quote:Op zondag 21 maart 2010 16:21 schreef Kantar het volgende:
Het nummer kan er nog enigszins mee door, maar ze kunnen beter AySel opnieuw vragen dit jaar.
Bronquote:Premiere on April 28th
Director of Michael Jackson's History to produce Safura's video
In addition to JaQuel Knight, announced yesterday as Safura's choreographer for Eurovision 2010, it has been revealed today that new additions to the Azerbaijani team have come up. None other than Rupert Wainwright, acclaimed film director and responsible for several films (Stigmata, The Fog, Michael Jackson's History) will make the official video for the entry Drip drop. An stylist has also been taken on: Tanya Gill from America's next top model show.
The video for Drip drop will be recorded in Kyiv, Ukraine, on April 16th-17th and will be premiered on April 28th. It will feature Safura swimming underwater, the singer's production company Euromedia has revealed today.
Apart from having directed some popular films in recent years, Rupert Wainwright also has also won numerous MTV Video Music Awards, Adweek’s Effie and a Grammy. He works with some of the world's leading brands and has produced the Olympics commercial, the centerpiece of Russia's successful campaign for the 2014 Winter Olympics and aired in 142 countries on BBC and CNN International.
Tanya Gill will be in charge of selecting the best costumes for the recording of the videoclip, taking into account the water theme to feature. Gill is best known for her work as the stylist of the America's next top model show. The stylist has worked with renowned celebrities, including Salma Hayek, Ashton Kutcher, Sandra Bullock, Johnny Depp, Tom Cruise, Cameron Diaz, Prince, Michael Jackson, Mick Jagger and others.
WTF?quote:
Don't fuck with Safura Greysquote:Op woensdag 21 april 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF?
Dit is toch gewoon raar/nep? Ze doet dat doekje nog net niet zelf over haar hoofd, is niet eens onder water met haar gezicht en is daarna helemaal in tranen omdat er 2 seconden een stuk stof over haar hoofd lag?
'almost drown' .... uhuh!
Nou dan is het maar goed dat ze er niet bij is op de Zaanse Schans, met al dat water!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Don't fuck with Safura GreysZe verzoop bijna, de arme meid.
Oeh, de clip waarbij ze tijdens de opnames bijna... wacht even hoor... ik pak even mijn zakdoek... ik voel tranen opkomen....quote:Op donderdag 29 april 2010 14:47 schreef Dirkh het volgende:
Vandaag is haar nieuwe clip in première gegaan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, de clip waarbij ze tijdens de opnames bijna... wacht even hoor... ik pak even mijn zakdoek... ik voel tranen opkomen....
Zo. Het gaat weer geloof ik.
Maar die clip waarbij ze tijdens de opnames... bijna.... *panieeeeeeeeeeeek!*... verdronk?
Je hebt Duitsland nog niet gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat dit de winnaar is volgende week zaterdag
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat dit de winnaar is volgende week zaterdag
Geen idee eigenlijk, maar in de voorspellingen gaan ze aan kop.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
Serieus ja? Ik zie of hoor hier totaal geen winnaar in.
Maar nu zit ik er wel vaker (of eigenlijk altijd...) naast met die voorspellingen...
William Hill: 11:10 :-Oquote:Op zondag 23 mei 2010 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar in de voorspellingen gaan ze aan kop.
Jij hebt ook altijd van die negatieve reacties he overalquote:Op maandag 24 mei 2010 01:36 schreef Greys het volgende:
De tweede repetitie van Safura. Je kunt in elk geval niet ontkennen dat ze het zeer goed zingt.
Ook al is het nummer totaal mijn smaak niet - het gaat me irriteren na een minuutje, dan vind ik het te schreeuwerig - ik kan me eigenlijk toch wel voorstellen dat er veel mensen zijn die het goed vinden.
Lelijke blauwe jurk, dat dan weer wel.
quote:WOW listening live to the dress rehearsal for tomorrow and Safura just murdered Drip Drop. Eeek!!
Da's best een rotmoment om je nummer te verzieken, als de vakjury meeluistertquote:escreport Safura has apparently performed badly in the dress rehearsal. This is the one the judges base their mark on!
Ze hijgt zich door het nummer heen, niet om aan te horenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
Ik zie op Twitter allemaal tweets van Songfestivalsites langskomen:
[..]
[..]
Da's best een rotmoment om je nummer te verzieken, als de vakjury meeluistert
Dat hoor ik totaal niet sorry.quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hijgt zich door het nummer heen, niet om aan te horen
Oh deze had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:35 schreef BOPE het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd van die negatieve reacties he overal
Het is inderdaad een kwestie van smaak ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh deze had ik nog niet eens gezien.
Als je dat echt vindt, dan moet je nog maar eens goed overal lezen
Dit nummer is gewoon mijn smaak niet. Zat andere nummers van het ESF wel
Nou, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ieder zijn mening. Ik vind het een leuk liedje, dus ik hoop dat de jury hoort wat jij hoort en het niet eens zal zijn met mij en de twitteraarsquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat hoor ik totaal niet sorry.
Vond het juist wel een goede dress rehearsal en spatzuiver gezongen
Ook als geen enkele jury op haar stemt haalt ze de finale wel hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Als de berichten kloppen heeft ze haar generale repetitie aardig vernaggeld en zou ze dus bij de jury's wel eens dramatisch kunnen scoren... kwalificatie zou dus wel eens niet door kunnen gaan
Maar als ze doorgaat volgt er toch nog een dress rehearsal voor de finale en dan krijgen de jury's dat toch getoond? Of krijgen ze weer hetzelfde bandje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ook als geen enkele jury op haar stemt haalt ze de finale wel hoorHet is wel Azerbeidzjan (en een leuk liedje).
Alleen voor winst is nog wel wat meer nodig
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als ze doorgaat volgt er toch nog een dress rehearsal voor de finale en dan krijgen de jury's dat toch getoond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |