Kan me niet voorstellen dat iedereen voor is idd, nog even wachten dusquote:Op zondag 21 maart 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij is dit een stemming voor een motie, en niet voor 't wetsvoorstel. Maar zeker weten doe ik 't niet.
Zeven vragen over het zorgplan van Obamaquote:Op zondag 21 maart 2010 18:54 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven waar het over gaat en wat die hervormingen inhouden?
Hendig!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeven vragen over het zorgplan van Obama
Kan me niet voorstellen dat 10 republikeinen voor zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:57 schreef brtausi het volgende:
volgens mij is dit het, zie behoorlijk veel nee stemmers
ik ook niet, "the journal" is ook niet echt duidelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat 10 republikeinen voor zijn.
"will the house now consider the resolution", oftewel de vraag of ze vandaag uberhaupt gaan stemmenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:44 schreef brtausi het volgende:
is dit het dan?
de verdeling van de stemming lijkt er wel op
lol, wat een poppenkast, ik dacht ik volg het even een uurtje maar dit gaat nog wel even door denk ikquote:Op zondag 21 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"will the house now consider the resolution", oftewel de vraag of ze vandaag uberhaupt gaan stemmen.
Ja fantastisch, en al dat gejoel steedsquote:Op zondag 21 maart 2010 20:39 schreef Maanvis het volgende:
En nu: The gentleman's time is expired! The gentleman's time is expired! The gentleman's time is expired! *Hamertje* Paniek!
was een stemming ervoor ook zoquote:Op zondag 21 maart 2010 20:58 schreef Maanvis het volgende:
Er heeft een republikein op het verkeerde knopje gedrukt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jepquote:
Nu toch, want de uitslag van de stemming zegt YAY!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, maar geen idee hoe laat de stemming komt. De vertragingstechnieken zijn tot dusver zeer succesvol.
Eerder zelfs 10 minuten, werden er volledig terecht vragen over gesteld en de vragensteller werd zonder antwoord afgewimpeld. Niet normaalquote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef Maanvis het volgende:
De tijd is op en het stemmen gaat gewoon door
Nee, dit is de stemronde om te bepalen of er uberhaupt gestemd gaat worden vanavond. "will the house consider the resolution"quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu toch, want de uitslag van de stemming zegt YAY!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |