Dies aan het zoekenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het slachtofferT is natuurlijk gelijk afgedropen, zo istie wel![]()
Uitdelen, kom maar op, maar incasseren![]()
Hoeveel koffers heeft ze voor die twee dagen en worden er nog na bezorgd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef Kally het volgende:Laysa heeft heel mijn huis overgenomen, kan nergens meer bij, overal haar troep
NEEEEEEEEEEEEEEEE ze is nu van mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kally, ik wil Laysa terug! Geef es hier!
ik groet remlof altijd als ik gebruik maak van de pm van fok! (en niet aan hem post)quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoeveel koffers heeft ze voor die twee dagen en worden er nog na bezorgd?
Ja, Attent is je achternaam, dat weten we tochquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik groet remlof altijd als ik gebruik maak van de pm van fok! (en niet aan hem post)![]()
attent van me, he?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kally, ik wil Laysa terug! Geef es hier!
Ga lekker uit zeg..quote:
Veel plezier meiske!quote:
WJ, kom je ons weer eens verblijden met je altijd bruisende aanwezigheid?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
daiss![]()
alles goed, ouwe bootwerkert?
mja, "verblijden", dat hoop ik dan maar van harte..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WJ, kom je ons weer eens verblijden met je altijd bruisende aanwezigheid?
de kutscheetaanbidder?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Veel plezier meiske!
Je hebt toch wel knoflookboter gegeten he?
Ik mag niet klagen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
long time no see! alles goed met jou en juud?
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, "verblijden", dat hoop ik dan maar van harte..
je ontwijkt m'n vraag, loopt je huwelijk weer op de klippen?
Dat eerste interesseert hem vast nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Mijn huwelijk loopt nog steeds, maar niet op de klippen als is het wel hard weken af en toe![]()
How is het met jou liefdes- cq. sexleven?
kut, was niet bedoelt om hier te plaatsen...zullen we ff allemaal editten dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat Deisyy echt scheiden?
Van de weeromstuit valt een blikje cola om en stroomt leeg over de bank
Nee eerst naar mijn broer zo, lekker indrinkenquote:
En wie krijgt dan de keuken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat Deisyy echt scheiden?
Van de weeromstuit valt een blikje cola om en stroomt leeg over de bank
Ja, maar mijn bank valt niet te edittenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kut, was niet bedoelt om hier te plaatsen...zullen we ff allemaal editten dan?
Jij natuurlijk, want zo zijn jullie welquote:
Ja, vertel mij watquote:Sukkeltje, als je je blikje cola omgooit moet je dat over je laminaat doen.
Gewoon een doekje over het witte leer halen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bank valt niet te editten
als alles altijd op rolletjes loopt zou je je misschien meer zorgen moeten maken, of zo..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Mijn huwelijk loopt nog steeds, maar niet op de klippen als is het wel hard weken af en toe![]()
Hoe is het met jou liefdes- cq. sexleven?
't Is een rode stoffen, inmiddels zwaar aangetast door jarenlange handelingen van de vrijgezelle man. Dit kan er nog wel bijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon een doekje over het witte leer halen.
Drank, drugs en dan familie? Feestje in de Bijbelgordel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee eerst naar mijn broer zo, lekker indrinken
Wat voor eisen stel je eik?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, ik heb wel een sort of vriendinnetje, maar om nu te zeggen dat ik van haar houd zoals het hoort.. misschien stel ik wel te hoge eisen aan een vrouw terwijl ik zelf eigenlijk een soort mongool ben... ik weet het niet..
typo
Waar haal jij die drugs nou weer vandaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drank, drugs en dan familie? Feestje in de Bijbelgordel?
En ach, wat is houden van, dat kan ook weer over gaan. Als je maar niet ligt te vereenzamen daar, want anders plannen we gezellig een meet bij jou in je tuinquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als alles altijd op rolletjes loopt zou je je misschien meer zorgen moeten maken, of zo..![]()
mwah, ik heb wel een sort of vriendinnetje, maar om nu te zeggen dat ik van haar houd zoals het hoort.. misschien stel ik wel te hoge eisen aan een vrouw terwijl ik zelf eigenlijk een soort mongool ben... ik weet het niet..
typo
Uit de tas van Laysa in een blauw doorzichtig kokertje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar haal jij die drugs nou weer vandaan
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ach, wat is houden van, dat kan ook weer over gaan. Als je maar niet ligt te vereenzamen daar, want anders plannen we gezellig een meet bij jou in je tuin
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit de tas van Laysa in een blauw doorzichtig kokertje?
pfff, ik ga mezelf hier niet als nicht te kijk zettenquote:
Gebruik die maar na je vrijgezelle handelingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is een rode stoffen, inmiddels zwaar aangetast door jarenlange handelingen van de vrijgezelle man. Dit kan er nog wel bij
Hoe kom jij toch iedere keer aan die inside informatiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pfff, ik ga mezelf hier niet als nicht te kijk zetten![]()
als je dat echt echt echt wilt weten, vertel ik je dat wel een keer in de sterwees in utrecht, geile beer
Alleen homo's gebruiken van die doekjes. Een echte vent veegt 'm af aan een kat of aan de bankquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik die maar na je vrijgezelle handelingen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik die maar na je vrijgezelle handelingen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |