quote:
J.P. Morgan.quote:“Millionaires don't use Astrology, billionaires do.”
Vandaar ook de diepe mysterieuze stilte.........quote:
Wellicht.. wel in mysterie, achterliggende gedachten, en bovenal willen we graag weten hoe iemand zal gaan reageren in bepaalde situaties.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Schorpioenen zijn meer dan anderen geïnteresseerd is astrologie?
Ik ben een leeuw, & ik ben ook geintresseerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Schorpioenen zijn meer dan anderen geïnteresseerd is astrologie?
Ik ben dan allang de kamer uit gevlucht :pquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef senesta het volgende:
Als je op een verjaardag zit en er komt zijdelings ter sprake dat je iets met astrologie doet dan is degene die je doordringend aankijkt en vervolgens met een licht spottende toon zegt: "Oh ja, en wat denk je dan dat ik voor sterrenbeeld ben?" vaak een schorpioen
Ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben dan allang de kamer uit gevlucht :p
Nee, toch is het zo. Ik weet altijd waar het heengaat, die discussies.quote:
En als dat dan blijkt te kloppen..quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef senesta het volgende:
Als je op een verjaardag zit en er komt zijdelings ter sprake dat je iets met astrologie doet dan is degene die je doordringend aankijkt en vervolgens met een licht spottende toon zegt: "Oh ja, en wat denk je dan dat ik voor sterrenbeeld ben?" vaak een schorpioen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef senesta het volgende:
Zo ken ik een stel, beide schorpioen, waar de spanning soms echt te snijden is na een felle discussie. Beide weten het altijd beterquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, toch is het zo. Ik weet altijd waar het heengaat, die discussies.us hou de hand dan aan mezelf en ga wat nuttigs doen
Hetzelfde geldt overigens over pedagogische topics. Ik weet dat ik dan altijd de vragen krijg (en kwade blikken dat ik het allemaal beter weet, dit terwijl ze het me toch echt vroegen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |