Je zag 'm niet als concurrent ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:51 schreef ToT het volgende:
Waarom heb ik nou op die klote broccoli gestemd?
kijk eens iemand met smaakquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef -Peppie- het volgende:
2 was toch echt de leukste... Maar wat was nou het idee van 1?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef -Peppie- het volgende:
2 was toch echt de leukste... Maar wat was nou het idee van 1?
En rap, dan kan 'ie vandaag nogquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:59 schreef mwaterl het volgende:
Anarith, aan je de taak om met een nieuw plaatje op de proppen te komen!
Juist...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:57 schreef mwaterl het volgende:
[..]Waarom snapt niemand hem..
Okee, kijk. Dottey ging naar Avatar en gaf ons de opdracht iets met haar popcornbak te doen. Dus..de smurfen hebben een dealtje gesloten met die blauwe ventjes uit Avatar. Die ventjes krijgen de opbrengst van de film (want Smurfette heeft ze gesmurft) en de smurfen de buit uit de popcornbakken.
Jaa..een beetje ver doorgedacht zo op de late avond
Dat is wel heeeeeeeel ver gezocht hahaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:57 schreef mwaterl het volgende:
Okee, kijk. Dottey ging naar Avatar en gaf ons de opdracht iets met haar popcornbak te doen. Dus..de smurfen hebben een dealtje gesloten met die blauwe ventjes uit Avatar. Die ventjes krijgen de opbrengst van de film (want Smurfette heeft ze gesmurft) en de smurfen de buit uit de popcornbakken.
Als je deze beknopte uitleg op die popcornbeker had gedrukt was het vast wat geworden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:57 schreef mwaterl het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je deze bekonopte uitleg op die popcornbeker had gedrukt was het vast wat geworden.
Ik doe het ook gewoon maar met paint hoor. Meestal gewoon een kwestie van het onderwerp uit het plaatje knippen en in een ander plaatje douwenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:11 schreef drbanisch het volgende:
diep respect voor die creaties die er uit komen. allemaal.\Ik weet niet hoeveel werk het is.
Ieder zijn vak, maar als ik dit terug zie, had ik beter een vak kunnen leren zie ik al :-)
Nee, geen nieuw topicquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:14 schreef Anarith het volgende:
ok sorry ik was ff weg, W00t ik heb gewonnen. plaatje volgt, zal ik anders een nieuwe topic starten?
Nee, gewoon hier doorgaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:14 schreef Anarith het volgende:
ok sorry ik was ff weg, W00t ik heb gewonnen. plaatje volgt, zal ik anders een nieuwe topic starten?
ik begon al met paint, knipte een hoofd uit. met knippen geen witte randenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:14 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon maar met paint hoor. Meestal gewoon een kwestie van het onderwerp uit het plaatje knippen en in een ander plaatje douwenOf wat plaatjes van internet bij elkaar gooien
Ach jee, wat hebben we hier nu weer binnen gelaten ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:19 schreef drbanisch het volgende:
[..]
als het over poep en pies moet gaan kan ik wel helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Anarith op 20-03-2010 23:30:36 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |