Ben jij ook voor Twentequote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:58 schreef starla het volgende:
1 punt in Eindhoven pakken tegen nummer 2 op de lijst.
prachtig resultaat!
Nee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
(Alleen mogen jullie a.s. Woensdag wel verliezen,)
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:25 schreef Stefanovich het volgende:![]()
Nu begint het dan echt te kriebelen... zal het dan toch? We zullen zien.......
Leuk spel spelen we sinds de winterstop niet meer, kerelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
Ik gun het jullie wel, over het hele seizoen het leukste/beste spel gespeeld naar mijn mening. Verder gewoon knap hoe de club stap voor stap is opgebouwd naar de Vaderlandse top. Heel veel respect daarvoor.
(Alleen mogen jullie a.s. Woensdag wel verliezen,)
AZ en nacquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:48 schreef Euribob het volgende:
Hm.. Er staan toch nog 2 te verliezen wedstrijden op het programma.. (Feyenoord, en Feyenoord..)
hij is gelijk weer stuk minder bekritiseerd door iedereenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:44 schreef Silv het volgende:
Blaise Nkufo, scoor ens een goal voor ons.
precies, niks mis meequote:
PSV heeft ook wel beste kansen gehad!quote:Op zondag 21 maart 2010 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik verwachtte steeds dat PSV er nog eentje in zou prikken tegen het eind. Die knal van Dzsudzsak op de lat ofzo.
precies, gewoonquote:
ja door die teringgrens die een 100% goal afvlagt en dan nog constant fout vlagtquote:
maakt niks uit hoe, áls het maar gebeurtquote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja door die teringgrens die een 100% goal afvlagt en dan nog constant fout vlagt
Dat vraag ik me af. De beelden geven geen uitsluitsel dus je kunt het niet met 100% zekerheid zeggen. Het lijkt erop dat Suarez -als de vrije trap wordt gestart- wel buitenspel staat.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja door die teringgrens die een 100% goal afvlagt
dat heb je met elke club die het goed/slecht doetquote:Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef NoahsKwark het volgende:
Wel opvallend dat de Twente threads dit seizoen zo goed lopen zegen de AZ threads juist minder
Dat snap ikquote:Op zondag 21 maart 2010 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat heb je met elke club die het goed/slecht doet
Ik denk niet dat je wisselende groupies hebt, maar meer fans die wat enthousiaster worden en dan gaan posten...quote:Op zondag 21 maart 2010 14:32 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ben benieuwd welke club hierna de groupies krijgtmisschien stappen ze wel over naar Heracles ofzo
ik denk dat het allemaal fans van suk wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:32 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ben benieuwd welke club hierna de groupies krijgtmisschien stappen ze wel over naar Heracles ofzo
succesgroupies dusquote:Op zondag 21 maart 2010 14:46 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wisselende groupies hebt, maar meer fans die wat enthousiaster worden en dan gaan posten...
Mensen die geen die-hard supporter zijn van een bepaalde club, zijn eerder geneigd voor de underdog te gaan denk ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:32 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ja, fans die actiever fan worden....zoietsquote:
quote:EHBO PSV bedankt FC Twente supporters
Tijdens de wedstrijd PSV - FC Twente kregen 3 personen ernstige hartproblemen.
2 Personen zijn succesvol gereanimeerd. Hierbij is onder andere gebruik gemaakt van de aanwezige AED's in het Philips stadion.
1 Persoon had voldoende aan een pilletje.
Na afloop van de wedstrijd werd één reanimatiepoging gadegeslagen door de 1.200 FC Twente supporters die nog in het uit-vak opgehouden werden.
De EHBO van PSV heeft een dag na de wedstrijd telefonisch contact gehad met Supportersvereniging Vak-P van FC Twente.
De EHBO en andere hulpverleners bedanken de FC Twente supporters voor het rustig blijven op de tribunes en voor het hartverwarmende applaus dat de hulpverleners van hun ontvingen.
Tevens benadrukken zij dat de betreffende personen het voorval overleefd hebben.
ik was het vak al uit voordat die kerel weggedragen werd, heb hem alleen (toen ik al in de trein zat) de ambulance ingedragen zien worden. en gelukkig leeft hij dus nog!quote:
quote:One down - Six to go
Het moment in de eerste helft moet Steve McClaren pijn hebben gedaan. FC Twente-doelman Sander Boschker kan na weer een aanval van PSV rustig om zich heen kijken, even zijn teamgenoten tot rust manen. Toch kiest hij voor de snelle voortzetting. Maar Kenneth Perez rekent geen moment op de slingerworp van zijn collega, waarna Orlando Engelaar eenvoudig kan overnemen. Een overtreding van diezelfde Perez voorkomt uiteindelijk erger.
Even ontbreekt het de twee Tukkers aan oogcontact, aan communicatie. En misschien nog wel belangrijker, het ontbreekt het duo aan concentratie. En juist dat laatste aspect is in de ogen van McClaren cruciaal voor een elftal dat mee wil strijden om de prijzen. Het is een les die de Engelse oefenmeester leerde van Sir Alex Ferguson.
Tijdens zijn periode als assistent-manager van Manchester United verbaasde McClaren zich eens over een training van Carlos Queiroz, eveneens assistent van Ferguson. De Portugees onderwierp de selectie topvoetballers aan een technische oefenvorm van veertig minuten. Veel te lang, dacht McClaren. Twintig minuten is meer dan genoeg, daarna treedt de verveling toe en holt de kwaliteit snel achteruit. Maar tot zijn verbazing zag hij de spelers van United geen moment verslappen.
Deze ultieme vorm van concentratie scheidt de top van de subtop, weet de oud-bondscoach van Engeland sindsdien. Het is dé reden waarom hij tijdens zijn trainingen altijd de nadruk legt op de focus. Of het nu draait om een positiespel, een pass-oefening of een simpele afwerkvorm, altijd werkt McClaren met een puntentelling. Winnen moet de doelstelling zijn, waarmee hij het concentratieniveau van zijn spelers automatisch hoopt te verhogen.
Het is dé reden ook, waarom hij bij FC Twente enorm tekeergaat langs de zijlijn, zijn elftal tijdens een wedstrijd geen moment met rust laat. McClaren duldt geen verslapping, zo vertelde hij ooit. ‘Ik durf te zeggen dat ik nog steeds iedere wedstrijd ‘boos’ ben op mijn spelers. Veel profvoetballers kunnen een deel van de wedstrijd prima functioneren, maar de echte toppers kunnen dit 95 minuten lang.’
Onnodig balverlies
Als concentratie het kenmerk van een topteam is, dan moet McClaren op basis van de topper tegen PSV concluderen dat FC Twente zo ver nog niet is. Zo oogt de formatie uit Enschede de eerste zestig minuten nerveus, lijdt het elftal veel te vaak onnodig balverlies. Ook bij de openingstreffer van de thuisploeg verliest één van de Tukkers de concentratie. Nicky Kuiper laat zich door Otman Bakkal kinderlijk weglokken naar het centrum. Blijkbaar is de linkervleugelverdediger van de bezoekers even vergeten dat PSV-back Stanislav Manolev graag mee opkomt. Danny Koevermans kopt de voorzet van de Hongaar vervolgens knap binnen.
En dat ene momentje van onoplettendheid kan een elftal in een topwedstrijd opbreken. De voormalig leermeester van McClaren, Ferguson, kan het niet vaak genoeg benadrukken: ‘Concentratie is altijd al een belangrijke boodschap in mijn werkwijze geweest. Het is ook het laatste wat ik mijn spelers meegeef, voordat ze uit de kleedkamer stappen. Voetbal lijkt meer en meer op een schaakspel. Als je ook maar één seconde je concentratie verliest, ben je gezien.’
Wat dat betreft is het misschien geen toeval dat uitgerekend Blaise N’Kufo FC Twente alsnog naast PSV schiet. De ervaren Zwitser staat na zijn spierblessure voor het eerst in weken weer in de basis. De 34-jarige spits is misschien bijna de hele wedstrijd onzichtbaar, gefocust is hij wél. Als PSV-verdediger Francisco Rodríguez hem even kwijt is, mikt de aanvoerder van de Tukkers zijn enige kans van de wedstrijd geconcentreerd in de kruising. Juist N’Kufo is de enige voetballer van FC Twente die in zijn vrije tijd met veel liefde achter het schaakbord kruipt.
quote:Koevermans: Dan Twente maar, Ajax gun ik het helemaal niet
Danny Koevermans baalde zaterdag na afloop van de topper tegen FC Twente zichtbaar van het eindresultaat. De Eindhovenaren móesten de koploper verslaan om in de strijd om de landstitel te blijven, maar bleven op een 1-1 gelijkspel steken. Ajax profiteerde zondag door bij RKC Waalwijk (1-5) te winnen en PSV van de tweede plaats te verdringen. PSV heeft vijf punten minder dan FC Twente.
"Als wij het niet redden?", vertelt Koevermans maandag in een vraaggesprek met het Algemeen Dagblad. "Dan maar FC Twente kampioen, want Ajax gun ik het helemaal niet. Dit gelijkspel is zwaar kloten. Het voelt als een nederlaag. We wilden na de 1-0 de voorsprong uitbreiden. Dat lukte niet."
"En dan loopt dat slangenmens er één keer doorheen alsof er niemand staat.'' De aanvaller, die de score opende, doelde op Bryan Ruiz, die met een fraaie assist op Blaise Nkufo weer een hoofdrol vertolkte. PSV haalde uit de laatste drie duels slechts één schamel punt. Volgende week wacht een uitduel met VVV-Venlo.
Toch wel fijn om te horen dat het goed is gekomenquote:
quote:Bayern en Twente willen Vorm
Louis van Gaal heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe keeper, het oog laten vallen op Michel Vorm (foto). De doelman van FC Utrecht zou ook in de belangstelling staan van de koploper in de eredivisie FC Twente, zo meldt RTV Utrecht maandag. Beide clubs zouden Vorm na het lopende seizoen over willen nemen van de club uit de Domstad.
In München moet de keeper, die inmiddels achter Maarten Stekelenburg uitgegroeid is tot tweede doelman van het Nederlands Elftal, de opvolger worden van de inmiddels 35-jarige Hans-Jörg Butt. Bij FC Twente ziet men in Vorm een waardige vervanger voor clubicoon Sander Boschker
Stond al eerder genoemd overigens.quote:Voetbalsupporters hebben ook een hart
Een PSV supporter heeft de topper van afgelopen weekend tussen PSV en FC Twente bijna met zijn leven moeten bekopen. Na afloop van de wedstrijd kreeg hij een hartaanval waarbij de hulpdiensten in actie moesten komen.
Tijdens de reanimatiepoging was het in het vak waar de Twente supporters zaten muisstil en kon je een speld horen vallen. Nadat het sein veilig was gegeven en bleek dat de PSV supporter het zou overleven, kwam er een staande ovatie uit datzelfde FC Twente-vak.
quote:McClaren: Faith is the keyword
FC Twente hoopt woensdagavond voor de tweede achtereenvolgende keer de finale van het KNVB-bekertoernooi te bereiken. In de halve finale zal dan moeten worden afgerekend met Feyenoord, dat het thuisvoordeel heeft. Trainer Steve McClaren van FC Twente kijkt in ieder geval uit naar het treffen in De Kuip.
‘Ik kijk uit naar de ontmoeting met Feyenoord,’ aldus McClaren op de website van FC Twente. ‘Het stadion, de atmosfeer en het publiek zorgen altijd voor een unieke entourage, een typische Feyenoord-sfeer. De toeschouwers kunnen de prestaties van hun ploeg beïnvloeden. Een grote wedstrijd als deze in De Kuip heeft een sterke scheidsrechter nodig.’
Geloof
‘Geloof is voor ons morgen het sleutelwoord,’ zo vervolgt de Brit. ‘We moeten het geloof hebben en uitstralen dat we kunnen winnen in De Kuip. Ik kijk dan ook erg uit naar deze wedstrijd. De spelers hebben de kans de finale te bereiken, iets wat we na vorig seizoen opnieuw willen realiseren. We verloren de finale toen wel, maar het was een geweldige dag voor de club.’
Doelstelling
‘Aan het begin van dit seizoen hadden wij als doelstelling om ons te plaatsen voor Europees voetbal en dat hebben we gerealiseerd. Feyenoord kan door de finale te halen zich ook plaatsen voor Europa. Dat zullen zij morgen absoluut willen bereiken en daardoor zal er bij hen veel druk zijn om te winnen.’
:-(quote:
Ik heb er een hard hoofd in. De eerste helft van deze wedstrijd was voor het eerst sinds de winterstop dat ik het idee heb dat er weer goed gespeeld wordt. Tweede helft was een stuk minder; helemaal voor een halve finale vond ik het zonde. Moet nog zien dat Twente landskampioen wordt. Zou prachtig zijn geweest als de beker en de competitie gewonnen zouden worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Opzich hadden we een keer een penal mogen krijgen.
Werd sowieso 2 x getrokken in de 16.
Verder heeft Twente het weggegeven.
Ach, Ajax morgen winst en in de Finale ook en Twente dan Landskampioen.
Tegen Az worden het voor Twente absoluut zeker 0 punten. En idd, ook van Nac gaan ze niet winnen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
Als Twente net zo voetbalt tegen NAC en AZ als in de tweede helft, hoef je daar in ieder geval niet op 3 punten te rekenen...
NAC draait voor geen meter , daar gaat Twente met gemak overheenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tegen Az worden het voor Twente absoluut zeker 0 punten. En idd, ook van Nac gaan ze niet winnen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tegen Az worden het voor Twente absoluut zeker 0 punten. En idd, ook van Nac gaan ze niet winnen.
saaie club uit rotterdam? zo snel mogelijk kapot? wat ben jij een faalhaasquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:50 schreef Frutsel het volgende:
Balen zeg gister... op basis van de eerste helft was er geen vuiltje aan de lucht. Daar kan je zien waar Twente terecht koploper is en Feyenoord gewoon slechter speelt als een amateurclub en absoluut geen team is.
Tja... hopelijk gaat die saaie club uit Rotterdam zo snel mogelijk kapot![]()
Op basis van wat inzet, maar geen techniek, kantelt de wedstrijd. Jammer dat het voor de rust al niet beslist was.
Onnodig verlies.. jammer maar helaas. Voor het eerst in mijn leven zal ik dan ook hopen dat Ajax met een nulletje of vijf wint in de Kuip in de finale.
Hopelijk put Twente moed uit de eerste helft. Als je zo speelt in de resterende wedstrijden, word je gewoon kampioen
Dat mag jij vinden... het scheelt dat ik voor deze wedstrijd er al net zo over dacht... al jaren eigenlijk...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:52 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
saaie club uit rotterdam? zo snel mogelijk kapot? wat ben jij een faalhaasen een slechte verliezer
beetje leedvermaak kan geen kwaad toch? het is dat ik jouw reactie zag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden... het scheelt dat ik voor deze wedstrijd er al net zo over dacht... al jaren eigenlijk...![]()
Genoeg faalhazen die het topic van de verliezende partij even komen opzoekenDas pas faalhazerig
Ik vind het vervelender voor die mensen die een veel grotere supporter zijn van FC Twente dan ik. Tuurlijk heb ik meer sympathie voor die club, ik kom er immers vandaan, maar er zijn nog een paar andere clubs waar ik dat voor heb. Daarnaast heb ik gewoon een grote afkeer voor die club in Rotterdam en haar "legioen" (proest). Dat is al jaren zo. Voor de trouwe supporters, de die-hards en degenen die zelfs zijn meegeweest vind ik het dubbel zuur, want het was niet nodig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
beetje leedvermaak kan geen kwaad toch? het is dat ik jouw reactie zag.
oja,balen he als je verliest van een club die slechter is dan een amateurclub
als ze spelen zoals gisteren de eerste helft, en dan ook weten door te drukken (lees: vaker te scoren) dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Gewoon dom van Twente, eigen schuld dikke bult.
Dan maar voor het kampioenschap gaan, al heb ik daar ook nog niet al te veel vertrouwen in, de voorsprong kan zo verdampt zijn
Dat klopt eerste helft was de beste sinds de winterstopquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ze spelen zoals gisteren de eerste helft, en dan ook weten door te drukken (lees: vaker te scoren) dan gaat het helemaal goedkomen
nou, heel veel betere heb ik daarvoor ook niet gezienquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat klopt eerste helft was de beste sinds de winterstop
thuis ff kijkenquote:
thuiswedstrijden allemaal al uitverkochtquote:
Leuk he die Gloryhunters ! Vorig jaar bij AZ ook, mensen bij uitwedstrijden die nog nooit geweest warenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
thuiswedstrijden allemaal al uitverkochtdus ga nog kijken of VVV / AZ uit een optie is
zo bedoelde ik dat absoluut nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Leuk he die Gloryhunters ! Vorig jaar bij AZ ook, mensen bij uitwedstrijden die nog nooit geweest waren
nee, dat vast niet; maar dat was mijn punt nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef Madhouse11 het volgende:
OK, prima, maar denk je dat de laatste wedstrijden nu al waren uitverkocht als jullie 8e hadden gestaan ? Hoeveel losse kaarten gaan er eigenlijk in de verkoop?
Wat een heerlijk zuur geblaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind het vervelender voor die mensen die een veel grotere supporter zijn van FC Twente dan ik. Tuurlijk heb ik meer sympathie voor die club, ik kom er immers vandaan, maar er zijn nog een paar andere clubs waar ik dat voor heb. Daarnaast heb ik gewoon een grote afkeer voor die club in Rotterdam en haar "legioen" (proest). Dat is al jaren zo. Voor de trouwe supporters, de die-hards en degenen die zelfs zijn meegeweest vind ik het dubbel zuur, want het was niet nodig.
Leedvermaak is niet erg ofzo hoor.. gebeurd genoeg op Fok. Maar als 'neutrale' supporter vind ik niet dat je als feyenoorder trots mag zijn op je club na zon eerste helft, of je nu wint of verliest, maar hey...daar zullen de meningen ongetwijfeld anders over zijn
Kun jij niet in een ander topic Ajax gaan lopen bashen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een heerlijk zuur geblaat.![]()
Twente was de 1e helft superieur. Op mentaliteit en een taktische aanpassing heeft Feyenoord dat weten te kantelen, en gedaan wat Twente in de eerste helft naliet: twee keer scoren. Terechte overwinning!
Ik hoop dat Feyenoord de beker wint en dat Twente kampioen wordt! Zet 'm op!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Kun jij niet in een ander topic Ajax gaan lopen bashen?
En die ander met Feyenoord zelfde.
Wat zeur je nou man. Ik meld dat Twente de nederlaag van gisteren aan zichzelf te danken had en dat ik hoop dat ze kampioen worden. Da´s on topic. Maar die laatste zin over ajax, ja oei dat mag hier niet natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Kun jij niet in een ander topic Ajax gaan lopen bashen?
En die ander met Feyenoord zelfde.
Zeurpiet, met je "onnodig".quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je hebt je youtube filmpje niet gezien? Onnodig vergeleken met de rest van je verhaal.
Edit: Vergeten de orginele post van voorganger te quoten
Ach, Twente heeft de afgelopen wedstrijden ook niet super gespeeld waar we trots op mochten zijn. Toch was ik heel blij dat ze wonnen! En jij volgens mij ook, dus nu niet andere supporters erop aankijken dat ze trots zijn dat hun club gewonnen heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind het vervelender voor die mensen die een veel grotere supporter zijn van FC Twente dan ik. Tuurlijk heb ik meer sympathie voor die club, ik kom er immers vandaan, maar er zijn nog een paar andere clubs waar ik dat voor heb. Daarnaast heb ik gewoon een grote afkeer voor die club in Rotterdam en haar "legioen" (proest). Dat is al jaren zo. Voor de trouwe supporters, de die-hards en degenen die zelfs zijn meegeweest vind ik het dubbel zuur, want het was niet nodig.
Leedvermaak is niet erg ofzo hoor.. gebeurd genoeg op Fok. Maar als 'neutrale' supporter vind ik niet dat je als feyenoorder trots mag zijn op je club na zon eerste helft, of je nu wint of verliest, maar hey...daar zullen de meningen ongetwijfeld anders over zijn
Ik als Ajacied wens jullie veel succes. Uiteindelijk zal Ajax zegevieren deze competitie.quote:
we wachten afquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik als Ajacied wens jullie veel succes. Uiteindelijk zal Ajax zegevieren deze competitie.
Dat gaan we zeker doen. En wees gerust, ik zal niet moeilijk doen om je te feliciteren. Immers, Twente speelt dit seizoen gewoon heel goed voor hun doen. Chapeau daarvoor.quote:
en dat weet iedereen !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat gaan we zeker doen. En wees gerust, ik zal niet moeilijk doen om je te feliciteren. Immers, Twente speelt dit seizoen gewoon heel goed voor hun doen. Chapau daarvoor.
Maar zoals al is gezegd, het is nog niet gespeeld.
KWWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef haakon het volgende:
[..]
en dat weet iedereen !
zoals als gezegd, alweerwe zien het aan het eind !
En zo blijven we bezig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef haakon het volgende:
[..]
en dat weet iedereen !
zoals als gezegd, alweerwe zien het aan het eind !
Dit en niks anders.quote:
Zeker als PSV op 2 punten staat want die winnen altijd op de laatste speeldagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef insan3 het volgende:
Als twente de laatste dag moet winnen bij nac om kampioen te worden, dan sta je pas met zenuwen te kijken
6quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:08 schreef Stefan het volgende:
Hoeveel wedstrijden zijn er nog incl vandaag?
Lekker boeiend zegquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Leuk he die Gloryhunters ! Vorig jaar bij AZ ook, mensen bij uitwedstrijden die nog nooit geweest waren
FC Twente radio!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Moet het doen met NOS langs de lijn
En dat filmpje is de werkelijke tijd die hij nodig had, wat is het toch jammer dat hij niet naar Heerenveen is gekomen.quote:
Met dom accent, dat wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 04:44 schreef Stefanovich het volgende:
JALALALLALALALALA JALALLALA SINGING BRYAN RUIZ!!!
Daten tijdens Twentequote:Op zondag 28 maart 2010 17:48 schreef DaDude1987 het volgende:
Had een date in de kroeg, werd Twente opgezetBen gaan verzitten zodat ik niet steeds afgeleid was, maar daarna gingen ze het geluid ook aanzetten. Nog nooit zo lastig gehad, zeker toen de doelpunten maar bleven komen dacht ik "shit". Maar topavond! Nog maar 4 wedstrijden winnen!
Van die bekerfinale heb ik ook weinig kunnen vinden... maar in deze tijd was camera op mobiel enzo nog niet zo bekend natuurlijk..quote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef kastanova het volgende:
Ik was eens even youtube aan het afstruinen naar sfeerfilmpjes....
Daarbij kon ik echter níets van de Amstel Cup finale uit 2001 vinden.
Nou ja, 1 filmpje, maar daar zie ik meer pixels dan herkenbare beelden.
Weet iemand toevallig nog een linkje?
En misschien nog wel belangrijker, weet iemand waar ik "De Twaalfde Man" nu nog kan zien of eventueel downloaden?
Thanxquote:Op zondag 28 maart 2010 18:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Van die bekerfinale heb ik ook weinig kunnen vinden... maar in deze tijd was camera op mobiel enzo nog niet zo bekend natuurlijk..
verder zijn dit filmpjes van vorig jaar die goede 12e man presenteren lijkt mij
Helaas al van vorig jaar.
Die irritante muziek stopt overigens na enkele minuten
Verder zal je moeten zoeken bij gerelateerde filmpjes van andere filmpjes wil je iets leuks tegenkomen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:48 schreef Nfct het volgende:
Working on a dream
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe rustig die kerel altijd blijft in de 16, ongelooflijkquote:
maar die hebben zelf ook nog belangenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef Zapper het volgende:
Nog tegen Feyenoord en AZ? Die laten jullie wel winnen, die willen niet dat Ajax kampioen wordt
die smiley is niet gepast, als jood zijnde lijkt mequote:
er van uitgaande dat je uit wint van VVV en thuis van Heerenveen, dan wordt de pot tegen AZ een erg cruciale pot... daarna is duidelijk of je tegen Feyenoord al kampioen kunt worden, of dat het toch op de laatste wedstrijd uit in Breda aankomt! (in het geval Ajax geen punten morst tot het eind van de competitie)quote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef HaagsPietje het volgende:
twente mag nog een potje verliezen...als ze bij vvv winnen heb je daarna weer een thuiswedstrijd, dan een wedstrijd verliezen en dan zit je al bij wedstrijd 33.....oei oei, zal er om spannen. hoop dat twente het wordt.
al zie ik jullie ook wel tegen vvv gewoon de kuikebak ingaan maar ja...
NO FUCKING WAY!!!!!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef FP128 het volgende:
Ook maar een 'spuit 11' reactie. Als FC Twente een wedstrijd verliest en eentje gelijk speelt dan is alles
voor Ajax,uitgaande dat die dan alles winnen, nog open op weg naar de landstitel 2010.
maar als Ajax een wedstrijd verliest of gelijkspeelt, is weg richting de landstitel één lang recht stuk voor FC Twentequote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef FP128 het volgende:
Ook maar een 'spuit 11' reactie. Als FC Twente een wedstrijd verliest en eentje gelijk speelt dan is alles
voor Ajax,uitgaande dat die dan alles winnen, nog open op weg naar de landstitel 2010.
maar wij doen dit seizoen niet meer aan verliezenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als Ajax een wedstrijd verliest of gelijkspeelt, is weg richting de landstitel één lang recht stuk voor FC Twente
wij ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
maar wij doen dit seizoen niet meer aan verliezen
huh?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Merson het volgende:
17,50 + 2,50 = 20.
20 + 12 + 1 = 33.
Slaat inderdaad nergens op die berekening.
AZ uit met de auto is wel een leuke. Op een dinsdagavond toch?
Stiekeme editor.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:27 schreef bambino het volgende:
Hier kun je het zelf lezen
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=9880
Waar woon je?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Merson het volgende:
[..]
Stiekeme editor.
Ik ga eens wat mensen proberen te regelen om mij op te pikken met de auto voor AZ uit.
Amersfoort, halverwege dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Waar woon je?
Wij gaan met een minivan of hoe je het mag noemen, geen mooie auto maar wel genoeg ruimte
en we zijn met zijn 4-en
Als je geen plaats kunt regelen kun je wel met ons mee
quote:Sportpsychologen over titelstrijd. Hardy Menkehorst: 'Alle energie op één ding'
ENSCHEDE - Wekelijks blikt TwenteSport.com met enkele sportpsychologen terug en vooruit op de buitengewoon spannende slotronden van de eredivisie, waarin FC Twente als koploper de meest prominente kandidaat is voor het kampioenschap. Zoals aanvoerder Blaise NKufo al zei na PSV-FC Twente: 'De sleutel van de titelstrijd ligt in het mentale deel.'
Hardy Menkehorst verzorgt hij mentale training voor topsporters en topsportteams op internationaal en Olympisch niveau. Hij beantwoordt enkele vragen:
Wat viel je op bij en na de bekerwedstrijd Feyenoord-FC Twente en de competitiewedstrijd FC Twente-Sparta?
Menkehorst: 'Door de verloren bekerwedstrijd is de kans op die prijs verloren. Het wegsteken van deze pijnlijke nederlaag is een van de belangrijkste dingen. Misschien verliezen ze nog wel een wedstrijd. Maar dan is het belangrijk dat je daar goed mee omgaat. FC Twente deed dat goed. Ik zag tegen Sparta geen team dat angstig speelde of patronen veranderde. Iedereen deed wat ze altijd doen. Dat is de kracht van dit FC Twente. Niemand verstopte zich. Het focus van wat ik in het veld moet doen, is het focus van de hele selectie. Als ze dat doen is de kans om te winnen aanzienlijk. Niet met het eindresultaat bezig zijn, naarmate je meer met de gedachten bij het resultaat bent, heb je minder mentale ruimte om je te concentreren op wat je moet doen.'
FC Twente heeft na de verloren bekerwedstrijd nog één focus over. Is dat positief?
'Op zich is dat beter. De spanning om twee dingen te kunnen verliezen, is groter dan als je maar één ding te verliezen hebt. Alle energie kan nu op één ding gericht worden. En dit FC Twente ziet er niet opgejaagd uit.'
Hoe groot is de druk voor naaste achtervolger Ajax?
'Die druk is op zijn minst net zo groot als de druk die ze Twente toedichten. Als Ajax één keer verliest, zijn ze weg. PSV hetzelfde. In feite is de druk voor Ajax en PSV dus zeker zo groot, die mogen niet verliezen. Sterker nog, ze mogen niet eens gelijk spelen. Zelfs dat kunnen ze zich niet permitteren. Twente mag dat wel.'
Kan FC Twente de steeds groter wordende druk aan?
'Ik denk het wel. Ik zie geen andere patronen. Gewoon zo doorgaan, doen wat ze steeds deden. Vooral niks nieuws doen, vooral de dingen doen die ze steeds goed beheersten.'
Kan PSV afgeschreven worden na de klappen van de laatste weken?
'Dat denk ik niet. PSV is een ervaren, gelouterd elftal. Ze hebben een prachtige periode gehad en hebben gisteren weer gewonnen. Ze weten weer hoe het voelt en voelen zich niet afgeschreven. Ajax heeft helemaal het gevoel dat het allemaal nog kan.'
quote:Munsterman: Als Arnautovic niet terugkomt, voetbalt hij nooit meer
FC Twente gaat er nog steeds vanuit dat Marko Arnautovic aan het eind van dit seizoen terugkeert in Enschede. De aanvaller is verhuurd aan Inter, waar trainer José Mourinho de Oostenrijker echter nauwelijks speeltijd gunt.
Inter moet Arnautovic nog in vijf officiële wedstrijden minimaal een half uur laten voetballen. Gebeurt dat niet, dan wordt het contract van de 20-jarige spits bij Twente automatisch met twee jaar verlengd. "Hij roept dat hij niet wil terugkomen, maar wat moet-ie dan?" zegt voorzitter Joop Munsterman in Sportweek.
"Hij is van ons, hij staat hier onder contract, dus als-ie niet terugkeert, is-ie persona non-grata. Voetbalt-ie niet. Nergens, dus, voor de rest van zijn leven. Dat beseft hij geloof ik zelf nog niet helemaal. Boystalk." Rob Groener, Arnautovic' zaakwaarnemer, bevestigt dat hij niet terug wil naar Enschede.
Volgens Groener voelt Arnautovic zich niet in Italië thuis. "Daar zijn een heleboel redenen voor, waarover ik niet zal uitwijden. Marko hoopt zo snel mogelijk een nieuwe club te vinden, maar als dat niet lukt, zal hij zich inderdaad aan de wet moeten houden en tijdelijk terug moeten."
Die spelen volgend jaar misschien wel championship.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:34 schreef Frutsel het volgende:
McClaren wordt inmiddels weer in verband gebracht met West Ham United las ik net
vrij logische keuze in mijn ogen, west ham is echt een grote club en het championship heeft nog altijd een veel hoger aanzien dan de nederlandse eredivisie natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die spelen volgend jaar misschien wel championship.Lijkt me raar als die daar heen gaat.
Gaat die gekke dorpsdominee nu ook een zweep kopen?quote:
Amenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:29 schreef DaDude1987 het volgende:
Never change a winning team, heb je echt zo'n irritant ventje als Arnautovic niet bij nodig...
quote:
Glory huntersquote:
Is dat vanwege een blessure, of is Stoch gepasseerd?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
wederom Parker i.p.v. Stoch...
in 2010 heeft Stoch er idd nog niks van gebakken helaas...quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:55 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
niet dat Stoch zoveel presteerde de afgelopen tijd...
maarja, Parker doet dit ook niet echt
Hij was wel geblesseerd, een liesblessure volgens mij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dat vanwege een blessure, of is Stoch gepasseerd?
Stoch zat deze week weer bij de selectie, na een lichte blessure... maar blijkbaar toch nog niet volledig inzetbaar; of McClaren vond Parker de laatste wedstrijden beter spelen dan Stoch laatste paar weken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dat vanwege een blessure, of is Stoch gepasseerd?
Knappe goal hoor van Kufoquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
16 keer buitenspel gestaan al, maar deze tikt hij dan toch ff binnen
we kijken hier naar twente joh ik loop niet te vergelijken met andere club ik vind Twente gewoon teringgoed spelen dat is alles. maarja vrouwen en voetbal die combinatie gaat echt niet goed komenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef starla het volgende:
[..]
ajax speelt ook pas de laatste 6 wedstrijden goed, daarvoor was het een dweil
en PSV speelt net zo zwak als twente, maar die kunnen niet winnen![]()
Als PSV zo kampioen wordt hoor je ook veel mensen klagen hoor, Twente speelde tenminste nog één seizoenshelft leuk voetbal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV is met zulk spel al zovaak kampioen geworden, alleen de kans groot is dat het FCT gaat worden (en geen traditionele top 3) en dan maken veel mensen er een punt van![]()
dan ben ik meer vent dan jij lutserquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:39 schreef truedestiny het volgende:
maarja vrouwen en voetbal die combinatie gaat echt niet goed komen
wat zeg je nu. waarom denk je dat twente met psv wordt vergelekenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV is met zulk spel al zovaak kampioen geworden, alleen de kans groot is dat het FCT gaat worden (en geen traditionele top 3) en dan maken veel mensen er een punt van![]()
Niet zo op die troll ingaan joh.quote:
dat zegt jouw vriendin omdat ze van je houdtquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
en toch heb ik een grotere piemel dan jij
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:44 schreef starla het volgende:
[..]
dat zegt jouw vriendin omdat ze van je houdt![]()
maar goed, deze mieze gast inderdaad beter negeren nkufoen, twente!![]()
heb je een piemel?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:44 schreef starla het volgende:
[..]
dat zegt jouw vriendin mama omdat ze van je houdt![]()
maar goed, deze mieze gast inderdaad beter negeren, twente!
Ah, Twente is nu dus al lucky in de 38e?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Als Twente dit doorzet schaam ik me nu al voor Europa. Lucky doelpunt in de eerste helft, VVV die het zichzelf moeilijker maakt dan Twente etc.
Dus jij hebt een uitgespeelde kans gezien?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, Twente is nu dus al lucky in de 38e?
Hehehehehe
az in de champions league was geen blamage zeker?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Als Twente dit doorzet schaam ik me nu al voor Europa. Lucky doelpunt in de eerste helft, VVV die het zichzelf moeilijker maakt dan Twente etc.
Inderdaad. Maar op deze manier gaat NL z'n Europese plaatsen hard kwijtraken. Als de nr.1 al zo'n moeite heeft met VVV en volgend jaar ook nog eens de sterspelers kwijt is ben ik er bang voor.quote:
Jup. Zag er ook niet uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:58 schreef starla het volgende:
[..]
az in de champions league was geen blamage zeker?
Of een vadsige aap in de spitsquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat iedereen ook zegt: Twente doet het goed! Ze winnen!
Je kan wel mooi voetbal willen, maar het is het resultaat dat telt. Mooi voetbal krijg je door dure spelers te kopen en verlies te draaien en dan te gaan huilen, resultaat krijg je door teamwork!
Ach als jij op deze manier het belabberde spel van twente wilt goed praten.....quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Je kan wel mooi voetbal willen, maar het is het resultaat dat telt. Mooi voetbal krijg je door dure spelers te kopen en verlies te draaien en dan te gaan huilen, resultaat krijg je door teamwork!
Teamwork was wel goed duidelijk vandaag.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:00 schreef DaDude1987 het volgende:
jajajaja, nu kennen we het wel, dat horen we namelijk heel seizoen alquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Teamwork was wel goed duidelijk vandaag.De ene na de andere bal niet strak in de voet / over de zijlijn. Ruiz die alleen z'n doelpunt goed raakte en een keer goed mee verdedigde. Als Twente zo tegen AZ gaat spelen of een andere clubs die nog enige kwaliteit bezit zul je dit resultaat niet zien ben ik bang.
Nou dan heb je niet goed opgelet want Twente speelde tot een maand of 2 geleden wél goed voetbal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef starla het volgende:
[..]
jajajaja, nu kennen we het wel, dat horen we namelijk heel seizoen al
ja en toch winnen we de laatste 2 maanden veel wedstrijden en spelen we gelijk tegen PSV, dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nou dan heb je niet goed opgelet want Twente speelde tot een maand of 2 geleden wél goed voetbal.
dat het voetbal inmiddels niet meer om aan te zien isquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:07 schreef starla het volgende:
[..]
ja en toch winnen we de laatste 2 maanden veel wedstrijden en spelen we gelijk tegen PSV, dus wat is je punt?
Dat Twente de laatste maanden en vooral deze wedstrijd belabberd gespeeld heeft. En dan kom je er niet tegen spartak moscow.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:07 schreef starla het volgende:
[..]
ja en toch winnen we de laatste 2 maanden veel wedstrijden en spelen we gelijk tegen PSV, dus wat is je punt?
En dit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat het voetbal inmiddels niet meer om aan te zien is
quote:Dus <naam> mailt naar FC Twente Radio dat het 0-2 wordt voor FCT en het wordt 0-2.... misschien moet ik jou maar eens meenemen naar het casino....
Nou ik zie ajax of psv het toch beter doen in de CL. Om als voorbeeld te nemen de wedstrijd van PSV tegen HSV. Daar waren ze echt niet de mindere. En HSV is ook wel redelijk CL-waardigquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ach als jij op deze manier het belabberde spel van twente wilt goed praten.....![]()
En in de CL gaat dit een drama worden, maar dat geldt ook voor andere Nederlandse ploegen
Ik heb vóór de pot de opstellingen niet bekeken, dus ochquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een verrassing als VVV met 5 man voorin speelt en in de verdediging 1 op 1.Helderziend hoor.
Owh dat is wel netjes.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb vóór de pot de opstellingen niet bekeken, dus och
Tegen een Europese middenmotor hebben Nederlandse ploegen nog wel een kans inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou ik zie ajax of psv het toch beter doen in de CL. Om als voorbeeld te nemen de wedstrijd van PSV tegen HSV. Daar waren ze echt niet de mindere. En HSV is ook wel redelijk CL-waardig
Twente heeft dit jaar nog uit van Fenerbace gewonnen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou ik zie ajax of psv het toch beter doen in de CL. Om als voorbeeld te nemen de wedstrijd van PSV tegen HSV. Daar waren ze echt niet de mindere. En HSV is ook wel redelijk CL-waardig
Datquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Twente heeft dit jaar nog uit van Fenerbace gewonnen.
En thuis verloren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Twente heeft dit jaar nog uit van Fenerbace gewonnen.
Je kunt je net zo goed afvragen wat Ajax en PSV in de CL moeten, die falen namelijk ook al jaren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Jammer .... vraag me namelijk af wat twente in de CL moet. Beter ajax of psv
En dat is absoluut geen schande.quote:
Ik ben inderdaad een glory hunter, daarom ben ik fan van de meest succesvolle ploeg van Nederlandquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt je gewoon per toeval vernoemd naar Maradona? Er zijn 6 miljard mensen op de wereld.
Das Ajax.quote:Op zondag 4 april 2010 04:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een glory hunter, daarom ben ik fan van de meest succesvolle ploeg van Nederland
In '95 misschien.quote:
Niet sinds ik geboren benquote:
Je bent 12 en wat is dit?quote:Op zondag 4 april 2010 05:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet sinds ik geboren ben
Geen enkele Nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL momenteel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dacht ik ook direct aan ja....quote:Op zondag 4 april 2010 13:21 schreef Nfct het volgende:
Sowieso belchinezen actief bij Ado-020..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |