nou JULLIE zeiden, alles is toegestaan...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ach jee, wat hebben we hier nu weer binnen gelaten ?
Oké, welkom. Vraag is alleen of je met poep en pies veel stemmen wint.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:26 schreef drbanisch het volgende:
[..]
nou JULLIE zeiden, alles is toegestaan...
IEDEREEN mag mee doen.
zie vorige battle.
hoger als dat kom ik niet hoor![]()
maar waardeer dit forum wel weer, na bijna 6 jaar weg geweest te zijn ...
ik denk het niet, soms kan het grappig zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, welkom. Vraag is alleen of je met poep en pies veel stemmen wint.
Sterkte met leren!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:41 schreef mwaterl het volgende:
Ik doe deze niet mee.. 't is te laatIk kijk 00:30 nog ff naar het resultaat en dan ga ik pitten
Nu nog maar ff geschiedenis leren..
Volgende rond? Niet de volgende vierkant?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:42 schreef drbanisch het volgende:
Mijn paint ondersteunt zijn bruin-tinten niet. van de orignele battle foto.
ik doe de volgende rond weer mee
Purist!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:45 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Volgende rond? Niet de volgende vierkant?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:45 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Volgende rond? Niet de volgende vierkant?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:46 schreef drbanisch het volgende:
[..]
Purist!
Ik kan ook niet help dat ik uit utrecht kom en enkel basisschool heeft geniet!
Waarom, da's toch allemaal al gebeurd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:41 schreef mwaterl het volgende:
Ik doe deze niet mee.. 't is te laatIk kijk 00:30 nog ff naar het resultaat en dan ga ik pitten
Nu nog maar ff geschiedenis leren..
dan gebruik je toch gewoon paintquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:56 schreef Maringo het volgende:
niet de Yo Dawg picture
Ik zit nu op een photoshoploze computer, doe dus waarschijnlijk niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |