Dies aan het zoekenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het slachtofferT is natuurlijk gelijk afgedropen, zo istie wel![]()
Uitdelen, kom maar op, maar incasseren![]()
Hoeveel koffers heeft ze voor die twee dagen en worden er nog na bezorgd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef Kally het volgende:Laysa heeft heel mijn huis overgenomen, kan nergens meer bij, overal haar troep
NEEEEEEEEEEEEEEEE ze is nu van mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kally, ik wil Laysa terug! Geef es hier!
ik groet remlof altijd als ik gebruik maak van de pm van fok! (en niet aan hem post)quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoeveel koffers heeft ze voor die twee dagen en worden er nog na bezorgd?
Ja, Attent is je achternaam, dat weten we tochquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik groet remlof altijd als ik gebruik maak van de pm van fok! (en niet aan hem post)![]()
attent van me, he?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kally, ik wil Laysa terug! Geef es hier!
Ga lekker uit zeg..quote:
Veel plezier meiske!quote:
WJ, kom je ons weer eens verblijden met je altijd bruisende aanwezigheid?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
daiss![]()
alles goed, ouwe bootwerkert?
mja, "verblijden", dat hoop ik dan maar van harte..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WJ, kom je ons weer eens verblijden met je altijd bruisende aanwezigheid?
de kutscheetaanbidder?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Veel plezier meiske!
Je hebt toch wel knoflookboter gegeten he?
Ik mag niet klagen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
long time no see! alles goed met jou en juud?
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, "verblijden", dat hoop ik dan maar van harte..
je ontwijkt m'n vraag, loopt je huwelijk weer op de klippen?
Dat eerste interesseert hem vast nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Mijn huwelijk loopt nog steeds, maar niet op de klippen als is het wel hard weken af en toe![]()
How is het met jou liefdes- cq. sexleven?
kut, was niet bedoelt om hier te plaatsen...zullen we ff allemaal editten dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat Deisyy echt scheiden?
Van de weeromstuit valt een blikje cola om en stroomt leeg over de bank
Nee eerst naar mijn broer zo, lekker indrinkenquote:
En wie krijgt dan de keuken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat Deisyy echt scheiden?
Van de weeromstuit valt een blikje cola om en stroomt leeg over de bank
Ja, maar mijn bank valt niet te edittenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kut, was niet bedoelt om hier te plaatsen...zullen we ff allemaal editten dan?
Jij natuurlijk, want zo zijn jullie welquote:
Ja, vertel mij watquote:Sukkeltje, als je je blikje cola omgooit moet je dat over je laminaat doen.
Gewoon een doekje over het witte leer halen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bank valt niet te editten
als alles altijd op rolletjes loopt zou je je misschien meer zorgen moeten maken, of zo..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Mijn huwelijk loopt nog steeds, maar niet op de klippen als is het wel hard weken af en toe![]()
Hoe is het met jou liefdes- cq. sexleven?
't Is een rode stoffen, inmiddels zwaar aangetast door jarenlange handelingen van de vrijgezelle man. Dit kan er nog wel bijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon een doekje over het witte leer halen.
Drank, drugs en dan familie? Feestje in de Bijbelgordel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee eerst naar mijn broer zo, lekker indrinken
Wat voor eisen stel je eik?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, ik heb wel een sort of vriendinnetje, maar om nu te zeggen dat ik van haar houd zoals het hoort.. misschien stel ik wel te hoge eisen aan een vrouw terwijl ik zelf eigenlijk een soort mongool ben... ik weet het niet..
typo
Waar haal jij die drugs nou weer vandaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drank, drugs en dan familie? Feestje in de Bijbelgordel?
En ach, wat is houden van, dat kan ook weer over gaan. Als je maar niet ligt te vereenzamen daar, want anders plannen we gezellig een meet bij jou in je tuinquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als alles altijd op rolletjes loopt zou je je misschien meer zorgen moeten maken, of zo..![]()
mwah, ik heb wel een sort of vriendinnetje, maar om nu te zeggen dat ik van haar houd zoals het hoort.. misschien stel ik wel te hoge eisen aan een vrouw terwijl ik zelf eigenlijk een soort mongool ben... ik weet het niet..
typo
Uit de tas van Laysa in een blauw doorzichtig kokertje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar haal jij die drugs nou weer vandaan
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ach, wat is houden van, dat kan ook weer over gaan. Als je maar niet ligt te vereenzamen daar, want anders plannen we gezellig een meet bij jou in je tuin
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit de tas van Laysa in een blauw doorzichtig kokertje?
pfff, ik ga mezelf hier niet als nicht te kijk zettenquote:
Gebruik die maar na je vrijgezelle handelingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is een rode stoffen, inmiddels zwaar aangetast door jarenlange handelingen van de vrijgezelle man. Dit kan er nog wel bij
Hoe kom jij toch iedere keer aan die inside informatiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pfff, ik ga mezelf hier niet als nicht te kijk zetten![]()
als je dat echt echt echt wilt weten, vertel ik je dat wel een keer in de sterwees in utrecht, geile beer
Alleen homo's gebruiken van die doekjes. Een echte vent veegt 'm af aan een kat of aan de bankquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik die maar na je vrijgezelle handelingen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik die maar na je vrijgezelle handelingen![]()
[ afbeelding ]
En ik gokte zo maar wat!quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen homo's gebruiken van die doekjes. Een echte vent veegt 'm af aan een kat of aan de bank![]()
quote:
Ik (Laysa) moest ook hard lachenquote:
zo is het ook weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ach, wat is houden van, dat kan ook weer over gaan. Als je maar niet ligt te vereenzamen daar, want anders plannen we gezellig een meet bij jou in je tuin
Dakterras is beter, anders zakken we toch maar tot onze enkels in de blub.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo is het ook weer.
is een dakterras ook goed, of ben ik nu te min?![]()
fijne avond nog hiero. ik ga pleituh
heb jij een dakterras ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo is het ook weer.
is een dakterras ook goed, of ben ik nu te min?![]()
fijne avond nog hiero. ik ga pleituh
Ik was aan het luisterenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:32 schreef FANN het volgende:
is Teun weer aan het fappen ?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
De clitores van Annet,
Was zo groot als een kroket
Ik wilde juist een broodje kroket klaar makenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben wel gelijk van mijn krokettenverslaving af
heb jij weerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wilde juist een broodje kroket klaar maken
Maak er maar een feestje vanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
Zo, wij gaan richting broerlief![]()
![]()
Laterssssssss
Die met dat honden- of kattenvleesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
groente >
of met die smerige onduidelijke stukkies vlees erin ?
groeten aan broerliefquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
![]()
Laterssssssss
quote:Wat zit er in een kroket?
Inhoud
* 1 Inleiding
* 2 Wat zit er in?
* 3 Varianten
* 4 Weetjes
Inleiding
Iedereen eet af en toe wel eens een kroket (Behalve als je het niet lust of vegetarisch ben natuurlijk), maar bijna niemand weet wat er in zit. Sommige mensen willen dat ook niet weten, maar ik was wel nieuwsgierig. Ik heb het opgezocht en ta-da ik heb het ook gevonden. Ziehier mijn artikel over kroketten
Wat zit er in?
Een kroket bestaat onder andere natuurlijk water, tarwemeel, paneermeel (voor de korst), vet, zout uien en dat soort dingen. Maar wist je ook dat een kroket onder andere het volgende bevat:
* Gelatine
* Kippeneipoeder
* Ei
* Slagroom
* Ui
* Rundvlees blokjes (in rundvleeskroketten)
Varianten
Er zijn natuurlijk ook meerdere soorten kroketten; de bekendste is de rundvleeskroket. Een lijstje van een aantal soorten kroketten:
* Satékroket
* Goulashkroket
* Groentekroket
* Kalfsvleeskroket
* Garnalenkroket
* Bitterballen
* Aspergekroket
* Eierkroket
* Aardappelkroket
Mij lijken ze niet allemaal even lekker, ik hou het maar bij een gewone rundvleeskroket.
Weetjes
* Volgens onderzoek van Wakker Dier bevat een kwart van de Nederlandse kroketten paardenvlees
* Het record kroketten eten staat op naam van Jaap ter Naam, met wel 68 kroketten
* De grootste kroket van Nederlands is 1,3 meter lang en weegt 250 Kilogram
nah ... eet smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die met dat honden- of kattenvlees![]()
Ja heel jammerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maak er maar een feestje van
Wel jammer dat we nu geen pics hebben gezien![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
![]()
Laterssssssss
quote:
Veel hè. Aan de andere kant denk ik "Wel zwak dattie niet even de zeventig volmaakt"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ook toevallig dat de kampioen krokettenvretert Jaap heet![]()
68 kroketten
Ach, het scheelt sowieso weer een ranzige vlek op je bankquote:
is ook ...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Veel hè. Aan de andere kant denk ik "Wel zwak dattie niet even de zeventig volmaakt"
Alsof je die terug zou kunnen vinden tussen al die anderequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, het scheelt sowieso weer een ranzige vlek op je bank
Ik ga nu echt, maar Deis LOL daar hebben we het nog wel over vanavond Lays en ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, het scheelt sowieso weer een ranzige vlek op je bank
Maak er maar een gezellige week vanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga nu echt, maar Deis LOL daar hebben we het nog wel over vanavond Lays en ik
Ik pest jou heul niet, ik deed er nog eenquote:
Ja ja, good en bad guy spelen in één persoonquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pest jou heul niet, ik deed er nog eenbij voor troost.
Hajequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga nu echt, maar Deis LOL daar hebben we het nog wel over vanavond Lays en ik
Eeeeh... ik ben een meissiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, good en bad guy spelen in één persoon
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zal vast, if it walks like a duck, talks like a duck........
Gaat kroketje eten, kan d'r niet meer tegenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...![]()
ga maar effe een kroketje eten![]()
ze plagen je maar, ouwe geile beer
Nee, hele dag druk geweest bij vrienden dus ik sla een weekendje overquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Piettie, ga je niet op stap vanavond?
Sow, dat was werken vandaag hè Pietje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond
Mjah in de tuin zelfs, klinkers ontstraten e.d.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sow, dat was werken vandaag hè Pietje?
Andere koek, klussen in een huis
Ik vind 'm zelf ook wel geslaagdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hé fijne functieomschrijving Remlof![]()
Geile
[ afbeelding ]
Nee hoor, behalve dat Coos wat bezorgd was of je wel heel aangekomen wasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:42 schreef hondjes het volgende:
Hoi.............
Nog wat gebeurd , ga dus ff echt niet alles nalezen, ben moe
Flikker es op met dat achter de schermen gedoe.. Best sneuquote:
Zijn caravan stond er nog....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve dat Coos wat bezorgd was of je wel heel aangekomen was![]()
Afijn, dat weet ie nu
Hier plaatselijk tropische buien en ook flink warm. Een graad of 17 denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zijn caravan stond er nog....![]()
Verder is het warm en motregen...
Bob! Wat suggereer jij nou weer?!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Liesje toch, wat neem je nu weer in de mond
Ik heb nog nooit eerder lul gezegd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nou, dat taalgebruik bezig je pas sinds je blauwe jurkje volgens mij
Er was zelfs een stukje bij Barcelona waar het 26.5 c was....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier plaatselijk tropische buien en ook flink warm. Een graad of 17 denk ik
Nou, lekker slapen dan, morgen weer een dag!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er was zelfs een stukje bij Barcelona waar het 26.5 c was....
Maar hier 17c...nu vanavond....
godsamme , ben echt afgedraaid..
Toen we aankwamen, kon ik eerst alles opruimen van de verbouwing,
al het stof zien weg te werken,,,,meubels weer op zijn plaats zetten, maar we zitten nu...
Mopper mopper de mopper.. Verdomme ik wou dat ik zo'n huis hadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er was zelfs een stukje bij Barcelona waar het 26.5 c was....
Maar hier 17c...nu vanavond....
godsamme , ben echt afgedraaid..
Toen we aankwamen, kon ik eerst alles opruimen van de verbouwing,
al het stof zien weg te werken,,,,meubels weer op zijn plaats zetten, maar we zitten nu...
Nou, in ieder geval niet met zoooo'n grote mondquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder lul gezegd?
Joh dit is toch geen mopperen...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mopper mopper de mopper.. Verdomme ik wou dat ik zo'n huis had
Oh ja ik zeur.............quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Joh dit is toch geen mopperen...
Mag toch wel even moe zijn,,nou niet zeuren Muis...
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet met zoooo'n grote mond![]()
[ afbeelding ]
Haring, die heb ik van de week nog opquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
Neuh ik vind deze lekkerder![]()
[ afbeelding ]
Verbouwenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Joh dit is toch geen mopperen...
Mag toch wel even moe zijn,,nou niet zeuren Muis...
Bankpas?!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Iemand toevallig ervaring met pasjessystemen?
De werking, en de benodigdheden enzo.
Vroeger wel, Xafax, daar was toen niet veel voor nodig. We gebruiken nog steeds Xafax (maar nu volledig geïntegreerd in het netwerk), mocht je er wat meer van willen weten, moet je even gerichte vragen stellen, dan vraag ik het maadag, dinsdag aan mijn collega's.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:53 schreef D. het volgende:
D. wil gaan skimmen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Da's om te printen/kopiëren lees ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vroeger wel, Xafax, daar was toen niet veel voor nodig. We gebruiken nog steeds Xafax (maar nu volledig geïntegreerd in het netwerk), mocht je er wat meer van willen weten, moet je even gerichte vragen stellen, dan vraag ik het maadag, dinsdag aan mijn collega's.
Met mosterd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het waren er twee en ze waren lekker. Heerlijk op verse bruin brood
Dat was niet die van tussen Fann d'r benen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het waren er twee en ze waren lekker. Heerlijk op verse bruin brood
Waarvoor heb je het nodig dan. Vraag eens wat gerichterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Da's om te printen/kopiëren lees ik
Ik zoek een pasjessysteem, maar de bedrijven die ik vind bieden maar een product, niet een heel pakket.
Ik neem aan dat ik met een gewone pc kan werken, dus moet ik pasjes, een pasjesprinter, een scanner en software hebben, gok ik
Nee, asjeblief zeg, daar zit al jarenlang een Griek tussen te frottenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was niet die van tussen Fann d'r benen?
Printen, kopieren, maar ook gewoon afrekenen bij een kassa hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Da's om te printen/kopiëren lees ik
Ik zoek een pasjessysteem, maar de bedrijven die ik vind bieden maar een product, niet een heel pakket.
Ik neem aan dat ik met een gewone pc kan werken, dus moet ik pasjes, een pasjesprinter, een scanner en software hebben, gok ik
Nee, gewoon "bloot". Ik heb niks met mosterd. Ik heb eigenlijk sowieso weinig met die sausen. Alleen mayo en satesaus eet ik.quote:
En van mosterd ga je liegen, tenminste dat zei ons mam en pap altijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, gewoon "bloot". Ik heb niks met mosterd. Ik heb eigenlijk sowieso weinig met die sausen. Alleen mayo en satesaus eet ik.
Voor mijn bedrijfquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarvoor heb je het nodig dan. Vraag eens wat gerichter
quote:
Ja, Deisyy is een lekkerbekje. Die weet wel waar Abraham de mosterd haalt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En van mosterd ga je liegen, tenminste dat zei ons mam en pap altijd.
Ik vind bij een kroketje hoort toch echt mosterd, van die lekker sterke Löwensenf, al is honingmosterd ook heel lekker
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet met zoooo'n grote mond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, asjeblief zeg, daar zit al jarenlang een Griek tussen te frotten
Weet ik niet D. Gewoon even bellen met bedrijven die security toepassingen installeren denk ik?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mijn bedrijf
Ik wil een pasje scannen, dan personalia in beeld krijgen (bij voorkeur met een jpeg die aan die persoon gelinkt is)
Als het ff kan er ook een facturatiesysteem aanhangen.
Lekkerbekjes zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, Deisyy is een lekkerbekje. Die weet wel waar Abraham de mosterd haalt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was niet de bedoeling dat je dat zou lezen
Maar wel met kruiden, vanmiddag gegeten, samen met een haringquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkerbekjes zijn ook lekker![]()
Maar dan wel zonder mosterd.
quote:frotten (ww. frotte, gefrot)
hard wrijven
→ Fr. frotter (= wrijven)
(Antw.) hard schuren, kuisen, poetsen
Frot ne keer op mijn rug.
De gootsteen is enorm vuil. We zullen goed moeten frotten.
Jij ziet een 'klantenkaart' als een soort van security?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet D. Gewoon even bellen met bedrijven die security toepassingen installeren denk ik?
Je eerste blikje bier van dit jaar of je eerste lekkerbekje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar wel met kruiden, vanmiddag gegeten, samen met een haring![]()
En een blikje bier (de eerste van dit jaar, oudejaarsnacht niet meegerekend)
Dat kan het goed zijn toch? Vooral als je ook een smoelwerk in beeld wil zien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Jij ziet een 'klantenkaart' als een soort van security?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat jij ook kutscheten als die Griek zit te frotten?
Eerste blikje bierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je eerste blikje bier van dit jaar of je eerste lekkerbekje?
Vorige week had ik voor de mannen die hier bezig waren een lekkerbekje warm van de markt mee genomen, succes verzekerd
Grieken komen binnen zonder kloppen via de achterdeur!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat jij ook kutscheten als die Griek zit te frotten?
Laat mij d'r nu eens buiten joh, ik begin d'r toch niet over?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Teun het zo bedoelt
En gaan dan weg zonder een woordquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Grieken komen binnen zonder kloppen via de achterdeur!![]()
Arme Fann, want die heeft ook een achterdeur hoorde ik onlangsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij begon toch over frottenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat mij d'r nu eens buiten joh, ik begin d'r toch niet over?![]()
Dat was D, die begon daar overquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begon toch over frotten![]()
Of moet ik nu terug gaan lezen?
Ja, kan zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan het goed zijn toch? Vooral als je ook een smoelwerk in beeld wil zien.
Die heb ik ooit live gezien in Steenwijk.quote:
Ja nou, die zaten dus in een doosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg enkel naar de herkomst van de kroketten
cool !quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik ooit live gezien in Steenwijk.
Dalziel en Pascoe
Vijf dacht ik, dat dat kan hè, tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoeveel kroketten zat er in die doos?
met ze moe-zakiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, asjeblief zeg, daar zit al jarenlang een Griek tussen te frotten
Je hebt toch wel een probleem denk ik. Alles wat ietwat lekker is zit tegenwoordig in een doosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:36 schreef D. het volgende:
Nu heb ik wel zin in iets lekkers
Te eten bedoel ik he, voor jullie mijn geode naam weer door het slijk halen
Ik weet het niet hoor Coos. Als ik aan Fann denk dan zie ik toch iemand waarbij de binnenkant van d'r knieën wat afgesleten zijn van het tegen elkaar aan klemmenquote:
Of een zakquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een probleem denk ik. Alles wat ietwat lekker is zit tegenwoordig in een doos![]()
Daar gaat je goeie naam
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, daar zit het in nadat jij het genuttigd hebt
Nog even over die pasjes. Mag jij dat eigenlijk wel, beelden van klanten opslaan. Volgens mij gaat dat allemaal niet zo gemakkelijkquote:
Dus het is mijn schuld dat ik jou die voorzetjes geef?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kon hem te gemakkelijk intikken D, sorry
Jahquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dus het is mijn schuld dat ik jou die voorzetjes geef?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog even over die pasjes. Mag jij dat eigenlijk wel, beelden van klanten opslaan. Volgens mij gaat dat allemaal niet zo gemakkelijk
Volgens mij mag dat wel als het een lidmaatschap van iets betreft. Dan kan dat wel als je dat in de voorwaarden zet meen ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog even over die pasjes. Mag jij dat eigenlijk wel, beelden van klanten opslaan. Volgens mij gaat dat allemaal niet zo gemakkelijk
Jah, maar dat slaan ze niet op op digitale dragers toch? Zodra je het spul weer inlevert gooien ze het weg. Alhoewel, een videotheek heeft het dan weer wel met een pasjessysteem?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Als jij ergens iets huurt maken ze ook een kopie van jouw legitimatiebewijs
Ok, je moet dus lid wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel als het een lidmaatschap van iets betreft. Dan kan dat wel als je dat in de voorwaarden zet meen ik.
geen idee of ze het weggooien of dat het de archieven ingaatquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jah, maar dat slaan ze niet op op digitale dragers toch? Zodra je het spul weer inlevert gooien ze het weg. Alhoewel, een videotheek heeft het dan weer wel met een pasjessysteem?
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
D gaat volgens mij een kinky bordeel beginnen
HOEREN!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
D gaat volgens mij een kinky bordeel beginnen
Aan beren?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan het niet ontkennen dat ik er geen hekel aan heb
Heb jij geen hekel aan betalen voor sex?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan het niet ontkennen dat ik er geen hekel aan heb
Liever honderd euro dan een compleet nieuwe keuken aanleggenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij geen hekel aan betalen voor sex?
Dan is de 'lol' er imho wel vanafquote:Op zondag 21 maart 2010 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij geen hekel aan betalen voor sex?
Daar kan ik nog niet over oordelenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En na 10-20-30-40 jaar met een vaste partner niet?
Niet?quote:
Maar ik zou nooit sex met iemand willen die het doet om er geld mee te verdienen.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet?
Ik weet het niet. Na vijf jaar heb je toch alle hoekjes en gaatjes van elkaar wel gezien en het onder alle omstandigheden gedaan? We hebben het over seks hè, niet over liefde.
Dat ben ik wel met je eens. Maar per saldo betekend dat dan weer niet dat je goedkoper uit bent.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik zou nooit sex met iemand willen die het doet om er geld mee te verdienen.
Ik wil dat ze het doet omdat ze het graag met mij wil doen.
Dat nemen we dan maar weer voor liefquote:Op zondag 21 maart 2010 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Maar per saldo betekend dat dan weer niet dat je goedkoper uit bent.
Can't live with 'm, can't shoot 'mquote:Op zondag 21 maart 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn bizondere wezens, stuk voor stuk
Samen staan we sterkquote:Op zondag 21 maart 2010 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we het daar over eens
Dat was gisterenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij kan dit nooit!!
06. 205 Teun_ZHV
Ja, dankquote:Op zondag 21 maart 2010 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was gisteren
Dit is vandaag: De statistieken!
gefeliciteerd
En mijn laatste vakantienacht.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:46 schreef remlof het volgende:
Slapen jullie watjes al? Hey het is weekend
quote:Op zondag 21 maart 2010 02:46 schreef remlof het volgende:
Slapen jullie watjes al? Hey het is weekend
Fuck you. Ruk zequote:Op zondag 21 maart 2010 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Kortste SC opleving ooit
Trusten, fuckers.
Welnee, het is nog vroegquote:Op zondag 21 maart 2010 05:46 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook maar eens plat want de SC lijkt wel deaud...........................................
Ik ben veilig aangekomen Coos,,,quote:Op zondag 21 maart 2010 05:46 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook maar eens plat want de SC lijkt wel deaud...........................................
Of bootje varen.quote:
Over een uurtje is het weer droog, kun je dan mooi weer verder met poetsenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
Of werken.
Het regent hier pijpenstelen, dus wat moet dat moet dan maar nu.
Kom, kom! Die boog kan niet altijd gespannen staan!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Over een uurtje is het weer droog, kun je dan mooi weer verder met poetsen
Ik dacht even dat je zou gaan zitten staren op een verjaardag.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom, kom! Die boog kan niet altijd gespannen staan!
Nu is het achterstallig werk-werktijd en straks, als het droog is, verjaardagstaarttijd.
Ja en? Alsof dat zo raar is.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht even dat je zou gaan zitten staren op een verjaardag.
Gezellig met z'n allen in een kring in een te kleine woonkamer waarin het meubilair is aangevuld met kampeerspullen.quote:
Ga hier dan ook nietquote:
Het voelt nog steeds stom eigenlijk. Ben not amused, al moeten we hier blij om zijn, het is niet oké.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Spannend gister hè Noek!![]()
Goed gedaan!![]()
Vielen ze elkaar juchend in de armen bij de 1-1?![]()
![]()
En die hoekschoppen op het laatst, pfffff!!! Rikketikketik! En dan ben ik nog niet eens fán, alleen maar sympathie voor.
OK, bootje varen. Späterder!
Wie heeft jou de foto's van vorig jaar laten zien?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Gezellig met z'n allen in een kring in een te kleine woonkamer waarin het meubilair is aangevuld met kampeerspullen.
1-2quote:Op zondag 21 maart 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
Ga hier dan ook nietlopen doen omdat ze tegen een ploeg scoren die stijf onderaan staat en volgend jaar in de belgischbierleague speelt.
Het komt door jou Pietje![]()
Het filmpje staat op Youtube.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie heeft jou de foto's van vorig jaar laten zien?
Dubbel tarief?quote:Intro en tweeënhalve alinea's. I'm on a Sunday roll.
Alweer?quote:
Helaas, geen tarief. Eigen schuld, dikke bult.quote:Dubbel tarief?
quote:
jaquote:Op zondag 21 maart 2010 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh![]()
, je had zoveel zin in. Dat is wel balen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |