Lost seizoen 1 is 19,99 bij van leest, dus je prijs is hoger dan de nieuwprijsquote:Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef Farenji het volgende:
knip
Okay, op andere plekken is ie beduidend duurder... vraagprijs verlaagd naar 15 euro.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Lost seizoen 1 is 19,99 bij van leest, dus je prijs is hoger dan de nieuwprijs
http://www.vanleest.nl/films/lost-seizoen-1-8717418077181
Past precies in een bubbeltjesenvelop. Voor 8,50 incl stuur ik hem jouw kant op.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:28 schreef tisauch het volgende:
Interesse in:
* Contact (imdb) Special edition
* Das Leben der Anderen
Wat wil je hiervoor hebben incl. verzenden Ts?
Voor EUR 8 incl. hebben we wat mij betreft een deal Ts.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Past precies in een bubbeltjesenvelop. Voor 8,50 incl stuur ik hem jouw kant op.
Cool. Zie je PM.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:34 schreef tisauch het volgende:
[..]
Voor EUR 8 incl. hebben we wat mij betreft een deal Ts.
Ontvangen, dvds zijn onderweg!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:08 schreef tisauch het volgende:
[..]
Pm terug en centjes zojuist van mijn rekening geboekt.
Damn, dat is snel.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ontvangen, dvds zijn onderweg!
2 down, 110 to go. Wie maakt me los?
18 euro inclusief, per briefpost (3 bubbel-enveloppen).quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef Trusten het volgende:
Fucking Amal
TBS
Sweeney Todd
Cloaca
Festen
Leuk prijsje?
15 euro incl.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef Muspelheim het volgende:
Kun je voor mij een prijs maken voor:
American History X
Donnie Darko
No country for old men
The Village
wat heb je hier nog van en wat wil je ervoor hebben?quote:06 (Theo van Gogh)
Baby Blue / Loos (Theo van Gogh) (imdb)
cloaca
festen
fucking amal
good bye lenin
hapiness
jalla jalla
lock stock
ober
sweeney todd
taxi
the big lebowski
the unbearable lightness of being
wallace and gromit
pretpark nederland
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:03 schreef beertenderrr het volgende:
ik ben wel geïnteresseerd in de hele michael palin serie, heb je hier een mooie prijs voor? Ik zal er ondertussen eens goed over nadenken
waar in rotterdam zit je? miss kan ik ze ook wel ff ophalenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
De doorgestreepte dvd's zijn zojuist vergeven:
06 (Theo van Gogh)
Baby Blue / Loos (Theo van Gogh) (imdb)
cloaca
festen
fucking amal
good bye lenin
hapiness
jalla jalla
lock stock
ober
sweeney todd
taxi
the big lebowski
the unbearable lightness of being
wallace and gromit
pretpark nederland
Overige 12 dvd's: 35 euro incl?
Vlakbij Zuidplein. Als je ze komt ophalen mag je ze voor 25 meenemen! Scheelt me weer een doos en tocht naar postkantoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar in rotterdam zit je? miss kan ik ze ook wel ff ophalen
das om de hoekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Vlakbij Zuidplein. Als je ze komt ophalen mag je ze voor 25 meenemen! Scheelt me weer een doos en tocht naar postkantoor.
15 euro, "Into the wild" is een mooie special edition en vrij zwaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef Viperke het volgende:
American Beauty
Cashback
Into the wild
Bovenstaande 3 incl verzenden how much ?
22 euro (per pakketpost).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:16 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Burn after reading
Dune
Dune (miniserie)
Fightclub
inclusief verzending?
18 incl Apocalypse now erbij (Dennis hopper gaat bijna dood :p)?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
15 euro, "Into the wild" is een mooie special edition en vrij zwaar.
Deal. Je hebt een PM.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:12 schreef Viperke het volgende:
[..]
18 incl Apocalypse now erbij (Dennis hopper gaat bijna dood :p)?
Voor 12 euro hebben we een deal.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:21 schreef sjaak-ie het volgende:
The motorcycle diaries
Tenacious D - The pick of destiny
Burn after reading
=> 10 euro incl.
12 euro is goed. Ik stuur je een PM.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Voor 12 euro hebben we een deal.
Of kies er nog een vierde standaard dvd bij, voor 14 inclusief.
14 euro.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef Guard het volgende:
The Hudsucker Proxy
The Usual Suspects
Tideland
prijsje?
Nee, was een foutje van mijn kant, is al besproken met sjaak-ie. Burn after reading is voor jou hoor, hij was al apart gelegd, no worries.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ehm dude ga je burn after reading nou 2x verkopen??
DVD's ontvangen. Bedankt.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:21 schreef sjaak-ie het volgende:
The motorcycle diaries
Tenacious D - The pick of destiny
Deal, zie je PM.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Gangs of New York (imdb)
Zwartboek (imdb) Special Edition (2 DVD's)
The Terminal
15 incl?
Twin Peaks is een meesterlijke serie. Moet je inderdaad gaan zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twin Peaks, hmm hoor van veel mensen dat ik het maar eens moet gaan zien!
Wat voor seizoen 1&2?
Ik ga er eens over nadenken, en een paar dingen lezen over de serie! Ken heel de serie niet namelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:11 schreef Farenji het volgende:
[..]
Twin Peaks is een meesterlijke serie. Moet je inderdaad gaan zien.
Voor 35 euro inclusief verzenden krijg je de kans.
doe dat maar dan, komende twee weken tot mn nek in de tentamens/verslagenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Farenji het volgende:
littledrummergirl: kom die 12 dvd's nou eens ophalen, anders gaan ze weer de verkoop in!!
Ja, we wonen ook zo ontzettend ver van elkaar af he. PM je adres, dan kom ik ze wel langsbrengen!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe dat maar dan, komende twee weken tot mn nek in de tentamens/verslagen
Ok, so be it. Wel ervaring gepost in [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers .quote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe dat maar dan, komende twee weken tot mn nek in de tentamens/verslagen
Voor 18 euro inclusief verzendkosten mag je ze hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef vivo het volgende:
Hi
Ik heb wel belangstelling voor:
Etre et avoir
Magnolia
Oh brother where art thou?
The big lebowski
Once upon a time in the west
Gr Vivo
Als ik alleen de dvd's opstuur dan worden de verzendkosten wel minder maar 12,50 vind ik toch te weinig. Voor 15 euro hebben we een deal. Dan komt alles in een bubbeltjesenvelop naar je toe. Maar als ik jou was zou ik voor die 3 euro extra gewoon de doosjes erbij nemen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:31 schreef vivo het volgende:
Prima,
Ik neem ze voor 12,50 Je mag ze dan wel uit de hoes halen en in een envelop verzenden!! (dan met alleen 't papieren blaadje erbij!)
Is dat akkoord?
Gr Vivian
Voor deze 4 dvd's: 12 euro inclusief. Deal?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:30 schreef neen het volgende:
O, ik heb wel interesse in:
- Cidade de Deus
- Clockwork Orange
- Goodbye Lenin
- Trainspotting
Wat kost het verzenden dan
Dikke primaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Voor deze 4 dvd's: 12 euro inclusief. Deal?
Voor 20 euro hebben we een deal!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:40 schreef nerd4sale het volgende:
Als je Twin Peaks Season 2 nog hebt liggen, dan wil ik die graag.
18 euro incl. verzenden?
Je hebt mail!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ok. Mail me even je rekeningnummer en zo. M'n email staat in mijn profiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |