Wat fijn dat ze wel in de buurt zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zag ze een kwartiertje geleden op het schuurdak van de buren van de buren! Nu zijn ze weer uit het zicht, maar ze bevinden zich dus wel ergens in the hood.
Fijn om mee te lezen....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze wel in de buurt zijn! En die banner
.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even snel een berichtje vanaf mijn werk:
Vooralsnog zijn ze niet meer teruggekomen. Amberalert uitdoen?
En nog steeds niks...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
Zal niet nodig zijn, die zullen wel aan het fourageren zijn.
Al moet je er wel rekening mee houden dat je tuin, zoals die nu is, niet goed genoeg bevonden wordt om als kraamkamer te dienen. Er moet veel meer groen zijn, niet alleen als beschutting maar ook als voedsel. Een collega-vogelaar (collega die dus vogelaar is, niet dat ik een vogelaar ben) raadde zelfs aan wat plaggen neer te leggen en/of (als er een nest komt) watervogelvoer (verkrijgbaar bij de Welkoop) te strooien. Sowieso, voor de pulletjes is dit natuurlijk drie keer niks, geen groen om te knabbelen, geen insectjes om na te jagen
Waterplantjes lijken me een goed idee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze zijn er weer!
[ afbeelding ]
Ik zal vandaag even wat voer voor ze halen. Zal ik ook wat waterplantjes voor in de vijver halen?
Zie je wel, nou niet meer zorgen makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ze zijn weer daar waar ze horen, dobberend in het vijvertje:
[ afbeelding ]
Wat kan ik nog meer doen dan? Ik ga die langwerpige bak al vullen met groen, ik ga waterplantjes halen en eendenvoer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:Ik vind het wel zielig dat er geen gras is voor ze
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat kan ik nog meer doen dan? Ik ga die langwerpige bak al vullen met groen, ik ga waterplantjes halen en eendenvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |