Dies aan het zoekenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het slachtofferT is natuurlijk gelijk afgedropen, zo istie wel![]()
Uitdelen, kom maar op, maar incasseren![]()
Hoeveel koffers heeft ze voor die twee dagen en worden er nog na bezorgd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef Kally het volgende:Laysa heeft heel mijn huis overgenomen, kan nergens meer bij, overal haar troep
NEEEEEEEEEEEEEEEE ze is nu van mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kally, ik wil Laysa terug! Geef es hier!
ik groet remlof altijd als ik gebruik maak van de pm van fok! (en niet aan hem post)quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoeveel koffers heeft ze voor die twee dagen en worden er nog na bezorgd?
Ja, Attent is je achternaam, dat weten we tochquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik groet remlof altijd als ik gebruik maak van de pm van fok! (en niet aan hem post)![]()
attent van me, he?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kally, ik wil Laysa terug! Geef es hier!
Ga lekker uit zeg..quote:
Veel plezier meiske!quote:
WJ, kom je ons weer eens verblijden met je altijd bruisende aanwezigheid?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
daiss![]()
alles goed, ouwe bootwerkert?
mja, "verblijden", dat hoop ik dan maar van harte..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WJ, kom je ons weer eens verblijden met je altijd bruisende aanwezigheid?
de kutscheetaanbidder?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Veel plezier meiske!
Je hebt toch wel knoflookboter gegeten he?
Ik mag niet klagen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
long time no see! alles goed met jou en juud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |