Ik was echt teleurgesteld toen het Sjaaaarloos bleek te zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
Je mist het nummer, mutsie.
Overigens dacht die van mij altijd hetzelfde als Greys over Charlois
Heb dat ook tijden gezegdquote:Op zondag 21 maart 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was echt teleurgesteld toen het Sjaaaarloos bleek te zijn.
Echt, hoe treurig.
Wat voor nummer moet het zijn, die TT?
Dit was echt vanquote:Op zondag 21 maart 2010 00:01 schreef Dirkh het volgende:
Zie net het weerbericht, het wordt echt lentede komende week.
Broek uit trekt en door de wei rent, neergeschoten wordt door een jager, oude meuk opruimen
Per ongeluk...quote:Op zondag 21 maart 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
Van de week zag ik nog op weeronline dat het tot eind maart niet boven de 8 graden uit komt.
Of zal ik dan per ongeluk naar Noorwegen hebben gekeken?
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Per ongeluk...
Ik zou het dom noemen, maar per ongeluk mag ook
Ik wist tot 1 minuut geleden niet dat je het op zijn frans schreef.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
Je mist het nummer, mutsie.
Overigens dacht die van mij altijd hetzelfde als Greys over Charlois
Ik ga meequote:Op zondag 21 maart 2010 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
Ga naar bed, de luiken blijven niet open helaas
Truste allemaal!
Trusten Chantal!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
Ga naar bed, de luiken blijven niet open helaas
Truste allemaal!
Shut itquote:Op zondag 21 maart 2010 00:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Per ongeluk...
Ik zou het dom noemen, maar per ongeluk mag ook
Gezelliequote:
tapperdetapquote:Op zondag 21 maart 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff te panieken, want ik heb zojuist wat foto's van die borrel onder ogen gekregen die ik liever nooit onder ogen had gekregen. Whoehahahaha.
Trust Ml en Ll!
Arme Remlof.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben hardstikkene aardig tegen je, al dagen... vrouwen! Spit on the floor
Welnee, ik spaar het nog ff op.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme Remlof.
Die gaat 'm voor zijn kiezen krijgen
*wacht op een linkje*quote:Op zondag 21 maart 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff te panieken, want ik heb zojuist wat foto's van die borrel onder ogen gekregen die ik liever nooit onder ogen had gekregen. Whoehahahaha.
Trust Ml en Ll!
Pff bij jou is dat prima te doenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
Trust Ml en Ll!
Heet geen Chantal dus jij nu wel Durkiequote:Op zondag 21 maart 2010 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben hardstikkene aardig tegen je, al dagen... vrouwen! Spit on the floor
Durkie Dorkie... het maakt mij niet uit. Als ik Chantal Janssen welterusten kan zeggen en ze bekt me dan af... dan kan ik alleen maar beter slapen. So bite me!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heet geen Chantal dus jij nu wel Durkie
Ik bewaar geen linkjes/foto's etc. Ik wacht wel discreet tot de link gemeld wordt. Mijn PM staat altijd open Zwabber.quote:
Dan wel met een ijzeren plaat tussen ons beidjes!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
(ik durfde het al niet te vragen, maar ik ga gewoon knikkend achter je staan)
What is this site you speak off?quote:
Nee hoor, gewoon stampertje en bambi.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wel met een ijzeren plaat tussen ons beidjes!
Nou eh... heb je de laatste bladzijde ook gezien?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eh... heb je de laatste bladzijde ook gezien?
Het gaat nog verder he, niet maar tot blz 10...
Ik lijk wel dood op die foto's op de laatste blz.
Ik kan dat beamenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eh... heb je de laatste bladzijde ook gezien?
Het gaat nog verder he, niet maar tot blz 10...
Ik lijk wel dood op die foto's op de laatste blz.
iets met citydrinkquote:Op zondag 21 maart 2010 00:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
What is this site you speak off?
[/provinciaaltje]
Lam en dood.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen![]()
En je lijkt lam.
En Ml ziet er op een paar uit alsof ze aan de pillen zit![]()
Maar verder zijn ze wel leuk hoor
Da's echt zó oneerlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dan kom ik er nog redelijk vanaf.
1x met de ogen dicht, nog een paar keer scheve bek aan het trekken en ik zie er uit alsof ik lam ben. Maar dat was ik dan ook
ja, als je zo al die foto's ziet ligt het denk ik inderdaad aan de fotograaf, raar effect is datquote:Op zondag 21 maart 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Lam en dood.
Tegelijk.
Inderdaad.
Ik geloof niet dat ik ooit zó vreselijk op foto's heb gestaan.
Die fotograaf ga ik ontlopen de volgende keer.
Of een ander filter voor op zijn camera kopen
Hij had het D&L dood en lam filter alleen als ie een foto van ons nam zo te zien.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, als je zo al die foto's ziet ligt het denk ik inderdaad aan de fotograaf, raar effect is dat
hee, ik heb ze niet online gezet, en ik ben niet degene die poseert voor foto's die online gaan...quote:
nou nee hoor er zitten echt een paar rare foto's tussenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had het D&L dood en lam filter alleen als ie een foto van ons nam zo te zien.
Bij de andere mensen had ie gewoon een charming soft focus dingetje
Ohhhhhhhhh er zitten echt gruwelijke tussen hequote:Op zondag 21 maart 2010 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou nee hoor er zitten echt een paar rare foto's tussen
maar handig dat je dat zei over pas na pagina 10 kijken, jackpot
Veel plezier morgen!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
Nou nu ga ik echt weg, die foto's kwamen ff tussendoor en was vermakelijk
Ah welnee. Volgende keer gewoon vragen of ze willen blurren, photoshop willen gebruiken en het eerst langs een ballotagecommissie willen laten gaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
*note to self: Andere vrijdagborrel zoeken en nooit de naam van de borrel online noemen*
First hit @ Google zag ik![]()
Fak
Je bent serieus gek en nu zelfs engquote:Op zondag 21 maart 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
Ik denk er serieus over om de fotograaf uit bed te bellen nu dat er een aantal van de site af moeten.
Ik heb zijn nr.
Ik vraag wel of ik ze eerst mag selecteren idd.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah welnee. Volgende keer gewoon vragen of ze willen blurren, photoshop willen gebruiken en het eerst langs een ballotagecommissie willen laten gaan.
Je dacht toch niet dat ik dat echt deed?quote:
Zeg je nou dingen die je niet meent?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik dat echt deed?
En ik ga ze maandag ook niet offline laten halen hoor.
Ik ga alleen mijn haar nooit meer zo doen
De aller aller aller laatste. Jij bent de uitsmijter. Met een bigquote:
Ik liep me aan te stellen over de foto's ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg je nou dingen die je niet meent?
Oh, langzaamaan afhaakt voor bed.
En mijn ogen op half elf.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De aller aller aller laatste. Jij bent de uitsmijter. Met een big
second that. Gewoon een lekker wijf. Niks mis mee.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:55 schreef Cat22 het volgende:
En d'r is niks mis met je haar, mevrouwtje wat-ben-ik-onzeker-over-mezelf.
Jij zou d'r doen he?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
second that. Gewoon een lekker wijf. Niks mis mee.
SMS bambi aanquote:Op zondag 21 maart 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
Joehoe!
Ik zit 'r bij!
*zwaait*
Niet over andere mensen praten als ze er bij zitten!![]()
Juist wel! Want anders is het roddelen en dat mag ik niet van mijn mamma.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
Joehoe!
Ik zit 'r bij!
*zwaait*
Niet over andere mensen praten als ze er bij zitten!![]()
Hoeveel new best friends zou hij al hebben?quote:
Pootjes gespreid op het ijs?quote:
Anders dacht Erik dat het over hem ging.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die naam stond er net nog niet bij.
Mijn krasloten kan ik wel weggooien, not a lucky day
*bambi eyes*quote:
Jij zij zelf: Lik mijn bambi! Hoezo subtielquote:Op zondag 21 maart 2010 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders dacht Erik dat het over hem ging.
Of vond je je Bambi opmerking wél subtiel zelf?
Jij... zij.... je moet wel een keuze maken he Dirk.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zij zelf: Lik mijn bambi! Hoezo subtiel
Laf joe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En wat doe jij voor ons? Hmmmm?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Koplampen en bambi-eyes, topavond weer in ESF.
oh, ik maakte de jij zij fout... vandeweek nog iemand volledig af zitten bekken op het werk om een brief waar dit ook in stond. Ik krijg er een kleur van.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij... zij.... je moet wel een keuze maken he Dirk.
Dito.quote:
quote:Jij náárling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mijn bijdrage is groter dan je je ooit voor kan stellen. Zodra je het voelt kriebelen zonder dat je wat ziet, that's me under your skin.quote:
*wijst*quote:Op zondag 21 maart 2010 01:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh, ik maakte de jij zij fout... vandeweek nog iemand volledig af zitten bekken op het werk om een brief waar dit ook in stond. Ik krijg er een kleur van.
Nee hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is groter dan je je ooit voor kan stellen. Zodra je het voelt kriebelen zonder dat je wat ziet, that's me under your skin.
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*wijst*
Zie je dat Greys!? Ik laat Dirk rood aanlopen!![]()
Met woorden, niet met daden!
Zeg ik dat dan?quote:
Meer heb ik niet voor je.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Heb ik al vaker gehad en bleek toch telkens een katteklauwtje te zijn.
Je moet echt met wat beters komen.
Trusten liefjen.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga slapen en mijn zonden overdenken.
En die van de fotograaf.
Trust y'all
Nou, dan ga ik teleurgesteld naar bed.quote:
Je moet dan wat specifieker zijn doos!quote:Op zondag 21 maart 2010 01:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik teleurgesteld naar bed.
En wel nu.![]()
Truste! Doe de hartelijke groeten aan Paddo.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:25 schreef Dirkh het volgende:
Al die jonkies naar bed... ha! Mietjes! (nofi MI-etje)
quote:Op zondag 21 maart 2010 03:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis. Tot op het bot doorregend. En ik weet het allemaal niet. Hoe ik het eigenlijk vond enzo. Heb het ijskoud.
He, het werd licht... was er wel klaar mee. Zie hierboven.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:26 schreef Goodbye het volgende:
Ah, ik dacht dat het nog minstens een uur zou duren voor er een beetje leven binnen zou komen
Nou, doe mij de zomer dan maar. Zwoel en langzaamquote:Op zondag 21 maart 2010 09:29 schreef Dirkh het volgende:
Het zonnetje schijnt en het is vandaag Lente geworden! De dagen zijn nu langer dan de nachten.
Dus niks geen uren durende dampende sex meer, het is nu gewoon ff snel, want het is zo weer licht. Je kent het wel.
Korte nachten.. maar wel zwetend en luidruchtigquote:Op zondag 21 maart 2010 09:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, doe mij de zomer dan maar. Zwoel en langzaam [ afbeelding ]
Met de ramen openquote:Op zondag 21 maart 2010 09:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Korte nachten.. maar wel zwetend en luidruchtig
én de gordijnen open.quote:
Kom je snel?quote:Op zondag 21 maart 2010 09:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
én de gordijnen open.
Zeg, Dirk, waar woonde jij ook alweer?
Was meer vanwege het spotten, maar hee, dit is ook goed hoorquote:
Sigaretje?quote:Op zondag 21 maart 2010 09:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was meer vanwege het spotten, maar hee, dit is ook goed hoor
Je was gestopt, toch?quote:
Ah, nou, een goed moment lijkt me dat danquote:Op zondag 21 maart 2010 09:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Soms moet je eens buiten de lijntjes krassen heb ik begrepen
15 mei?quote:Op zondag 21 maart 2010 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, nou, een goed moment lijkt me dat danWel even wachten tot de zomer dan, wanneer begint die ook alweer?
Dus je komt sowieso?quote:
Geen foto's?quote:Op zondag 21 maart 2010 09:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zolang er geen foto's van gemaakt worden.
Filmpje dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo ranzig, en dan gebruiken ze een flits... nee bah.
We moeten er toch een soort van herinnering aan overhouden, of niet soms?quote:
Is het meteen een afscheid? Ik zette meer in op een langdurige relatie.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We moeten er toch een soort van herinnering aan overhouden, of niet soms?
Ja, ehm, dat laat ik nog even afhangen van onze, ehm, klik natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 09:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het meteen een afscheid? Ik zette meer in op een langdurige relatie.
Maar ach, kan het ook schelen, dan maar een fling.
Ja sorry, zo makkelijk ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
Jeutje, nu moet het ook nog klikken. Je stelt wel hoge eisen aan een relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 10:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja sorry, zo makkelijk ben ik nou ook weer niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noteert.
Eigenlijk hadden we dit even geheim moeten houden, nu gaat iedereen er op letten wanneer we weg zijn de 15equote:
pm, pleasequote:
Senk joe! En ik was even druk met jouw linkje bekijken Dirkh in de douche.quote:
We moeten een nieuwe douchecabine kopen, deze is nu gesloopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Senk joe! En ik was even druk met jouw linkje bekijken Dirkh in de douche.
Achja, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We moeten een nieuwe douchecabine kopen, deze is nu gesloopt.
Eerst zwoele, dampende, luidruchtige sex gehad, sigaretje gerookt en daarna even douchen. Wel zo leuk nog ff in de lente zo op de zondagmorgen, totaal onverwacht.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Dirkh, ehh wat doen jullie nu weersamen douchen?
Ah good for youquote:Op zondag 21 maart 2010 10:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eerst zwoele, dampende, luidruchtige sex gehad, sigaretje gerookt en daarna even douchen. Wel zo leuk nog ff in de lente zo op de zondagmorgen, totaal onverwacht.
Mensen zijn gewoontedieren, als er wat verandert zijn ze meteen van de leg.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:47 schreef Ml-etje het volgende:roodgloeiende pm box dat ik niet meer te herkennen ben, heb mijn oud UI zonder sneeuw maar terug gezet
Dat blijktquote:Op zondag 21 maart 2010 10:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoontedieren, als er wat veranderd zijn ze meteen van de leg.
Fijn nachtje Greysquote:Op zondag 21 maart 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
Godgloeiende!
Vannacht waren de buren de zolder aan het stofzuigen (WHY??????), Heer L snurkte zodat ze het 6 huizen verderop hoorden, Bink vond het om acht uur welletjes met slapen en ging toen samenspannen met Boor, dus die hebben een compleet theaterstuk opgevoerd in de slaapkamer. Ter vermaak, dachten ze.
Kortom:![]()
![]()
Nou ja, mogguh dan maar!
Uhuhquote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Een beetje verdacht wel, maar één minuut na elkaar "toevallig" binnenkomen
Ja en niemand gelooft die smoes over het 'slechte slapen' natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik was er al eerder maar ik wilde jou en Dirk niet storenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Goodbye het volgende:
EmEl, wáárom hebben we ooit de naam van die vrijdagborrel hier genoemd?quote:
Ja, we hadden the place to ourselvesquote:Op zondag 21 maart 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er al eerder maar ik wilde jou en Dirk niet storen
Ja vertelquote:Op zondag 21 maart 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]Hebbie die van jou weer opgepikt?
Alles goed gegaan en leuk geweest?
Tsja laten we het erop houden dat GB vanmorgen een goede opmerking maakte.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
EmEl, wáárom hebben we ooit de naam van die vrijdagborrel hier genoemd?
Ik snap ook (serieus) niet zo goed waarom hij zovéél foto's van ons er op heeft gezet.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tsja laten we het erop houden dat GB vanmorgen een goede opmerking maakte.
Die foto's zijn niet erg Chantallerig...joh...
Ga vandaag maar eens charmante foto's van mezelf opzoeken en die vanavond aaaaalllleemaal spammen
Mogge Cat!quote:
Si!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Cat!
@ML, ja tuurlijk. PM me even je mailadres, dan mail ik ze je!
Rij jij nou op en neer om te gaan tanken??quote:Op zondag 21 maart 2010 11:35 schreef Dirkh het volgende:
Tankstationmeisje had verdomme een vrije dag. Klantenbinding? Lik m'n bambi!
Staat er zo'n ouwe doos te kleppen met de man voor me, oh joehoe, mag ik gewoon even afrekenen? Neem een kamer!
hmm, ja. Als je het zo zegt klinkt dat wel dom.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rij jij nou op en neer om te gaan tanken??
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm, ja. Als je het zo zegt klinkt dat wel dom.
En bedankt.
En wij maar zeggen dat hij zo'n goede invloed hadquote:Op zondag 21 maart 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
Ll, wat is jouw mailadres ook alweer? PM eens ff?
Dan mail ik jou de foto's ook meteen.
Wel vreemd, op onze eigen foto's staan we echt veel leuker dan op die van de fotograaf
Het zijn de rustmomentjes voor de man.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mannen en hun gewoontes, erg efficiënt ook
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm, ja. Als je het zo zegt klinkt dat wel dom.
En bedankt.
Nou dat zeg ik niet hoor [kanm'ntijdwelbeterbesteden]quote:Op zondag 21 maart 2010 11:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zijn de rustmomentjes voor de man.
Totdat iemand zegt: Goh, zal ik ff meegaan?
[/rust]
What's next? Ga je me je grot inslepen?quote:
Oh ja hoor, alles moet efficiënt. Waar is de spontaniteit gebleven? Dat je ergens naar toe rijdt en denkt: He, daar zijn ook leuke mensen, even gedag zeggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik niet hoor [kanm'ntijdwelbeterbesteden]
En niemand die me tegenhoudt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
What's next? Ga je me je grot inslepen?
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Hij rijdt op en neer voor het tankstationmeisje.
Niet voor de benzine.
Behalve die ouwe tankstationdoos en de klant voor je.quote:
Mogguhquote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Meurrrrrning![]()
Het zonnetje schijnt![]()
Verder nog nieuws hier?
Je kunt een rolletje menthos kopen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ook voor de benzine, anders staat het zo lullig bij de kassa.
hmm, ik heb niet het idee dat ik mezelf er uit ga lullen vandaag.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve die ouwe tankstationdoos en de klant voor je.![]()
Mogguh Ing!
Jahaaaaaaaaa.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ook voor de benzine, anders staat het zo lullig bij de kassa.
Jij noemt dat proberen te redden? Alsof alleen voor de benzine rijden dom is. Noem jij me nou gewoon in het openbaar dom? Crewleden mogen elkaar voor de schermen NOOIT afvallen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaa.
Ik snap dat je dan óók meteen gaat tanken.
Maar als je uitlegt dat je voor haar op en neer reed en niet alleen voor de bezine klinkt het niet zo dom.
Zucht, ik zal je nog eens proberen er uit te redden.
Ja he!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
Ingeping!
Wat is Jasper, die schele rode kat in DTH, leuk!
De visjes in de vijver hebben zelfs de lente in hun bol, ze springen door de vijver heen.quote:
Die van mij eh... slapen nog.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De visjes in de vijver hebben zelfs de lente in hun bol, ze springen door de vijver heen.
Deuren staan hier lekker openLente
Kun je niet met een schepnetje kijken of er nog zitten?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij eh... slapen nog.
*struisvogelt*
Ja dat kan, maar dan moet ik alle plantjes er ook uit vissen enzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je niet met een schepnetje kijken of er nog zitten?
Ik heb er nog wel een paar voor je.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
*struisvogelt*
Hij is lief héquote:Op zondag 21 maart 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
Hou me tegen of ik adopteer er nóg eentje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
*struisvogelt*
Ik dus ook, maar meneer I.'s computer is een beetje erg ziek, dus ik gok dat ik hem vandaag weinig ga zienquote:Op zondag 21 maart 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
Hier ook zon!hmm spontaan zin vanmiddag ergens heen te gaan
De visjes moeten nu toch echt wel voor wat voer in beweging komen (al een tijdje)quote:Op zondag 21 maart 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan moet ik alle plantjes er ook uit vissen enzo.
Heel dat vijvertje slopen. En ik denk echt niet dat ze er nog zitten, dan had ik ze al lang gezien.
Baloe kon je ook zo aankijken, die was soms ook een beetje scheelquote:Op zondag 21 maart 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
Hou me tegen of ik adopteer er nóg eentje
[ afbeelding ]
Hihi mijn Mr is een ontbijtje aan het makenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar meneer I.'s computer is een beetje erg ziek, dus ik gok dat ik hem vandaag weinig ga zien
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is lief héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Maar je zult hem vast wel horen. MILJAAR!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar meneer I.'s computer is een beetje erg ziek, dus ik gok dat ik hem vandaag weinig ga zien
Ik heb ze nog geen voer gegeven.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De visjes moeten nu toch echt wel voor wat voer in beweging komen (al een tijdje)
Neuj, dat hebben we gisteravond al gehadquote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je zult hem vast wel horen. MILJAAR!
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Zolang ze winterslaap houden geeft dat niks maar zou het nu ieg even proberen met voer.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze nog geen voer gegeven.
Al maanden niet
Nee niet gezien.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Erik! Hoe was hetquote:
Haaaaiquote:
Hee! Boven water! Vertelllll!quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Allebei een pm sturen?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu officieel bezorgd om Tombola en Pisces.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Pisces heeft hier vanmorgen nog gepost.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
Hmm ja Tombo is de laatste tijd prive volgens mij erg druk lijkt..quote:Op zondag 21 maart 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet het niet zo goed. Ik was niet de ster van de avond zeg maar (dirk, mond dicht). Ik kan niet goed contact leggen, vooral niet met mensen die toch al in hun eigen groepje ronddartelen.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef Ml-etje het volgende:
Ja, terwijl ik toch eerder naar huis ben gegaan.quote:
Hier in de SC? Nee toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pisces heeft hier vanmorgen nog gepost.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan ik me wel voorstellen, ik heb daar zelf ook een hekel aan om in een groep die elkaar al kent binnen te vallen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Ik was niet de ster van de avond zeg maar (dirk, mond dicht). Ik kan niet goed contact leggen, vooral niet met mensen die toch al in hun eigen groepje ronddartelen.
Ik had echt enorm het gevoel dat ik er niet bij hoorde, dat dit niet de mensen zijn bij wie ik thuis hoor. Wat wel kut was. Het is ook de eerste keer dat ik me beledigd voelde dat iemand zei dat ik er absoluut niet als een homo uitzag. Dat ie nooit zou denken dat ik homo was. Kon eigenlijk alleen maar denken, ik hoor nergens bij.
Maar Erik dat heb ik ook hoor als nieuweling in een "vaste groep" je moet er toch even inkomen en het een kans geven (als je dat wilt).quote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Ik was niet de ster van de avond zeg maar (dirk, mond dicht). Ik kan niet goed contact leggen, vooral niet met mensen die toch al in hun eigen groepje ronddartelen.
Ik had echt enorm het gevoel dat ik er niet bij hoorde, dat dit niet de mensen zijn bij wie ik thuis hoor. Wat wel kut was. Het is ook de eerste keer dat ik me beledigd voelde dat iemand zei dat ik er absoluut niet als een homo uitzag. Dat ie nooit zou denken dat ik homo was. Kon eigenlijk alleen maar denken, ik hoor nergens bij.
Maar je bent wél gegaan en je bent niet na een uur afgehaakt. En het is echt niet gek dat je je niet meteen thuis voelt tussen vreemden. Gewoon nog een keer of een paar keer gaan en dan heb je ook wat gedag te zeggen enzo, snap je? Dan zijn het geen vreemden meer en gaat het vast makkelijkerquote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja vanmorgen 9.14 uurquote:Op zondag 21 maart 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier in de SC? Nee toch?
Ik vind het echt erg jammer dat ze hier niet meer post
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier in de SC? Nee toch?
Ik vind het echt erg jammer dat ze hier niet meer post
Soms maak jij je erg snel zorgen Greysie.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand het 06nr van Tombola?
Ik wil haar ff een smsje sturen of alles oke is.
Of ben ik dan een stalker?
Nee das juist liefquote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb gescand, maar heb dat een beetje gemist.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik dacht dat ie het vanzelf terug ging lezen
Scanfunctie kaputquote:Op zondag 21 maart 2010 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gescand, maar heb dat een beetje gemist.
Ik stuur je mijn nummer wel, kan je mij ook stalkenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan wachten we nog wel even afquote:Op zondag 21 maart 2010 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms maak jij je erg snel zorgen Greysie.![]()
Ik heb haar 06 en wil best SMSen maar volgens mij heft ze het gewoon erg druk. Kan toch?
Ja, vantevoren een flesje wijn gedronken bij hem, dat was echt gezellig. Denk ook wel dat die vriendschap stand kan houden enzo. En ook bij het stappen was ie tof. Stelde me aan mensen voor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, ik heb daar zelf ook een hekel aan om in een groep die elkaar al kent binnen te vallen.
Maar degene voor wie je kwam...was die wel leuk?
Normaal zou ik het echt met je eens zijn, en vind ik het allemaal ook niet erg dat je bij mij niet per se meteen denkt "NICHT!". Maar ik weet niet, het was gewoon een beetje naar om in een homokroeg jezelf dan nog uit te moeten leggen en iemand te moeten zeggen dat je echt op jongens valt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar Erik dat heb ik ook hoor als nieuweling in een "vaste groep" je moet er toch even inkomen en het een kans geven (als je dat wilt).
En je geaardheid dat weet alleen jijdat hoeft er toch niet perse aan af te zien zijn?
Ja ik weet niet. Misschien ga ik nog wel een paar keer mee, maar nu in ieder geval nietquote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je bent wél gegaan en je bent niet na een uur afgehaakt. En het is echt niet gek dat je je niet meteen thuis voelt tussen vreemden. Gewoon nog een keer of een paar keer gaan en dan heb je ook wat gedag te zeggen enzo, snap je? Dan zijn het geen vreemden meer en gaat het vast makkelijker
In het kort:quote:Op zondag 21 maart 2010 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gescand, maar heb dat een beetje gemist.
Toevoeging: Ik woon volgens mij 30 kilometer zuidelijk van je dus we kunnen carpoolen Erik.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
In het kort:
Goodbye en ik duiken op 15 mei een Landal huisje in. Vr-za-zo.
Als jullie nou op zaterdag komen voor een ESF meet, dan hebben we geen last van de buren (vrijstaand hokkie) en als er dan mensen wat willen drinken kunnen ze ook blijven slapen. Dan hebben we niet dat geneuzel met 'welke kroeg en hoe zitten we met vervoer en wie kan er waar slapen'.
Ik zoek zo het lijstje er even bij van wie er allemaal al kunnen op de 15e
Wat tofquote:Op zondag 21 maart 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
In het kort:
Goodbye en ik duiken op 15 mei een Landal huisje in. Vr-za-zo.
Als jullie nou op zaterdag komen voor een ESF meet, dan hebben we geen last van de buren (vrijstaand hokkie) en als er dan mensen wat willen drinken kunnen ze ook blijven slapen. Dan hebben we niet dat geneuzel met 'welke kroeg en hoe zitten we met vervoer en wie kan er waar slapen'.
Ik zoek zo het lijstje er even bij van wie er allemaal al kunnen op de 15e
Zie hierboven, je kunt wrs met Cat carpoolen!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat tof. Weet nog niet helemaaaaaaaal zeker of ik dan kan (en ik krijg nu al de zenuwen over hoe ik in hemelsnaam daar moet komen
).
En ik ben best lief hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hierboven, je kunt wrs met Cat carpoolen!
Jawel, volgens mij ben je best uit te houden. Kijk, als ik nou met Dirk moest carpoolen....quote:Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ben best lief hoor.![]()
Al zou je dat soms niet denken, gezien sommige van mijn posts hier.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh cool. Dan count me in (jajaja moet nog agenda checken, maar zo'n groot leven heb ik niet
).
]k ga ontbijtenquote:
Moet ik ook doen, maar ik heb geen zinquote:
Nou dan moet je toch weer met hem afspreken, niet laten verwateren hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vantevoren een flesje wijn gedronken bij hem, dat was echt gezellig. Denk ook wel dat die vriendschap stand kan houden enzo. En ook bij het stappen was ie tof. Stelde me aan mensen voor.
Wat wel naar was wat dat ie op een gegeven moment zei "het lijkt wel of men ook minder naar mij toe komt nu jij erbij bent" En dat bedoelde ie niet negatief naar mij, maar zeg nou zelf![]()
...
[..]
Normaal zou ik het echt met je eens zijn, en vind ik het allemaal ook niet erg dat je bij mij niet per se meteen denkt "NICHT!". Maar ik weet niet, het was gewoon een beetje naar om in een homokroeg jezelf dan nog uit te moeten leggen en iemand te moeten zeggen dat je echt op jongens valt.
[..]
Ja ik weet niet. Misschien ga ik nog wel een paar keer mee, maar nu in ieder geval niet.
Ja, nou dat zien we tzt wel toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bij mij is er een klein mitsje, als ik kittens in huis heb moet ik even kijken of ik kan blijven slapen. Maar dan kun je altijd 's nachts mee terugrijden.
Greys! Remmen!
Ik heb mezelf er net onder gesleept en als je er eenmaal onder staat is het heeeeerlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, maar ik heb geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |