Ben jij ook voor Twentequote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:58 schreef starla het volgende:
1 punt in Eindhoven pakken tegen nummer 2 op de lijst.
prachtig resultaat!
Nee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
(Alleen mogen jullie a.s. Woensdag wel verliezen,)
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:25 schreef Stefanovich het volgende:![]()
Nu begint het dan echt te kriebelen... zal het dan toch? We zullen zien.......
Leuk spel spelen we sinds de winterstop niet meer, kerelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
Ik gun het jullie wel, over het hele seizoen het leukste/beste spel gespeeld naar mijn mening. Verder gewoon knap hoe de club stap voor stap is opgebouwd naar de Vaderlandse top. Heel veel respect daarvoor.
(Alleen mogen jullie a.s. Woensdag wel verliezen,)
AZ en nacquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:48 schreef Euribob het volgende:
Hm.. Er staan toch nog 2 te verliezen wedstrijden op het programma.. (Feyenoord, en Feyenoord..)
hij is gelijk weer stuk minder bekritiseerd door iedereenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:44 schreef Silv het volgende:
Blaise Nkufo, scoor ens een goal voor ons.
precies, niks mis meequote:
PSV heeft ook wel beste kansen gehad!quote:Op zondag 21 maart 2010 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik verwachtte steeds dat PSV er nog eentje in zou prikken tegen het eind. Die knal van Dzsudzsak op de lat ofzo.
precies, gewoonquote:
ja door die teringgrens die een 100% goal afvlagt en dan nog constant fout vlagtquote:
maakt niks uit hoe, áls het maar gebeurtquote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja door die teringgrens die een 100% goal afvlagt en dan nog constant fout vlagt
Dat vraag ik me af. De beelden geven geen uitsluitsel dus je kunt het niet met 100% zekerheid zeggen. Het lijkt erop dat Suarez -als de vrije trap wordt gestart- wel buitenspel staat.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja door die teringgrens die een 100% goal afvlagt
dat heb je met elke club die het goed/slecht doetquote:Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef NoahsKwark het volgende:
Wel opvallend dat de Twente threads dit seizoen zo goed lopen zegen de AZ threads juist minder
Dat snap ikquote:Op zondag 21 maart 2010 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat heb je met elke club die het goed/slecht doet
Ik denk niet dat je wisselende groupies hebt, maar meer fans die wat enthousiaster worden en dan gaan posten...quote:Op zondag 21 maart 2010 14:32 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ben benieuwd welke club hierna de groupies krijgtmisschien stappen ze wel over naar Heracles ofzo
ik denk dat het allemaal fans van suk wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:32 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ben benieuwd welke club hierna de groupies krijgtmisschien stappen ze wel over naar Heracles ofzo
succesgroupies dusquote:Op zondag 21 maart 2010 14:46 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wisselende groupies hebt, maar meer fans die wat enthousiaster worden en dan gaan posten...
Mensen die geen die-hard supporter zijn van een bepaalde club, zijn eerder geneigd voor de underdog te gaan denk ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:32 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ja, fans die actiever fan worden....zoietsquote:
quote:EHBO PSV bedankt FC Twente supporters
Tijdens de wedstrijd PSV - FC Twente kregen 3 personen ernstige hartproblemen.
2 Personen zijn succesvol gereanimeerd. Hierbij is onder andere gebruik gemaakt van de aanwezige AED's in het Philips stadion.
1 Persoon had voldoende aan een pilletje.
Na afloop van de wedstrijd werd één reanimatiepoging gadegeslagen door de 1.200 FC Twente supporters die nog in het uit-vak opgehouden werden.
De EHBO van PSV heeft een dag na de wedstrijd telefonisch contact gehad met Supportersvereniging Vak-P van FC Twente.
De EHBO en andere hulpverleners bedanken de FC Twente supporters voor het rustig blijven op de tribunes en voor het hartverwarmende applaus dat de hulpverleners van hun ontvingen.
Tevens benadrukken zij dat de betreffende personen het voorval overleefd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |