er was laats een maatschappelijk werkster op school ,die zei dat ik misschien hoogsten 2 0f 3 cm zou groeienquote:Op zondag 21 maart 2010 11:04 schreef Zooootje het volgende:
Je borsten ontwikkelen zich sneller dan je heupen etc. op dit moment. Maar geloof me, wees er blij mee!
Als je een lekker dun figuurtje houdt met cup c, zul je gok ik aandacht genoeg krijgen over een tijdje!
De verhouding klopt nu misschien nog niet helemaal, maar ik zou me er (nog) niet teveel van aantrekken!
Ben je uitgegroeid dat je weet?
ik krijg daarover nu ook al aandacht,alleen van sommige mensen hoef ik die aandacht echt niet 40+quote:Op zondag 21 maart 2010 11:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
verder niks mis mee, misschien is het nu nog een beetje uit verhouding maar je krijgt later met zo'n figuur aandacht genoeg![]()
tsja je kan moeilijk bepalen van wie je wel of geen aandacht krijgtquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef latinxa het volgende:
[..]
ik krijg daarover nu ook al aandacht,alleen van sommige mensen hoef ik die aandacht echt niet 40+
maarja daar hebben meer meisjes last van.
Die kunnen het ook fout hebbenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:09 schreef latinxa het volgende:
[..]
er was laats een maatschappelijk werkster op school ,die zei dat ik misschien hoogsten 2 0f 3 cm zou groeien
mijn mama is is 1.55 ,dus kan wel dat ik niet meer zoveel groeiquote:Op zondag 21 maart 2010 11:55 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Die kunnen het ook fout hebben
Tegen mij is altijd gezegd dat ik 1.70 zou worden, terwijl ik nu over de 1.85 zit.
1.65-1.66 voor een vrouw is niks mis mee tochquote:Op zondag 21 maart 2010 11:59 schreef latinxa het volgende:
[..]
mijn mama is is 1.55 ,dus kan wel dat ik niet meer zoveel groei
Ze zijn jaloersquote:Op zondag 21 maart 2010 11:01 schreef latinxa het volgende:
hoii ik ben best wel een klein meisje 1:63.
ik ben 15 jaar.ik ben best wel dun van broeken heb ik altijd maat XS nodig ,omdat ze anders afzakken.
van truitjes heb ik altijd een 34/36. ik heb cup 70 c,en de laatste tijd krijg ik best wel veel opmerkingen erover,dat ik te dun ben,en dat het raar is dat me borsten zo groot zijn.vergeleken mijn lichaam.
zijn er meer meisjes/vrouwen met ervaringen over dit?
Prima toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:09 schreef latinxa het volgende:
[..]
er was laats een maatschappelijk werkster op school ,die zei dat ik misschien hoogsten 2 0f 3 cm zou groeien
En jij bent ook 1,63m breedquote:Op zondag 21 maart 2010 20:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
ik ben een jongen van 1.63 dus niet zeuren ja
ik geloof dr helemaal nix vanquote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb dit ook ongeveer, ben ook 15 alleen ik heb 85c en broek en shirt maatje M.
Ik vind het altijd geweldig grappig als jongens naar mn tieten zitten te kijken, niet doorhebben dat ik dat doorheb, en dan zeg ik: mn gezicht is hierboven hoor
maar ik zou me inderdaad nergens druk om maken zoals iedereen al zegt hier, het groeit allemaal nog wel in verhouding en dan is het alleen maar leuk
Trouwens hoe kan je ondermaat 85 hebben en maat M?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb dit ook ongeveer, ben ook 15 alleen ik ben ong 1,70 meter, heb 85c en broek en shirt maatje M.
Ik vind het altijd geweldig grappig als jongens naar mn tieten zitten te kijken, niet doorhebben dat ik dat doorheb, en dan zeg ik: mn gezicht is hierboven hoor
maar ik zou me inderdaad nergens druk om maken zoals iedereen al zegt hier, het groeit allemaal nog wel in verhouding en dan is het alleen maar leuk
ik heb liever dat een bh wat ruimer zit om mn ribben heenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Trouwens hoe kan je ondermaat 85 hebben en maat M?
Aaaight.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik heb liever dat een bh wat ruimer zit om mn ribben heen
Hehe dat is ook niet altijd.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef Pixie. het volgende:
Ik had dat ook hoor TS
En het komt allemaal in verhouding
Dus niet druk maken
Miss zijn de Forehead Tittaes wel wat voor jou?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef pasopikbijt het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef Charizma het volgende:
[..]
Miss zijn de Forehead Tittaes wel wat voor jou?![]()
dan zuig je ze even naar een kleiner formaat of wat?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:24 schreef MarkM het volgende:
Ik kan je helpen met je probleem, doormiddel van handoplegging. Is helemaal gratis! Als je interesse hebt moet je maar even mailen.
Waarom bijt je er niet een stuk vanaf?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb dit ook ongeveer, ben ook 15 alleen ik ben ong 1,70 meter, heb 85c en broek en shirt maatje M.
omdat ik nergens zeg dat ik er niet blij mee benquote:Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom bijt je er niet een stuk vanaf?
Summer is coming, tijd voor inkijktruitjesquote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef pasopikbijt het volgende:
jeejquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Summer is coming, tijd voor inkijktruitjes
Fotoboekviews +1000quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:36 schreef Chowi het volgende:
Ooh, ik las de TT en dacht dat het over mij ging.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha, ja, zo werkt dat meestal wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Fotoboekviews +1000 [ afbeelding ].
Ik heb alvast een bijdrage geleverd, jwz.quote:
In ieder geval heb je niets teveel beweerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb alvast een bijdrage geleverd, jwz.
Omg dat is echt zo erg he. Dat ze gewoon naar beneden zitten te kijken ipv naar je hoofd.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef pasopikbijt het volgende:
Daar kunnen wij ook niets aan doen hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:17 schreef Sugarpie het volgende:
[..]
Omg dat is echt zo erg he. Dat ze gewoon naar beneden zitten te kijken ipv naar je hoofd.lekker gezellig hahaha. ik zeg m'n cupmaat liever niet, maar ze zijn vet groot. en ik ben ook de dikste niet, dus het ziet er echt vreemd uit bij mij.
ik neem je toch ook niks kwalijk? :pquote:Op donderdag 1 april 2010 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar kunnen wij ook niets aan doen hoor.
inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Trouwens hoe kan je ondermaat 85 hebben en maat M?
Nou oke dan, ik heb L maar dat is alleen omdat me tieten er anders niet in passenquote:
Wow je bent dik gek!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Nou oke dan, ik heb L maar dat is alleen omdat me tieten er anders niet in passen
als je zegt dat je L hebt denken mensen gelijk dat je dik bent![]()
oke dat is echt dom, er word gezegt, dat je geen M kan hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Nou oke dan, ik heb L maar dat is alleen omdat me tieten er anders niet in passen
als je zegt dat je L hebt denken mensen gelijk dat je dik bent![]()
ik heb echt geen flauw idee waar jij allemaal over lult, maar het labeltje in mijn bh zegt toch echt 85c.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef RRR-15 het volgende:
want als je C hebt, dan passen je tieten wel in een M.
het gaat om die 85.
niet dat het erg is ofzo.
maar beetje opletten met waar je over liegt, heb er dan iig verstand van
Ja, maar ze bedoelen dat je met 85 nooit slank kunt zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:23 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee waar jij allemaal over lult, maar het labeltje in mijn bh zegt toch echt 85c
dat ben ik ook niet, maar ik ben ook niet dikquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, maar ze bedoelen dat je met 85 nooit slank kunt zijn
quote:Op zondag 4 april 2010 03:50 schreef Graseter het volgende:
Misschien kunnen we samen tot een oplossing komen bij mij thuis, PM me anders even.
Breedt, wat ne goeiquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:52 schreef RRR-15 het volgende:
en k ben net als jij ook niet echt breedt gebouwd..
en dan hangen ze als je 50 bent op je enkelsquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:23 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee waar jij allemaal over lult, maar het labeltje in mijn bh zegt toch echt 85c.
Mn tieten zijn mn trotshad ik maar M
quote:Op zondag 4 april 2010 12:47 schreef panjaboy het volgende:
[..]
en dan hangen ze als je 50 bent op je enkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |