abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79380976
quote:
"OM onderzoekt Leefbaar Rotterdam
Door Rob Homan op donderdag 11 maart 2010 om 08:49

Naast het hertellen van stemmen in Rotterdam gebeurd er nog iets: het OM gaat onderzoek doen naar het werven van volmachten door Leefbaar Rotterdam.

De partij heeft vorige week namelijk e-mails gestuurd naar zijn kandidaat-raadsleden met tips over hoe ze aan volmachtstemmen konden komen. Raadslid Buijt schreef in een mail dat hij zo’n vijftig betrouwbare Rotterdammers had die met de volmachten naar de stembus konden gaan. De Kiesraad keurt dat af en zegt dat de kiezers zelf het initiatief moeten nemen om iemand te machtigen.

De Kiesraad is van mening dat de actie van de partij in strijd is met de manier waarop de wetgever het stemmen bij volmacht heeft bedoeld. De Kiesraad gaat niet zover om de actie als ronselen te bestempelen en zegt dat dat aan het Openbaar Ministerie is.
Dus daarom lopen Pastors en LR Buit zo hard te krijsen over kiezersfraude, ze willen gewoon de aandacht van zichzelf afwentelen. Goed dat dat niet gelukt is.
En daarom wilde ze natuurlijk ook geen herstemming, want dan zouden ze NOG meer er op achteruit zijn gegaan dan bij de hertelling al het geval was, zo'n 100 stemmen ongeveer.

http://gr2010.nlkiest.nl/2010/03/11/om-onderzoek-lbrdam.html

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:50:19 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79381072
Je loopt wel een week of anderhalf achter, hoor. Hier zijn al tig topics over.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:50:47 #3
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_79381094
Anderhalf week oud nieuws...
Géén kloon van tvlxd!
pi_79381202
Hoi. welkom in 20 maart!
pi_79381241
Ik ben dit nieuws al eerder tegengekomen, ongeveer anderhalve week geleden was dat, geloof ik. .
I´m back.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:02:36 #6
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_79381557
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:50 schreef Montov het volgende:
Anderhalf week oud nieuws...
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')