Ja jij wel..dottey nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:17 schreef HaJee het volgende:
Op 4 gestemd, al had ik liever een mooie vrouw gezien met (of zonder) twee grote popcornbakken
Jouw creatie dus, HaJeequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
In jouw geval de creatie met de meeste dottey's erin.
Dottey ging naar Avatar, vandaar.. De smurfen hebben een dealtje gesloten met die blauwe ventjes uit de film..quote:
Snap ehm nog niet , zal dr straks wel vragenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:38 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dottey ging naar Avatar, vandaar.. De smurfen hebben een dealtje gesloten met die blauwe ventjes uit de film..
Het heeft gewerktquote:
Is het die foto van mij die daar gebruikt is ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het heeft gewerktMijn stem gaat naar 4 om begrijpelijke redenen
Dat weet ik niet, je FoBo is zo leegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is het die foto van mij die daar gebruikt is ?
Dan moet je 't maar zo van me aannemenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je FoBo is zo leeg
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
ik ookik heb het gelijk laten worden
Nu heb je hier wel gepostquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
hihi ik word gewoon gequote in een topic waar ik niet heb gepost
Bij FOK! staat de techniek voor niets !quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
hihi ik word gewoon gequote in een topic waar ik niet heb gepost
dus als diegene 6 heeft, dan heeft diegene ook verloren?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef mwaterl het volgende:
Maak ajb een printscreen zodra er iemand 5 stemmen heeftEn stuur die naar mij
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
dus als diegene 6 heeft, dan heeft diegene ook verloren?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
edit niet zoveel jij, er stond : 'gij baas'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |