Even gecorrigeerd !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:42 schreef Beetlebum het volgende:
ow en mocht je een oscar willen winnen dan moet je een film over WOII WO III maken.. succes gegarandeerd.
Ik kan de regie doen, kan monteren, evt iets met after effects, de dvd maken ( in enorme ) kan ik ook !quote:Op zondag 21 maart 2010 01:41 schreef Rucky het volgende:
Gaan we een bestaand verhaal verfilmen of een eigen verhaal?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd !
Een film maken over een eventueel 3e Wereld Oorlog, lijkt mij veel intressanter ! Welke landen worden er allemaal in betrokken, waarom, hoelang en welke wapens worden er gebruikt ?
Succes gegarandeerd !
Er is geen budget.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:09 schreef TheOnion het volgende:
Wat is de budget eigenlijk? Zo is het moeilijk te schatten.
Of je kunt ook een documentaire maken natuurlijk
ben ik niet met je eens, er horen joden, nazi's, homo's, gehandicapten en geallieerden in je film. of in ieder geval 3 van eerder genoemden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd !
Een film maken over een eventueel 3e Wereld Oorlog, lijkt mij veel intressanter ! Welke landen worden er allemaal in betrokken, waarom, hoelang en welke wapens worden er gebruikt ?
Succes gegarandeerd !
Een film waarin een joodse homo door gehandicapte nazi's in zijn reet wordt genomen terwijl geallieerden staan te filmen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:32 schreef Beetlebum het volgende:
ben ik niet met je eens, er horen joden, nazi's, homo's, gehandicapten en geallieerden in je film. of in ieder geval 3 van eerder genoemden.
een WO III film is inderdaad interessanter maar een WOII film staat garant voor een oscar, hoe ongeïnspireerd en saai ook (helaas).
Waarom zou een WOII film altijd garant staan voor een oscar? Ik denk juist dat we aan het einde van het WOII-filmtijdperk zitten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:32 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, er horen joden, nazi's, homo's, gehandicapten en geallieerden in je film. of in ieder geval 3 van eerder genoemden.
een WO III film is inderdaad interessanter maar een WOII film staat garant voor een oscar, hoe ongeïnspireerd en saai ook (helaas).
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef heiden6 het volgende:
Van dit topic zou je een half seizoen aan afleveringen kunnen maken van Mr. Bean.
Als we nog inspiratie nodig hebben.quote:
anitaquote:Op zondag 21 maart 2010 00:22 schreef Desunoto het volgende:
Als je mensen van FOK! afplukt, vergeet dan niet ook een stylist in te huren. Liefst meerdere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |