quote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef Guess. het volgende:
Te ruil
[ afbeelding ]
Chatroom rendezvous-kaleidoscope him out-Mr&Mrs
[ afbeelding ]
Shade no5-Vip Appeal-Groovy
[ afbeelding ]
La femme beauty glitter-lime green137-green glitter298
[ afbeelding ]
Grazy170-nr171kan geen naam vinden
Ze zijn allemaal 1x gebruikt,de Barry M's alleen op 1 vinger en de Essence helamaal niet,die heb ik per ongeluk dubbel gekocht
DMquote:Op maandag 22 maart 2010 22:22 schreef AmNaBa het volgende:
Ik wil deze lakjes ter overname aanbieden,
heb eigenlijk niet meer echt een ruilwens op dit moment.
of iemand moet nog glory van p2 hebben liggen![]()
[ afbeelding ]
flakies in de kleuren zijn nieuw (2,00 per stuk)
roze/blauw (15)
blauw/groen (11)
oranje/rood ( 3,5,12)
De kleur is de kleur van de flakies!
P2 lakjes: (zijn nieuw, 1,55 per stuk)
P2 2 x matte topcoat (nieuw)
[ afbeelding ]
140 diva (dieprood)
171 gorgeous (glitterpaars)
200 rebel (paars)
248 rich (aubergine met glitter/shimmer erin)
250 so cool (lichtblauw beetje parelmoerachtig)
Mijn idee is, dat als je ze wilt en je komt ook op de meet om ze dan op de meet over te dragen, maar voor degene die niet naar de meet komen toch even hier.
blauw/groene flakies?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef buzzwheedle het volgende:
Hier nog wat flakies van Golden Rose in de reclame
Rebel van P2 en Shim merry chic van OPi, nr 4, 5, 6, 9, 11, 14
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar dorothy who,groovy green, moody blue, lemony fizz, refresh mint, revvvolution en orly mirror mirror ( lichtgrijs) en ultraviolet van color club
ik heb ook eventueel heel veel imageplates te koop voor 2 euro per stuk
ze staan op flickr http://www.flickr.com/photos/42840435@N03/sets/72157623671174296/
(de rhinestones zijn 4 euro)
Ow, die opi ben ik al even naar op zoekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar dorothy who,groovy green, moody blue, lemony fizz, refresh mint, revvvolution en orly mirror mirror ( lichtgrijs) en ultraviolet van color club
ze staan op flickr http://www.flickr.com/photos/42840435@N03/sets/72157623671174296/
Oh jammer had al zitten kijken voor een strikje op je imageplates maar ik zie hem er niet tussen zitten!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
PBquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh die OPi wil ik ook, als het niks met SQ wordt! Ik kijk nog ff naar je imageplates!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een mini he, dus iets anders in mini?? Of een mooi mini konad lakje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:54 schreef Mirjam het volgende:ik wil Orly chocolate martini wel... heb alleen niet echt iets om te ruolen geloof ik
Hahaha, heb wel een lijstje nog wat ik graag wil.quote:
Hahaha, alleen met een zeer goed tegenbod!! Als ik yoga-ta get this blue met fairy dust doe, heb ik bijna hetzelfde effect namelijk...quote:
De is kei anders man gekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, alleen met een zeer goed tegenbod!! Als ik yoga-ta get this blue met fairy dust doe, heb ik bijna hetzelfde effect namelijk...
ik heb dus heul geen mini'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het is een mini he, dus iets anders in mini?? Of een mooi mini konad lakje?
Heb vandeweek 1 vinger gedaan met yoga-ta + fairy dust en de nagel ernaast met meteor shower en was echt behoorlijk hetzelfde. Meteor shower alleen wat donkerker. En hij gaat ook echt niet zo maar weg hoor, moet wel iets supergaafs tegenover staanquote:
Tja, dan is het sowieso een beetje een lullige ruil natuurlijk... wat heb je op dit moment in de aanbieding? Misschien een flesje dat al half leeg is ofzo?quote:
Ik heb interesse in de CG Cloud Ninequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, heb wel een lijstje nog wat ik graag wil.
Golden Rose magic 307
Nfu Oh 51
CG medaillon
CG shooting stars
CG harmony
OPI merry midnight
LA Girl overdose
MO disco mix
MO pink fizz
Sowieso ben ik dol op glitters, holo´s, metallics, blauw, paars, goud, zilver
Ik heb wel interesse in Orly goth zou je willen pm'en wat je er voor terug zou willen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef mirannie het volgende:
Mijn ruilstash:
[ afbeelding ]
DA zilver glitter, Orly goth, Orly chocolate martini, CG meteor shower, CG cloud nine, OPI I only drink champagne, Catrice orchid pink, Catrice ice princess, Essence sweet as candy.
Over meteor shower en I only drink champagne is er nog wel de nodige twijfel, dus gaan alleen weg als ik er iets supertofs voor terug vind.
aaahhh daar wil ik er wel een van hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:10 schreef buzzwheedle het volgende:
een swatch van de verschillende! golden rose lakjes en daarom ook de reden dat ik er een aantal verkoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van links naar rechts
nr 4, 5, 6, 9, 11, 12, 14, 15
op dit moment heb ik nog 4, 5, 9, 11
4 en 11 zijn groen blauw
ook heb ik nog staan rebel van P2
Ik begrijp waarom je er vanaf wil, lijken allemaal hetzelfde, 2 verschillende kleurtjes eigenlijk maar. Strange!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:10 schreef buzzwheedle het volgende:
een swatch van de verschillende! golden rose lakjes en daarom ook de reden dat ik er een aantal verkoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van links naar rechts
4 en 11 zijn groen blauw
Je hebt een PM!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:10 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van links naar rechts
4 en 11 zijn groen blauw
Ik heb véél interesse in twee van je Herôme WIC lakjes... Antwerp & Johannesburgquote:Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
swaplakjes (+een stukje kat die niet opzij wilde)
Catrice geel pastel. Toch niet helemaal mijn kleur. Geprobeerd op 1 vinger
Herome-Antwerp
Herome-Edinburgh
BeYu-metallic roze
Herome-Johannesburg
Edinburgh en Johannesburg vind ik allebei heel leuk, maar ik weet niet zo goed wanneer ik ze op zou moeten. Ik twijfel dus nog een beetje of ik die weg wil doen, eventueel als er een leuk swapvoorstel komt.
Heb mijn spulletjes binnen hoor, super bedankt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef buzzwheedle het volgende:
Rebel van P2 en Shim merry chic van OPi, nr 4, 5, 6, 9, 11, 14[ afbeelding ]
die grijze nagellak is mooi net als die roze lipglossquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:07 schreef chocolat-therapy het volgende:
Ik heb te ruil:
[ afbeelding ]
v.l.n.r: - gosh 567 metallic green - l'oreal french manicure (voor witte randjes met dun kwastje) - essence show your feet - flashy pink - essence colour & go - check me out (groen) - essence colour & go - get the fever (oranje) - miss sporty - oranje roze rood met glans - only YOU - 024 (paars) - bourjous false nail effect - beige sophistiqué
Bovenstaande lakjes zijn óf 1 keer geswatcht, of 1 à maximaal 2 keer gedragen (vraag er even naar per lakje)
én:
GOSH: de blauwe (links) en de oranje (midden), beiden nieuw en ongeopend
[ afbeelding ]
Ik wil graag terug:
Lakjes (liefst Cream finish) van Orly, Essie, GOSH, Herôme W.I.C. of O.P.I.
Dat moet je zelf weten, maar voor halflege lakjes vind je wss minder snel een liefhebberquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:19 schreef Beautiful__Disaster het volgende:
Even tvp, en morgenochtend foto's maken van mijn lakjes.
Is het de bedoeling wel dat het echt nog nieuwe lakjes zijn? Of mogen ze ook gebruikt zijn?
Ja haha dat snap ik! Ik bedoel meer dat ik de potjes 2 of 3 keer gebruikt heb, dus nog wel vol, maar niet meer nieuwquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, maar voor halflege lakjes vind je wss minder snel een liefhebber
Dat is normaal, je moet ze eerst proberen toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Beautiful__Disaster het volgende:
[..]
Ja haha dat snap ik! Ik bedoel meer dat ik de potjes 2 of 3 keer gebruikt heb, dus nog wel vol, maar niet meer nieuw
Oehoeh ikke ikkequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb besloten om de knoop door te hakken. GOSH Rainbow is toch niet mijn ding.
Dus, ja.
[ afbeelding ]
Links, voor degenen die er niet over weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |