Hey ik ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Tevens: verkapte ik-ben-vannacht-uit-geweest.
Cool, was jij er ook?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jij durft Hege Bøkko niet aan te spreken.
Net of jij dat wel durft.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jij durft Hege Bøkko niet aan te spreken.
Ja hoor, eigenlijk wel. Woon alleen niet in de buurt van Wolvega en ze interesseert me niet zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of jij dat wel durft.
Groetjes van AdvancedPower.
Hoiquote:Op zondag 21 maart 2010 11:15 schreef NoahsKwark het volgende:
vieze tyfusbeesten zijn het
ik lag net nog lekker te pitten, hoor ik ineens ROEKOE ROEKOE en dat echt een half uur lang lang![]()
en nuben ik nog half brak
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Tevens: verkapte ik-ben-vannacht-uit-geweest.
Internethelden.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja hoor, eigenlijk wel. Woon alleen niet in de buurt van Wolvega.
Dus om aan te tonen dat ik geen internetheld ben moet ik nu in de auto stappen, 200 km naar Wolvega karren (waarvan de laatste 50 over een zandpad) om daar in een Van der Valk een tamelijk-maar-niet-abnormaal geyle schaatster te spreken? Sorry man, heb wel meer te doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Internethelden.
Groetjes van AdvancedPower.
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dus om aan te tonen dat ik geen internetheld ben moet ik nu in de auto stappen, 200 km naar Wolvega karren (waarvan de laatste 50 over een zandpad) om daar in een Van der Valk een tamelijk-maar-niet-abnormaal geyle schaatster te spreken? Sorry man, heb wel meer te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |