten.
Ja okee, dan weet ik het welquote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaaaa
![]()
Slinger je hersencellen eens aan
aye ayequote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja zo issie mooi Tombo!
Alleen nog een witregel tussen het plaatje en de datum.
/miereneuker
Bazig type ben ik he?quote:
Hihi nee hij blijft maar thuisquote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, dan weet ik het wel
maar die gaat toch niet mee de 15e????
Dan ga ik ECHT niet als een gek meegillen met die liedjes namelijk
Lieverd, hij staat al in de op zelfsquote:Op zondag 21 maart 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bazig type ben ik he?
Maar je weet hoe je hem nu in een wiki propt?
Ja he? Of moet ik dat ff doen?
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bazig type ben ik he?
Maar je weet hoe je hem nu in een wiki propt?
Ja he? Of moet ik dat ff doen?
Mijn mailbox is heel erg leegquote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi die foto's Greys de valt nog best mee eigenlijk
??quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi die foto's Greys de valt nog best mee eigenlijk
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]Kijk eens naar mijn sig en dan jouw post nog een keer lezen.
Had ik al gezegd hoe goed je haar zit vandaag?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lieverd, hij staat al in de op zelfs
en je bent niet bazig... je wilt het gewoon goed geregeld hebben en dat wil ik ook
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit hele idee was ontstaan zodat het goedkoper zou zijn dan een avondje zuipen geloof ik
ik dacht dat het iets van twee tientjes zou worden voor het huisje pp ofzo?
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien kost het huisje 399 euro (Greys, correct me when I am wrong) maar Greys en Goodbye gaan vrijdag al en maken er een weekendje van dus zullen wellicht iets meer van de huur betalen. Zeg dat je zo'n 20 tot 30 euro kwijt bent in totaal als we met 10 man gaan. Huur, happie (boodschappenlijstje onder het volk verdelen) en een boterham 's morgens.
Dit is een grove inschatting, Greys zal wel met een kostenplaatje komen. Mensen die niet blijven slapen is natuurlijk ook nog een ander verhaal.
Just checking, dat jullie geen dure 5sterrenhoteldingen gepland hadden, niet dat ik dat verwacht had.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we een kroeg afhuren wordt het veel te duur voor een geintje.
Dus combineren we het met een weekend dat Goodbye en ik tóch al in zo'n landal huisje gaan.
Het is het Hemelvaartweekend, dus wel duurder dan anders, maar het kan niet anders ivm planning enzo.
Maar we doen gewoon een kleine bijdrage voor de ESF meeters en wij regelen het verder.
Ik leg dat wat het duurder is wel bij.
Jahaaaaaaaaaaa.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]Kijk eens naar mijn sig en dan jouw post nog een keer lezen.
En heet?quote:
Letterlijk ROFLquote:Op zondag 21 maart 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa.
Ik dacht dat ze je wiki was omdat ze alles terug kon vinden en alles weet enzo.
Ik wist niet zeker of ze zelfs een wiki kon starten.
Poep!
Wij ZIJN gaaf!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Just checking, dat jullie geen dure 5sterrenhoteldingen gepland hadden, niet dat ik dat verwacht had.
En wat gaaf dat jullie jullie weekendje met ons willen delen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik al gezegd hoe goed je haar zit vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Had eerste getikt in cijfertaalquote:
Ik weet wat homo's met sterke zwarte koffie doenquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben woensdag naar de kapper geweest... en toen kwam ik bij mn zusje en die zei: "mmmm, wat vind je er zelf van?"Dit is teasen dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wehehehe! Deze bende in een 5 sterren ding!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Just checking, dat jullie geen dure 5sterrenhoteldingen gepland hadden, niet dat ik dat verwacht had.
En wat gaaf dat jullie jullie weekendje met ons willen delen.
Greys, lieverd, wie heeft ook al weer de OP voor deze SC gemaakt en in de wiki gezet?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa.
Ik dacht dat ze je wiki was omdat ze alles terug kon vinden en alles weet enzo.
Ik wist niet zeker of ze zelfs een wiki kon starten.
Poep!
Vertel eens.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet wat homo's met sterke zwarte koffie doen![]()
Geen kroeg? Bummerquote:Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij ZIJN gaaf!
Dát, en het is gewoon handiger.
Dan hebben GB en ik nog steeds 2 nachtjes van ons weekendje over en delen we er eentje met jullie.
Hmz. Dat klinkt dan weer wat aparter dan ik het bedoel
Maar dan hoeven we geen kroeg te gaan zoeken en slaapproblemen enzo.
Iedereen neemt gewoon wat te drinken en snaaien mee en de kosten van het huisje daar komen we wel uit.
JAHA!!!!quote:
Maar we hielden de moed er in!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe! Deze bende in een 5 sterren ding!![]()
Grapjas.![]()
En de meisjes zijn lief he?Heb je nog teruggelezen? De planning was hilarisch. Greys maar datums roepen, iedereen noteren tot iemand erachter kwam dat het een lang weekend was.
And repeat.
And repeat.
Lik ik gewoon op.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je schoonzus daar niet heeft lopen lekken...
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben woensdag naar de kapper geweest... en toen kwam ik bij mn zusje en die zei: "mmmm, wat vind je er zelf van?"Nee, ik dan: vorige week naar de kapper geweest en iedereen kweelt nu hoe leuk ze het vinden. En hoe hip en vlot en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heb ik er voor die tijd in godsnaam uitgezien?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb alleen dit topic teruggelezen, maar ik kan me er levendig iets bij voorstellen, er zijn ondertussen ook zat dergelijke pogingen in F&F geweest.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe! Deze bende in een 5 sterren ding!![]()
Grapjas.![]()
En de meisjes zijn lief he?Heb je nog teruggelezen? De planning was hilarisch. Greys maar datums roepen, iedereen noteren tot iemand erachter kwam dat het een lang weekend was.
And repeat.
And repeat.
Ik betaal het grootste deel, het was mijn idee.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen kroeg? Bummer
Roep die kosten wel even tevoren wil je? Dan leg ik het apart, anders wordt het weer in een stuk hout ofzo gestoken *met ogen rolt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ik dan: vorige week naar de kapper geweest en iedereen kweelt nu hoe leuk ze het vinden. En hoe hip en vlot en zo.
Hoe heb ik er voor die tijd in godsnaam uitgezien?
En als we met zijn tienen zijn dan zelfs maar 1 tientje de man.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik betaal het grootste deel, het was mijn idee.
Meer dan 2 tientjes de man wordt het niet hoor. En dan zelf wat drinken meenemen allemaal en we rennen daar wel naar de snackbar ofzo. Komt goed, het wordt echt niet buitensporig zodat het voor iedereen leuk blijft
Oh dat komt wel goed hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAHA!!!!
Ik wil gewoon zeker weten dat je de 15e mee gaat
Zeg dat het maximaal 3 tientjes wordt. En voor niet-overnachters een bijdrage in de hapjes. Want anders moet jij wel erg veel bijleggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer dan 2 tientjes de man wordt het niet hoor. En dan zelf wat drinken meenemen allemaal en we rennen daar wel naar de snackbar ofzo. Komt goed, het wordt echt niet buitensporig zodat het voor iedereen leuk blijft
Als je geen onregelmatige diensten hebt volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed hoor
Zat me net af te vragen of iedereen standaard vrij is op Hemelvaartsdag
[BazigType] NEEquote:Op zondag 21 maart 2010 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg dat het maximaal 3 tientjes wordt. En voor niet-overnachters een bijdrage in de hapjes. Want anders moet jij wel erg veel bijleggen.
De hoeveelheid maakt niet uitquote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We verstoppen gewoon allemaal geld in het huisje en dan kunnen jij en GB de volgende dag speurtochtje doen en van de gevonden centjes lekker samen uit etenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[BazigType] NEEHet wordt minder. Punt
[/BazigType]
Ben dit jaar al 2x alleen vrijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je geen onregelmatige diensten hebt volgens mij wel hoor.![]()
Bevrijdingsdag is wel per CAO anders geregeld. (ik elk jaar vrij)
Hihi en kaas/choco fonduenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom niet lekker gourmetten ofzo? Om het nog iets burgerlijker te maken
Nou, hou eens op nouquote:Op zondag 21 maart 2010 18:38 schreef JJH het volgende:
Greys, jij gaat helemaal niet de rest bij moeten leggen, ik betaal gewoon wat ik je verschuldigd ben.![]()
Voor die 15e bedoel je?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef Dirkh het volgende:
Zet mij maar in het lijstje voor een weekend.
Ja maar, ja maar. Nou.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hou eens op nou
Lief bedoeld hoor, maar GB en ik gaan tóch al een weekendje weg, dus betalen moeten we het sowieso.
Jullie mogen een KLEINE bijdrage doen voor de ESF meet en verder niet.
Punt.
Punt.
Had ik al punt gezegd?
MAXIMAAL 30 euro. Punt.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[BazigType] NEEHet wordt minder. Punt
[/BazigType]
Gourmetten in pyjama op matrassen? JAAAA!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom niet lekker gourmetten ofzo? Om het nog iets burgerlijker te maken
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We verstoppen gewoon allemaal geld in het huisje en dan kunnen jij en GB de volgende dag speurtochtje doen en van de gevonden centjes lekker samen uit eten
Kaas. *rilllll*quote:
MAXIMAAL 30 euro is best een kleine bijdrage.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hou eens op nou
Lief bedoeld hoor, maar GB en ik gaan tóch al een weekendje weg, dus betalen moeten we het sowieso.
Jullie mogen een KLEINE bijdrage doen voor de ESF meet en verder niet.
Punt.
Punt.
Had ik al punt gezegd?
Uhuh.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar ik laat me toch niet dwingen door alleen een lijstje?
Zelf bepaal!
[Dirkh] Is niet erg meid.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Jullie mogen bij elkaar op de kamer danquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nou ga jij er dan maar 1 voor me kopenquote:
Best kans dat ik terug tufquote:Op zondag 21 maart 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen bij elkaar op de kamer dan
quote:
En hoe gaan we anders strippokeren als iedereen al in zijn blote reet zit.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ga jij er dan maar 1 voor me kopen
Oeh, gaan we strippokeren?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En hoe gaan we anders strippokeren als iedereen al in zijn blote reet zit.
En Erik krijgt een mummypak
Jij met JJH tuffen.... het kon wel eens een raar weekend worden als JJH met tuffen begint that is.quote:
Stripdobbelen is veel leuker, en makkelijker.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En hoe gaan we anders strippokeren als iedereen al in zijn blote reet zit.
En Erik krijgt een mummypak
eh ja...quote:Op zondag 21 maart 2010 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Stripdobbelen is veel leuker, en makkelijker.
En met drank, kent iemand het spelletje 'kaartje blazen'?
* noteert *quote:
quote:
Mooi moment om te beginnen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh ja...
maar ik drink niet... als in: nooit... dus ik doe niet mee
Ik las hier laatst iets over spelletjes waar ik nog nooit van gehoord heb...quote:Op zondag 21 maart 2010 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Stripdobbelen is veel leuker, en makkelijker.
En met drank, kent iemand het spelletje 'kaartje blazen'?
Hij staat nog in m'n MyAT.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las hier laatst iets over spelletjes waar ik nog nooit van gehoord heb...
/onschuldzelve
maar als die spelletjes gespeeld gaan worden dan wil ik het niet hoeven zien in elk geval.
Het was iets met crackers
Mwah, daar zijn niet zoveel deelnemers voor.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las hier laatst iets over spelletjes waar ik nog nooit van gehoord heb...
/onschuldzelve
maar als die spelletjes gespeeld gaan worden dan wil ik het niet hoeven zien in elk geval.
Het was iets met crackers
Joh, laat ze maar evenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Euh strippoker/drank? Kuisheidsgordel aantrekt..
Niks mis met JJH hoor
Pfiew, ik dacht al.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Euh strippoker/drank? Kuisheidsgordel aantrekt..
Niks mis met JJH hoor
Ik denk dat het daar wel op neer komt.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, laat ze maar even
Als het er op aankomt zitten ze straks met hun duim in hun mond ESF liedjes te luisteren en mee te wiegen.
inderdaad...quote:Op zondag 21 maart 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, laat ze maar even
Als het er op aankomt zitten ze straks met hun duim in hun mond ESF liedjes te luisteren en mee te wiegen.
Ik noteer alles en confronteer de babies ermeequote:Op zondag 21 maart 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, laat ze maar even
babies?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik noteer alles en confronteer de babies ermee![]()
* badderen gaat
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad...
Kijk, zwemmen wil ik best doen (in bikini), maar strippokeren
En drinken ga ik echt niet leren op een meet hoor JJH
Babies?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* badderen gaat
babies?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* badderen gaat
quote:
Hahahahaha, ok dan...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je hebt het wel tegen degene die overweegt kinderen uit het raam te hangen als ze janken of dreinen hé
ik doelde op het duimzuigen doosjes!
quote:
We regelen wel watquote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, ok dan...
duimzuigen doe ik niet
ik heb maar even heel goedkoop het bos uitgerekt en vervaagd, dan lijkt het nog was als een bannertquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb maar even heel goedkoop het bos uitgerekt en vervaagd, dan lijkt het nog was als een bannert
nu is hij wel heeeel miniquote:Op zondag 21 maart 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ESF meet.
Locatie: een vrijstaand Landal huisje ivm evt. slapen na afloop indien gewenst:
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless85
- DeZwabber
- Mudkip
- Ml-etje
- Dirkh
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
jahaquote:
Ik ook, er gaat niets boven m'n eigen bedje...en kerelquote:
Nou ja, in mijn bed ligt geen kerel, dusse...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, er gaat niets boven m'n eigen bedje...en kerel
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, staan ik net de soep te roeren en intussen denk ik aan het feit dat ik dus altijd heb gedacht dat je 21 was....
Ik vond je altijd nog zo jong om zo te rammelen![]()
Ga es een kerel zoeken danquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu snap je wel waarom ik rammel he
(ik word altijd jonger geschat hoor... laatst zelfs door mn huisarts... En aan de ene kant vind ik dat niet leuk, maar aan de andere kant vind ik het ook vreselijk om richting de 30 te gaan)
ik denk dat het minder leuk is om van de dertig af te bewegen dan er naar toequote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu snap je wel waarom ik rammel he
(ik word altijd jonger geschat hoor... laatst zelfs door mn huisarts... En aan de ene kant vind ik dat niet leuk, maar aan de andere kant vind ik het ook vreselijk om richting de 30 te gaan)
Zeg jullie hierboven...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat het minder leuk is om van de dertig af te bewegen dan er naar toe
Ik ben nogal kritisch...quote:
bedankt voor de opbeurende woordenquote:En 30 worden is ook niet leuk![]()
Ja, dat komt daarna inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat het minder leuk is om van de dertig af te bewegen dan er naar toe
Jamaar, jij bent toch ook pas ergens in de dertig?quote:
profiel...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jamaar, jij bent toch ook pas ergens in de dertig?
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jamaar, jij bent toch ook pas ergens in de dertig?
volgens mij werd mijn oma ook 6 jaar lang 79quote:Op zondag 21 maart 2010 19:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf 30 ieder jaar jonger word...dus ik word straks 29
Dan ben ik inmiddels te jong voor jou.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf 30 ieder jaar jonger word...dus ik word straks 29
Niet?quote:
Ja hoor...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
Mevrouw van de Wiki, mag ik ook in het lijstje?
Bij mij niet heurquote:Op zondag 21 maart 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij werd mijn oma ook 6 jaar lang 79![]()
op een gegeven moment gaat het opvallen
Terugkrabbelende tombolafan ontdekt.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet?
Oh nee...
Dan ga ik bij iemand anders op de kamer slapen hoor in madeira landal
quote:
Ik wil het geeneens weten!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe slim ik dan wel niet ben![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Terugkrabbelenderammelende tombolafan ontdekt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de vraagtekens gaan op zijn minst toch wel komen als je kinderen hebt, die al "ouder" zijn dan jij
Ken nét.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dit is mijn zoon van 20. Ik? Ik ben 31, duh!
yvonne komt er ook al jaren mee wegquote:Op zondag 21 maart 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dit is mijn zoon van 20. Ik? Ik ben 31, duh!
het is de w die het em doet, chinese kopieen hebben die simpelweg nietquote:
To much infoquote:Op zondag 21 maart 2010 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
EmEL![]()
Ik kruip ff lekker lepeltje lepeltje op de bank met Tha DroopMeister![]()
Nee!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Cat! Gezien dat er een vulkaan is uitgebarsten op IJsland?
Ze zijn aan het onderhandelen met de anti-abortus beweging om steun te krijgen en die wet alsnog door te krijgen.quote:
Jij bent tegen de wet begrijp ik?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zijn aan het onderhandelen met de anti-abortus beweging om steun te krijgen en die wet alsnog door te krijgen.
JEUK!
Wat die Grijze zegt. Nog niet geboekt maar wel ver gevorderde plannen. We gaan pas in juli dus ik neem aan dat hij tegen die tijd wel weer braaf is.quote:
Oh nee, ik ben tegen onderhandelen met de anti abortus beweging, dat wordt stuivertje wisselen.quote:
En dat had ik moeten weten/onthouden?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch net haar vakantieplannen op gericht?
Ik heb de beelden gezien van de uitbarsting, maar dat is wel mooi hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat die Grijze zegt. Nog niet geboekt maar wel ver gevorderde plannen. We gaan pas in juli dus ik neem aan dat hij tegen die tijd wel weer braaf is.
quote:Het is volstrekt onduidelijk hoe lang het gaat duren voordat de lavastroom stopt. Wetenschappers stelden zondag dat het enkele dagen, maar ook enkele jaren kan duren.
Ja.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is mooi, marshmallows mee, prikkertje van 100 meter en grillen maar.
Jij snapt hem.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is mooi, marshmallows mee, prikkertje van 100 meter en grillen maar.
Voor.quote:
Ook ten koste van de vrijheid te beslissen wat er met/in je eigen lichaam gebeurt?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor.
En sowieso, wat het ook wordt... het is zó een belangrijke dag in de geschiedenis dit voor alle Amerikanen.
Ik ben reuze benieuwd of het hem lukt, die Obama, om dit er door te krijgen.
*luisteren gaat*quote:
Niet gezien. Was het misschien deze?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
Wat was dat voor prachtig liedje (van Tracy Chapman misschien?) net bij die beelden over Milly op het journaal?
Beetje religieus.quote:
Verklaar je eens nader?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ook ten koste van de vrijheid te beslissen wat er met/in je eigen lichaam gebeurt?
Ja!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet gezien. Was het misschien deze?
Ik vind het van groot belang dat mensen zelf moeten kunnen bepalen of abortus toegepast wordt binnen een bepaald kader uiteraard.quote:
Lees je eigen sig eensquote:
Oh zo. Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind het van groot belang dat mensen zelf moeten kunnen bepalen of abortus toegepast wordt binnen een bepaald kader uiteraard.
Als Obama dit gaat gebruiken als wisselgeld als pro-choice president, dan vind ik dat slecht.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!OMG!
Je weet gewoon meteen wat ik bedoel! Dank je!
Zodra je achttien bent geworden, niet eerder.quote:
En tot die tijd neem je hem zelf?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra je achttien bent geworden, niet eerder.
Hij deed me niet zoveel, redelijk mooie ogen, verder niet zo. Dus je krijgt hem in nieuwstaat.quote:
Veeleisend type...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:04 schreef Dirkh het volgende:
Dat was een soort van compliment Greys! Dan verwacht ik hartjes en kusje! En geld!
Lekker! Ik ga straks ook even plonzen.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Leg maar op het nachtkastje als je weg gaat.
Heejj je bent sneller dan ik *noteert niet meer in bad te gaanquote:Op zondag 21 maart 2010 19:29 schreef JJH het volgende:
[WEDSTRIJD] Klus van het jaar 2009 ! - De uitslag !
MI-tje, van harte met je tweede plaats!
Die heeft wel al kinderen volgens mijquote:
ik was er wel, maar je vroeg niksquote:
Alstu!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga straks ook even plonzen.
MetLush
[..]
Zijn lul scheurt niet uit tijdens de bevalling, dus daar merkt Greys heulemaal niks van. Ze hangt hem er gewoon in.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heeft wel al kinderen volgens mij
Maar als ik m tegenkom pak ik m voor je in, goed?
quote:
Lekkerquote:Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga straks ook even plonzen.
MetLush
[..]
Wat maken mij die kinderen nou uit.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heeft wel al kinderen volgens mij
Maar als ik m tegenkom pak ik m voor je in, goed?
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maken mij die kinderen nou uit.
Daar voel je niets van toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |