Ik moest best hard LOLlen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef Toverheks het volgende:
Johan begonnen met de aanleg van MONORAIL.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een onbekend programma met audities van onbekende Nederlanders voor een onbekende rol in een onbekende serie.quote:
We beginnen klein, het is gratis en als je het niet leuk vind dan ga je gewoon niet met de monorail!quote:
Maar wat heeft dit met Johan of SV te maken? Retorische vraag hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Een onbekend programma met audities van onbekende Nederlanders voor een onbekende rol in een onbekende serie.
Dat is nog onbekend.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit met Johan of SV te maken?
Ik deed een ninja edit.quote:
Het is inmiddels een kneuzenparade geworden. Dus ik zie de connectie al.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik deed een ninja edit.![]()
Ik hoor wel regelmatig de naam Johan vallen. Misschien is dat de link.
Volgens Twiki zat dit in de doos met filmpjes van Johan. Ach ja, je pakt er gewoon een uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is inmiddels een kneuzenparade geworden. Dus ik zie de connectie al.
oh gelukkig, want die had ik gemistquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu worden de hoogtepunten van afgelopen nacht herhaald.
losserdelosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Japieooo was er ook weer even maar zag teveel negativiteit op de chat en ging er gauw weer vandoor. Gelukkig is hij zelf zo'n positief ingestelde jongen.
Ze heeft ook erg last van winterdepressies.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
'Ja ik zie er goed en gezond uit en ik voel me ook goed en gezond.'
nee denk dat het avondje stappen haar wel goed heeft gedaan samen met Marian.quote:
Ik zit op m'n handenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:11 schreef Disana het volgende:
Er zit geen enkel kritisch figuur op die chat die eens vraagt wat we in vredesnaam op zaterdagavond met oude filmpjes van Johan moeten.
Nou kijk nou effe goed naar Slachtoffer Liesbeth in de Vraag In Godsnaam Nix... die beantwoord helemaal niets dat niet eerst met Johan is besproken...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:11 schreef Disana het volgende:
Er zit geen enkel kritisch figuur op die chat die eens vraagt wat we in vredesnaam op zaterdagavond met oude filmpjes van Johan moeten.
Daar hoefde helemaal niets meer te gebeuren. Nu is het opeens weer onbewoonbaar en moet er zelfs een nieuw dak op.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:13 schreef spuitje het volgende:
Vrijwilligers gevraagd om het huis in Huyssen te ontdoen van duivenstront. Liefhebbers?
waarom een nieuwe chat??? voor die 10 man die er elke dag zitten, nu is het ff sdruk maar hele dag was er geen moer te lezen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
We krijgen "straks" een nieuwe chat. Twee maanden geleden was het ook al "straks".
Mee eens, die paar zeikerts daar hebben helemaal geen nieuwe chat nodig, de kans dat het aantal viewers in de toekomst toeneemt is nihil met veel kans op minder dan dat...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom een nieuwe chat??? voor die 10 man die er elke dag zitten, nu is het ff sdruk maar hele dag was er geen moer te lezen.
Ze zit te liegen dat ze barst en het is meer dan ooit duidelijk dat alles volgens haar nukken verloopt en niet naar onze wens.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze begint er aan te wennen dat wij meekijken. Wat?
Wennen? We kunnen helemaal niet meer meekijken, muts.
Verder schijnen de kijkcijfers onverminderd goed te zijn......, volgens Liesbeth dan.
Het is een onverbeterlijk kutwijfquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
'Nou ik ga afsluiten, ik ga even lekker eten. [..] En als jullie geen oude filmpjes willen kijken, dan laten we lekker de bar aan staan.'
Geen enkele realiteitszin. 5 uur lang je podium per 5 minuten verkopen, yeah rightquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
Toch heeft het ook iets schattigs, ze blijven in sprookjes geloven.
En dan gewoon Twiki de opdracht geven om een lege bar te laten zien terwijl ze aan het eind van de bar zitten.quote:
Ja dat dacht ik ook al. Ze zat ook bij hoog en bij laag te beweren dat alle gesprekken zakelijk zijn en dat we daarom zo zelden geluid hebben als er mensen op de stream te zien zijn. Die verzint ze echt waar je bij staat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan gewoon Twiki de opdracht geven om een lege bar te laten zien terwijl ze gewoon aan het eind van de bar zitten.
Ze ziet er 15 jaar ouder uit dan ze is. Is dat niet straf genoeg?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we dat dan wel on-stream mogen aanschouwen, ben ik tevreden.
Nee, die is zo taai, die gaat mee tot SV in elkaar stort.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze ziet er 15 jaar ouder uit dan ze is. Is dat niet straf genoeg?
Het ultieme laatste shot.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die is zo taai, die gaat mee tot SV in elkaar stort.
Op mij komt het over als 5 uur lang reclame kijken. Of ben ik nu weer te pessimistisch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgende week een nieuw programma. In the Picture, van 12 tot 5. Dat is dus 5 uur lang 20 euro per 5 minuten. Dat is 1200 euro en 60 kandidaten.
Dat wordt vast een succes. Misschien is het een idee om een pendelbusje te laten rijden om de kandidaten van en naar het station te brengen?
Ik gok op twaalf kandidaten. Vier daarvan zijn Johan, twee Peter, één dwerg die de moonwalk doet, één buikspreker en voor de rest commercie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op mij komt het over als 5 uur lang reclame kijken. Of ben ik nu weer te pessimistisch?
Wacht eens even... Johan had het over Five Minutes of Fame:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gok op twaalf kandidaten. Vier daarvan zijn Johan, twee Peter, één dwerg die de moonwalk doet, één buikspreker en voor de rest commercie.
Nee, ik word niet boos, ik vind haar zó sneu.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
Het stomme is dat je je gewoon kwaad gaat zitten maken als je daar een keer inlogt om ook wat vragen te stellen en dan die gemene lach op haar gezicht ziet als ze antwoord geeft.
Hetzelfde, maar het zou te logisch zijn omdat niet met twee verschillende namen wereldkundig te maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht eens even... Johan had het over Five Minutes of Fame:
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Is dat nou hetzelfde concept of hebben we het hier over weer een ander programma?
Dat is ook niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar het zou te logisch zijn omdat niet met twee verschillende namen wereldkundig te maken.
Daar doe ik geen koffie in hoor, die verzuurt acuut.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor de fans:
[ afbeelding ]
Te bestellen via merchandising@studiovlemmix.tv
Leuk om cadeau te geven aan iemand die je niet mag.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor de fans:
[ afbeelding ]
Te bestellen via merchandising@studiovlemmix.tv
Losserdelosss.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef Disana het volgende:
Liesbeth zit op de chat en ik sta nog ingelogd. De verleiding...
Twiki had net thee voor haar gehaald.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
Nou, we worden straal genegeerd en dan moet Liesbeth ineens weer aan het werk.
Maar het moet gezegd, ze geeft wel weer een leuk antwoord:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Beequeen doet Liesbeth de suggestie de ouwe meuk van Johan in haar eigen ouwe doos te stoppen
Ik kon het niet laten. De arrogantie van dat ijskonijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Beequeen doet Liesbeth de suggestie de ouwe meuk van Johan in haar eigen ouwe doos te stoppen
Zag het ja, wat een kwalquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef tonja het volgende:
Op de chat vraagt Jaap of Beequeen is weggevlucht. Hij kwam overduidelijk weer binnen nadat BQ uitlogde
Was niet de echte, volgens mij. Deze heette Japioooo, Jaap heet doorgaans Japieooo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef tonja het volgende:
Op de chat vraagt Jaap of Beequeen is weggevlucht. Hij kwam overduidelijk weer binnen nadat BQ uitlogde
Cyrus2006 aka BettySucks aka Japiooooquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was niet de echte, volgens mij. Deze heette Japioooo, Jaap heet doorgaans Japieooo.
Ik doe ook geen moeite meer om Peter een veer in zijn reet te steken, hij mag gewoon nix meer van Johan behalve 1x per week aangevert spelen bij Arro-Jaap...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
Liesbeth is pontificaal voor de camera gaan zitten maar natuurlijk wel zonder geluid.
Oh gut, volgens mij zit ze verzoekplaatjes te doen. Wat een trieste vertoning, en ook helemaal niet opvallend nadat meerderen in de chat om Peter hadden gevraagd.
Nee, het heeft geen enkele zin, Liesbeth reageerde er daarstraks ook nauwelijks op. Zo zie je maar hoe goed ze weten wat leuk is voor de kijkersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik doe ook geen moeite meer om Peter een veer in zijn reet te steken, hij mag gewoon nix meer van Johan behalve 1x per week aangevert spelen bij Arro-Jaap...
Ik ken het verhaal van her en der lezen maar weet niet of het deze persoon is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Over de aka-post van Chanel5, zou dat dezelfde persoon kunnen zijn als op deze site http://forum.headliner.nl/topic-8651/
Ze heeft door dat Hansie nogal populair is met zijn verzoekprogramma en vindt dat ze dat nu maar moet kopieren?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het heeft geen enkele zin, Liesbeth reageerde er daarstraks ook nauwelijks op. Zo zie je maar hoe goed ze weten wat leuk is voor de kijkersVind het echt een zielig gezicht dat zij nu plaatjes zit te draaien.
Oh god, die verschrikkelijke beequeen zit weer op de chat en ze heeft Vuile Huichelaar aangevraagd!!!
Hansie of Peter. Trieste boel hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze heeft door dat Hansie nogal populair is met zijn verzoekprogramma en vindt dat ze dat nu maar moet kopieren?
Peter heeft wel aangegeven minder tijd te hebben en hij heeft geen auto meer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:26 schreef Disana het volgende:
Hahaha, Peter zit nu ook op de chat nadat bq en ik hadden geklaagd dat hij nooit plaatjes mag draaien en Liesbeth het nu wel doet.
Maar het is ook bekend dat hij wordt ontmoedigd. Hij gaat binnenkort vanuit zijn eigen huis streamen op ustream.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peter heeft wel aangegeven minder tijd te hebben en hij heeft geen auto meer.
Dat is ook zo, vind het netjes van hem dat hij er nog steeds lachend binnenstapt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het is ook bekend dat hij wordt ontmoedigd. Hij gaat binnenkort vanuit zijn eigen huis streamen op ustream.
Oke Ruud is ook belangrijk. Cyrus had ik al gelinkt aan die bettyS en nu kwam daar dus de nepjaap bij.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb nog niet verder gezocht Chanel, heb het even druk met de tv nou, Rai1 en RTL7
Zou me niks verbazan. Dat is een steukert van het eerste uur.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Over de aka-post van Chanel5, zou dat dezelfde persoon kunnen zijn als op deze site http://forum.headliner.nl/topic-8651/
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
Oh god, die verschrikkelijke beequeen zit weer op de chat en ze heeft Vuile Huichelaar aangevraagd!!!
\quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het is ook bekend dat hij wordt ontmoedigd. Hij gaat binnenkort vanuit zijn eigen huis streamen op ustream.
Hehehehe. Ik vond het leuk dat Peter op de chat kwam, de man die ze met alle macht uit SV weren omdat hij het zoveel leuker doet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het niet laten maar ze snapte de hint wrs niet. Tarut.
Peter heeft een goed gevoel voor timing zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
Hehehehe. Ik vond het leuk dat Peter op de chat kwam, de man die ze met alle macht uit SV weren omdat hij het zoveel leuker doet.
Ik heb het geluid geen seconde aan gehad, zit naar Rondom Tien te kijken. Hans te vroeg?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter heeft een goed gevoel voor timing zullen we maar zeggen.![]()
Oh, nu lopen er weer 2 muziekjes door elkaar. Hansie en Lies in de clinch?
Ik lig echt in een deuk af en toe.
Ja maar waarom jou bashen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou me niks verbazan. Dat is een steukert van het eerste uur.
Oh, deed ze dat, heb ik gemist. Wat zei ze dan?quote:
Pfff moest hier ff naar buiten, dikke bui inene. Nou jou bashen. Kwam als nep Jaap binnen en zei gelijk dat jij (betty) verdween. Tijdje terug was er ook een BettySucks ook dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, deed ze dat, heb ik gemist. Wat zei ze dan?
Geen idee wat er gebeurde disana. Ineens 2 verschillende muziekjes. Prutsers.
Even voor de duidelijkheid hoor: er komt iemand met namen als Japiooo en BettySucks binnen, en Ruud vraagt hier of dat ene Jacqueline is. Is dat dan JacqHassels? En hoe weten jullie dat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pfff moest hier ff naar buiten, dikke bui inene. Nou jou bashen. Kwam als nep Jaap binnen en zei gelijk dat jij (betty) verdween. Tijdje terug was er ook een BettySucks ook dezelfde persoon.
Er komt shit genoeg naar boven als je op die naam goegelt. Ik zal mIRC eens aanslingeren en het in de gaten prroberen te houdenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pfff moest hier ff naar buiten, dikke bui inene. Nou jou bashen. Kwam als nep Jaap binnen en zei gelijk dat jij (betty) verdween. Tijdje terug was er ook een BettySucks ook dezelfde persoon.
Huh? Dat zijn dezelfde personen? Ik ken Jacqhassel van een BB forum. Een vreselijke intrigante en ik heb haar door. Wrs daarom al die aliassen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Nee Disana ff doorscrollen op die site en je komt de naam Cyrus tegen. Heeft niks te maken met Jacqquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid hoor: er komt iemand met namen als Japiooo en BettySucks binnen, en Ruud vraagt hier of dat ene Jacqueline is. Is dat dan JacqHassels? En hoe weten jullie dat?
Ah okee, dan is dat even helder. Nu nog de vraag waarom en hoe Ruud op de proppen komt met een forum waarop ene Jacqueline post en wat volgens hem de link is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee Disana ff doorscrollen op die site en je komt de naam Cyrus tegen. Heeft niks te maken met Jacq
Nee Bee, lees mijn voorlaatste post, het gaat om de naam Cyrus en die kom je tegen als je verder naar beneden scrolt in die link van Ruud.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Dat zijn dezelfde personen? Ik ken Jacqhassel van een BB forum. Een vreselijke intrigante en ik heb haar door. Wrs daarom al die aliassen.
Btw, het stort en onweert hier ook.
Ik lees daarover heen omdat Ruud het over de naam Cyrus heeft. Die naam heb ik genoemd en daarom reageert hij daarop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee, dan is dat even helder. Nu nog de vraag waarom en hoe Ruud op de proppen komt met een forum waarop ene Jacqueline post en wat volgens hem de link is.
Bedankt, ik had het al doorgestreept. Goed dat er geen misverstand meer over is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lees daarover heen omdat Ruud het over de naam Cyrus heeft. Die naam heb ik genoemd en daarom reageert hij daarop.
Ja, dus dat. Sorry dat ik niet bij de les blijf luitjes, Ik kijk ook naar dingen die ik leuk vindquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lees daarover heen omdat Ruud het over de naam Cyrus heeft. Die naam heb ik genoemd en daarom reageert hij daarop.
Ben je ouwe rellen uit 2008 aan het opdiepen? is het al zó erg hier?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee Disana ff doorscrollen op die site en je komt de naam Cyrus tegen. Heeft niks te maken met Jacq
En sommige FOK!kers hebben een uitgebreide telefoonnummerlijst..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter heeft een goed gevoel voor timing zullen we maar zeggen.![]()
Om de indruk te versterken dat het om de echte Jaap zou gaan misschien?quote:
Nee gher, is relevant. Shit uit het verleden zou een link kunnen hebben met het heden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben je ouwe rellen uit 2008 aan het opdiepen? is het al zó erg hier?
Ik krijg ineens een brainwave... Of is die te simpel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Johan gaat weer richting hartkrampjes....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:49 schreef Disana het volgende:
Johan is net niet helemaal onvriendelijk tegen de chatters. Maar als je muziek wilt kun je het krijgen, hem maakt het niet uit.
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Johan gaat weer richting hartkrampjes....
Nee, zijn rellen waar ik maar zijdelings iets van heb meegekregen, wel ff lezen hè. Maar als bij mij op mIRC de naam Cyrus2006 eruit rolt in kombinatie met die nep Jaap en die BQ basher, JA dan meld ik dat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben je ouwe rellen uit 2008 aan het opdiepen? is het al zó erg hier?
ook Johan geloofd nog steeds in sprookjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
Johan denkt dat de chatters maar 5% uitmaken van het totaal aan kijkers.
Liesbeth staat het hem op de mouw te spelden. Die heeft daar ook belang bij natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook Johan geloofd nog steeds in sprookjes
Ik snap niet helemaal waarom hij hierover zo pissig reageertquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Liesbeth staat het hem op de mouw te spelden. Die heeft daar ook belang bij natuurlijk.
No place to go and still going strong. Wat een vijandigheid zeg.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
Liesbeth staat het hem op de mouw te spelden. Die heeft daar ook belang bij natuurlijk.
Omdat Alsido en Liesbeth hem tegen de chatters opgestookt hebben en hij niet meer uitgaat van de goede wil van de chatters. Hij ziet het als aanvallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom hij hierover zo pissig reageert
Ik ook niet, al heb ik daar normaal gesproken schijt aan. Een hartinfarct ligt op de loer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
Johan blijft om het minste geringste geirriteerd, je ziet het je hoort het. Durf het niet eens meer op de chat te plaatsen.
Ik ben al effe weg daar.. stel je voor dat er straks wéér gebeld moet worden... dan wil ik NIET in die chatlijst staan..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
Johan blijft om het minste geringste geirriteerd, je ziet het je hoort het. Durf het niet eens meer op de chat te plaatsen.
Heb ik ook aan zitten denken, weet het niet Pb.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een brainwave... Of is die te simpel?
Mjah de cijfers over het aantal chatters liegen niet. In ieder geval vormen ze het 'actieve' deel van de kijkers Ik geloof niet echt dat er 20 keer zoveel mensen zijn die passief naar een lege bar kijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat Alsido en Liesbeth hem tegen de chatters opgestookt hebben en hij niet meer uitgaat van de goede wil van de chatters. Hij ziet het als aanvallen.
Daarom en daar wil ik niet debet aan zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, al heb ik daar normaal gesproken schijt aan. Een hartinfarct ligt op de loer.![]()
Ze zitten hem voor te liegen met die 'statistieken'. Hij zei immers zelf dat hij allang gestopt zou zijn als alleen het aantal op de chat aangegeven kijkers zou kijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah de cijfers over het aantal chatters liegen niet. In ieder geval vormen ze het 'actieve' deel van de kijkers Ik geloof niet echt dat er 20 keer zoveel mensen zijn die passief naar een lege bar kijken.
Ik heb nog steeds een ban, dus gaat beetje moeilijk he? En ik doe niet aan proxy gedoe enzo (weet niet eens hoe het werktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken, weet het niet Pb.
Het is te hopen dat die vent geen eerlijkheid van haar verwacht want anders haalt ze het eind van het kennismakingsgesprek niet eens.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Lies wil een vent die eerlijk is, als ze hem op een leugen betrapt is het gelijk over....
Ze zitten hem wijs te maken dat er meer mensen kijken dan er op die ustream chat zichtbaar zijn. HiDiHo zegt dat dat in principe wel mogelijk is, maar dat dat nog geen 10% kan zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk inderdaad dat als Johan daadwerkelijk de **KIJKcijffers** onder ogen krijgt hij een dubbbele hartverzakking krijgt en dat hij dan ziet dat ze hem al die tijd hebben voorgelogen.
echt er kijkt bijna geen hond meer vanmiddag 17 chatters ingelogd en 91 op balkon en ik heb nog nooit sinds SV bestaat de getallen van het balkon op de 300 zeg maar zien staan.
Nou HiDi zou er niet om liegen en ik weet wel zeker die heeft er meer verstand van dan Twiki/Johan/Alsido en Liesbeth bij elkaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten hem wijs te maken dat er meer mensen kijken dan er op die ustream chat zichtbaar zijn. HiDiHo zegt dat dat in principe wel mogelijk is, maar dat dat nog geen 10% kan zijn.
Tja, Hidiho. Liesbeth was al niet zo blij met hem omdat hij het geluid van de filmpjes had verprutst; de ene was te hard, de ander te zacht.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten hem wijs te maken dat er meer mensen kijken dan er op die ustream chat zichtbaar zijn. HiDiHo zegt dat dat in principe wel mogelijk is, maar dat dat nog geen 10% kan zijn.
Ja natuurlijk, HiDiHo geeft al jaren streams door, die weet dat echt wel. Maar goed, laat Johan het maar niet horen dan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou HiDi zou er niet om liegen en ik weet wel zeker die heeft er meer verstand van dan Twiki/Johan/Alsido en Liesbeth bij elkaar.
Maar de mensen die die studiovlemmix live aanklkken en niet de chat die zie je niet, toch? (ook niet op het balkon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk inderdaad dat als Johan daadwerkelijk de **KIJKcijffers** onder ogen krijgt hij een dubbbele hartverzakking krijgt en dat hij dan ziet dat ze hem al die tijd hebben voorgelogen.
echt er kijkt bijna geen hond meer vanmiddag 17 chatters ingelogd en 91 op balkon en ik heb nog nooit sinds SV bestaat de getallen van het balkon op de 300 zeg maar zien staan.
Denk eerder dat Liesbeth de hete adem in haar nek voelde van HiDi, stel HiDi had Alsido en haar ontmaskerd als een stelletje prutsers die maar wat aan klooide met geluid, filmpjes etc.etc.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, Hidiho. Liesbeth was al niet zo blij met hem omdat hij het geluid van de filmpjes had verprutst; de ene was te hard, de ander te zacht.
Hoop dat HiDi meeleest hier en uit legt hoe het nu presies allemaal werkt en hoe je kunt zien hoeveel kijkers er op dat moment zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar de mensen die die studiovlemmix live aanklkken en niet de chat die zie je niet, toch? (ook niet op het balkon.
Zo simpel zit de mens niet in elkaar Spuit. De critici die er geen ruk aan vinden blijven terugkomen om het zogenaamde niets te aanschouwen. Maar op een of andere manier boeit het dus toch. Het verdient mijn voorkeur om de afkeur hier te spuien. Degenen die daar in geinteresseerd zijn lezen het hier ook wel, maar gun die luitjes die er anders over denken ook wat gezelligheid. Vrije meningsuiting ben ik ook een voorstander van, maar besef waar je dat neer pleurt. Op een kindjesforum waar ze helemaal idolaat zijn van K3 ga ik niet posten dat die meiden waardeloze kutherrie voortbrengen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:48 schreef spuitje het volgende:
Wat mij betreft is het redelijk simpel: (bijna)niemand gaat uren zitten staren naar iets waar niets gebeurd. En de chat? Die wordt toch voor meer dan 90 % gevuld door praatjes over kunstgebitten, enge ziektes, kinderen die naar school moeten, bedden die moeten worden opgemaakt, boodschappen die moeten worden gehaald, maaltijden die moeten worden gekookt en door recepten, mensen die moeten gaan werken en een huishouding hebben maar toch eeuwig op die chat hangen?
Denk echt dat nog maar heel weinig mensen de streams volgen. Er is wat mij betreft ook geen bal aan. Die eeuwige herhalingen van Johan zijn voetreis, dat ongeinteresseerde gedoe van Jaap, de VMR met soms mensen waarvan je denkt "mijn God, wie is dat?" Om over die zweefmuts op de vrijdagochtend nog maar te zwijgen.
En dan krijgen we binnenkort ook nog mensen die zich zelf of hun bedrijf/activiteit voor ¤ 20,-- per 5 minuten mogen promoten.
Het enige wat ik eigenlijk leuk vind is het open podium. O.K., de artiesten zijn lang niet altijd naar mijn smaak maar Marian probeert er tenminste serieus iets van te maken! En dat ze dat na al die tijd volhoudt bewonder en waardeer ik!
dat dus!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo simpel zit de mens niet in elkaar Spuit. De critici die er geen ruk aan vinden blijven terugkomen om het zogenaamde niets te aanschouwen. Maar op een of andere manier boeit het dus toch. Het verdient mijn voorkeur om de afkeur hier te spuien. Degenen die daar in geinteresseerd zijn lezen het hier ook wel, maar gun die luitjes die er anders over denken ook wat gezelligheid. Vrije meningsuiting ben ik ook een voorstander van, maar besef waar je dat neer pleurt. Op een kindjesforum waar ze helemaal idolaat zijn van K3 ga ik niet posten dat die meiden waardeloze kutherrie voortbrengen.
Hou het op FOk! en probeer je IQ daar ten toon te spreiden.
Dit is mijn mening en daar kan ik ook niks aan doen
maar hou er wel rekening mee dat ze SV voor zichzelf maken ,en niet voor de streamers,als ze het zelf maar leuk vindenquote:Op zondag 21 maart 2010 09:19 schreef kruiwagen het volgende:
Tja waar moeten we het anders overhebben dan?
Jaap de ongelikte beer?
Miep Zweef die de confrontatie niet aandurft met de streamers?.
Ze willen bijde niet meer interactief.
Alleen het pogramma van Marian is nog het beste van allemaal.
We kunnen het ook hebben over firma List en Bedrog die samen langzaam de SV de nek omdraaien, Johan zat erbij en keek erna!
De streamers zijn alleen maar lastig volgens hen !
Sad.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:37 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
maar hou er wel rekening mee dat ze SV voor zichzelf maken ,en niet voor de streamers,als ze het zelf maar leuk vinden
Ze hebben allebei gratis logement en eten, dus vinden ze het wel best zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:37 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
maar hou er wel rekening mee dat ze SV voor zichzelf maken ,en niet voor de streamers,als ze het zelf maar leuk vinden
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:48 schreef spuitje het volgende:
Wat mij betreft is het redelijk simpel: (bijna)niemand gaat uren zitten staren naar iets waar niets gebeurd. En de chat? Die wordt toch voor meer dan 90 % gevuld door praatjes over kunstgebitten, enge ziektes, kinderen die naar school moeten, bedden die moeten worden opgemaakt, boodschappen die moeten worden gehaald, maaltijden die moeten worden gekookt en door recepten, mensen die moeten gaan werken en een huishouding hebben maar toch eeuwig op die chat hangen?
Denk echt dat nog maar heel weinig mensen de streams volgen. Er is wat mij betreft ook geen bal aan. Die eeuwige herhalingen van Johan zijn voetreis, dat ongeinteresseerde gedoe van Jaap, de VMR met soms mensen waarvan je denkt "mijn God, wie is dat?" Om over die zweefmuts op de vrijdagochtend nog maar te zwijgen.
En dan krijgen we binnenkort ook nog mensen die zich zelf of hun bedrijf/activiteit voor ¤ 20,-- per 5 minuten mogen promoten.
Het enige wat ik eigenlijk leuk vind is het open podium. O.K., de artiesten zijn lang niet altijd naar mijn smaak maar Marian probeert er tenminste serieus iets van te maken! En dat ze dat na al die tijd volhoudt bewonder en waardeer ik!
Johan zal haar toch niet zo op straat schoppen, en ik weet Liesbeth woond bij haar ouders, die halen ook haar was op.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Liesbeth prima weet hoeveel bezoekers de SV stream krijgt. Maar het is niet voor niets dat ze daar zo schimmig over doet, ik wed dat ze Johan de exacte getallen ook niet heeft verteld. Liesbeth is bang dat SV stopt als Johan de waarheid ziet en dat ze dan weg moet.
Ze was bezig haar bedrijfje te verkopen. Bij mijn weten heeft ze verder geen donder te doen dan maandenlang in dat donkere hol rond te hangen waarvan ze zelf zei dat ze hoopte dat het een opstap naar betaald werk zou zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Johan zal haar toch niet zo op straat schoppen, en ik weet Liesbeth woond bij haar ouders, die halen ook haar was op.
denk eerder dat het met Liesbeth der eigen bedrijfje heeft te maken, ze doet er toch iets bij/naast.
Huh? Werd dat gezegd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:28 schreef Disana het volgende:
Scrute, geloof jij dat Heidi het geluid van die filmpjes heeft verprutst?
Ja maar voor Leo zijn er weer invallers, nu Twiki weer al kan Twiki minder dan Leo als hij maar kan schakelen zo heeft Johan misschien wel gedacht.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze was bezig haar bedrijfje te verkopen. Bij mijn weten heeft ze verder geen donder te doen dan maandenlang in dat donkere hol rond te hangen waarvan ze zelf zei dat ze hoopte dat het een opstap naar betaald werk zou zijn.
Ik denk trouwens dat Johan er prima toe in staat zou zijn, hij zat ook niet met het vertrek van Leo, hup klaar.
ja heeft Liesbeth gezegt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht ... eerst de slaap uit mijn ogen. Liesbeth heeft dat dus geopperd.
Ik heb het zelf niet gehoord maar iemand anders schreef dat. Ik hoorde alleen de afkeurende toon in haar stem.quote:
Ja, maar ik geloof echt dat Johan haar zonder pardon op straat zou zetten als hij genoeg heeft van SV of erachter komt dat er bijna geen hond kijkt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar voor Leo zijn er weer invallers, nu Twiki weer al kan Twiki minder dan Leo als hij maar kan schakelen zo heeft Johan misschien wel gedacht.
Die toon maakt al haar 'muziek'.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:19 schreef Disana het volgende:
Ik heb het zelf niet gehoord maar iemand anders schreef dat. Ik hoorde alleen de afkeurende toon in haar stem.
Second that. Als dit speeltje echt niet meer leuk is, dan zijn de deuren zo dichtgegooid.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
Ja, maar ik geloof echt dat Johan haar zonder pardon op straat zou zetten als hij genoeg heeft van SV of erachter komt dat er bijna geen hond kijkt.
Precies, en vandaar dat Liesbeth zo vaag blijft over de precieze kijkcijfers. Hij heeft gezegd dat hij direct zou stoppen als alleen het aantal kijkt dat de chatbox weergeeft.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Second that. Als dit speeltje echt niet meer leuk is, dan zijn de deuren zo dichtgegooid.
Naar wat ik zo gezien heb lijkt Johan me inderdaad niet het type dat erg begaan is met de mens die aan de twee werkhanden vastzit. Hij heeft zelf dikwijls genoeg gezegd 'voor jou tien anderen' (Waar hij die vandaan denkt te halen is vers twee, maar goed.)quote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof echt dat Johan haar zonder pardon op straat zou zetten als hij genoeg heeft van SV of erachter komt dat er bijna geen hond kijkt.
Dat is waar, maar dan zou hij elders een baantje voor haar moeten vinden en dat zit er volgens mij helemaal niet in.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar wat ik zo gezien heb lijkt Johan me inderdaad niet het type dat erg begaan is met de mens die aan de twee werkhanden vastzit. Hij heeft zelf dikwijls genoeg gezegd 'voor jou tien anderen' (Waar hij die vandaan denkt te halen is vers twee, maar goed.)
Aan de andere kant: een kut trekt harder dan tien paarden en Liesbeth heeft het manipuleren uitgevonden en verbeterd. Om de camera's uit kantoor te krijgen en niet meer gezenderd te hoeven rondlopen hoefde ze maar twee keer krokodillentranen te huilen en te vertellen hoe naar die chatters wel niet zijn.
Ik hoorde Johan zeggen dat er een persbericht naar buiten zou gaan. Dit in reactie op een vraag van de chat. Hij zei er niet bij waarnaar en wanneer.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
Wat ik me ook afvraag he, maken ze buiten de studio om nu wel reklame dat je 5 minuten zendtijd kan kopen voor 20 euro???
Lijkt me toch eigenlijk logies als je a.s. zaterdag een goed gevuld prog. wilt hebben.
Er wordt al volop reclame voor gemaakt? Buiten de chat, dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
en dat van 5 min. voor 20 wil ik wel eens zien, al zal ik er aan de ene kant niet raar van staan opkijken als er zo 2 a 3 uur per zaterdag gevuld wordt met mensen die van alles komen aanprijzen.vertellen of wat dan ook.
Vriendengroepen die denken een doletje te maken lappen wat bij elkaar en hup op naar de studio.
Echt waar hoor...en wat is er mis mee? Verklaar je nader als je dat kan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:11 schreef spuitje het volgende:
O gossie, Johan heeft bloemen gekregen van de leden van Kiekenkot! Het zal niet waar zijn!
oh zie het helemaal voor me.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat we zaterdag van 12 tot 5 kunnen genieten van niks. Johan die af en toe naar buiten loopt om te kijken waar de kandidaten blijven, Liesbeth die het niet begrijpt, Alsido die het wel begrijpt en dat er om kwart over drie, als Alsido al bezig is om de boel weer op te ruimen, eindelijk schoorvoetend iemand binnenkomt. Na een dag lamlendigheid en narigheid hebben ze dan met z'n allen 20 euro verdiend en zullen ze het toch een succes noemen.
Als Liesbeth dat persbericht moet gaan opstellen en verzenden, word ik daar op voorhand al niet vrolijk van en zie ik het somber in..quote:Op zondag 21 maart 2010 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde Johan zeggen dat er een persbericht naar buiten zou gaan.
Daar zeg je wat. Over een maand kunnen we dus iets verwachten in het huis-aan-huisblaadje. Of ze gaat leuren bij grotere bladen om een gratis advertentie - ze zijn er stom genoeg voor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Liesbeth dat persbericht moet gaan opstellen en verzenden, word ik daar op voorhand al niet vrolijk van en zie ik het somber in..
Het zal wel niet de Varagids wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Over een maand kunnen we dus iets verwachten in het huis-aan-huisblaadje. Of ze gaat leuren bij grotere bladen om een gratis advertentie - ze zijn er stom genoeg voor.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal wel niet de Varagids worden
Ze willen een persbericht versturen en als ze mazzel hebben wordt het wel ergens geplaats. Adverteren gaan ze vast niet doen want dat kost geld en volgens Johan heeft het allemaal al genoeg gekost en moet er nu eindelijk eens geld binnen komen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Over een maand kunnen we dus iets verwachten in het huis-aan-huisblaadje. Of ze gaat leuren bij grotere bladen om een gratis advertentie - ze zijn er stom genoeg voor.
Ja, een persbericht is dus geen advertentie. En dan raar opkijken als geen enkel medium het overneemt omdat ze geen zin hebben gratis reclame te verstrekken.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze willen een persbericht versturen en als ze mazzel hebben wordt het wel ergens geplaats. Adverteren gaan ze vast niet doen want dat kost geld en volgens Johan heeft het allemaal al genoeg gekost en moet er nu eindelijk eens geld binnen komen.
Wat me er aan doet denken dat het met die veiling ook nog niet erg hard gaat.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Ja, een persbericht is dus geen advertentie. En dan raar opkijken als geen enkel medium het overneemt omdat ze geen zin hebben gratis reclame te verstrekken.
Dan worden ze tegengewerkt door de gevestigde mediaorde.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Ja, een persbericht is dus geen advertentie. En dan raar opkijken als geen enkel medium het overneemt omdat ze geen zin hebben gratis reclame te verstrekken.
Waarmee we weer terug zijn bij de Varagidsquote:Op zondag 21 maart 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan worden ze tegengewerkt door de gevestigde mediaorde.
Ook omdat het idee net zo origineel is als de muziek van Johans single-tjes.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarmee we weer terug zijn bij de Varagids
Hoe kan Johan nou zo dom denken. Niemand zal het als wereldnieuws zien en plaatsen.
Ziehier de verklaring.quote:
Huh? Bedoel je dat Johan zou moeten zorgen dat Liesbeth een ander baantje krijgt als hij de toko sluit? Denk het toch niet, denk dat Liesbeth dan gewoon op straat staat en achteraan mag sluiten bij de werklozen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan zou hij elders een baantje voor haar moeten vinden en dat zit er volgens mij helemaal niet in.
Maar dat begrijpen ze vervolgens dan weer nietquote:Op zondag 21 maart 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook van mijn kant een huh want dat zeg ik helemaal nergensquote:Op zondag 21 maart 2010 14:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je dat Johan zou moeten zorgen dat Liesbeth een ander baantje krijgt als hij de toko sluit? Denk het toch niet, denk dat Liesbeth dan gewoon op straat staat en achteraan mag sluiten bij de werklozen.
denk wel dat Johan iets anders dan voor Liesbeth regelt, hoop het gewoon hahha zal toch lullig wezen of je haar nu wel of niet sympathiek vind.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je dat Johan zou moeten zorgen dat Liesbeth een ander baantje krijgt als hij de toko sluit? Denk het toch niet, denk dat Liesbeth dan gewoon op straat staat en achteraan mag sluiten bij de werklozen.
Heel, heel misschien de televaag op de pagina prive?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarmee we weer terug zijn bij de Varagids
Hoe kan Johan nou zo dom denken. Niemand zal het als wereldnieuws zien en plaatsen.
Als ik het goed begrijp heeft Liesbeth een vrijwillige baan bij Johan. En als Johan de toko sluit zit Liesbeth zonder werk en moet ze op zoek naar iets anders. Zij zag dit als een opstapje naar betaald werk, maar daar hoeft Johan toch niet voor te zorgen? Het enige wat hij kan doen is haar een goed getuigschrift geven. En dat heeft helemaal niets te maken met haar sympathiek vinden of niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk wel dat Johan iets anders dan voor Liesbeth regelt, hoop het gewoon hahha zal toch lullig wezen of je haar nu wel of niet sympathiek vind.
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft Liesbeth een vrijwillige baan bij Johan. En als Johan de toko sluit zit Liesbeth zonder werk en moet ze op zoek naar iets anders. Zij zag dit als een opstapje naar betaald werk, maar daar hoeft Johan toch niet voor te zorgen? Het enige wat hij kan doen is haar een goed getuigschrift geven. En dat heeft helemaal niets te maken met haar sympathiek vinden of niet.
Tja, dat schreef ik dus ook een paar uur geleden. Ze heeft geen enkele reden eerlijk te zijn tegen Johan.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:44 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
en daarom verzint ze waarschijnlijk de aantal streamers/kijkers van sv,doodsbang dat ze zonder werk op straat komt te staan.
niet gelezen sorryquote:Op zondag 21 maart 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dat schreef ik dus ook een paar uur geleden. Ze heeft geen enkele reden eerlijk te zijn tegen Johan.
heel mooi gezegdquote:Op zondag 21 maart 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
Nou, ik hoop gewoon dat Liesbeth in de toekomst een leuke baan vind, meer niet want gun het niemand om werkloos en zonder inkomste thuis te zitten, in Liesbeth haar geval bij haar ouders terug.
en dat ze liegt en bedriegt en feiten verdraaid, ach denk dat Johan ook niet op zijn achterhoofd is gevallen, die doet wel dom maar is niet zo dom als hij zich voor doet. ( mooie zin he)
dus dat, ben er ook wel klaar mee, met dit zinkende schipquote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
Nou zal mijn tijd duren, ik heb SV al opgegeven, en als er geen sponsors voor een bepaalde tijd komen wordt de stekker eruit getrokken,
dat doen ze gratis nog niet eens, ja, bij Jaap een paar idioten, maar dat is het dan ook welquote:en dat van 5 min. voor 20 wil ik wel eens zien, al zal ik er aan de ene kant niet raar van staan opkijken als er zo 2 a 3 uur per zaterdag gevuld wordt met mensen die van alles komen aanprijzen.vertellen of wat dan ook.
Vriendengroepen die denken een doletje te maken lappen wat bij elkaar en hup op naar de studio.
Misschien wel meer dan éénquote:Op zondag 21 maart 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een cd-tje kopen
quote:
Als een dubbelaar voor twee telt, weer negenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha hoeveel c.d.tjes heb je intussen gekocht
Maar als je de heledag zomaar doelloos rondloop in SV vind je natuurlijk ook geen baan.quote:
Geen idee of ze een uitkering heeft, wel een eigen zaak die ze bezig is te verkopen, dus misschien dat ze daar inkomsten uit heeft.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:37 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Maar als je de heledag zomaar doelloos rondloop in SV vind je natuurlijk ook geen baan.
Je zou ook eens kunnen kijken naar iets waar je niet voor gestudeerd heb ,misschien een treedje lager op de lader zoeken.
En dat geen geld ze zal heus wel een uitkering ofzo hebben ,ze gaat tenslotte ook uit.
nou is toch netjes, als jij er maar blij mee bent.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als een dubbelaar voor twee telt, weer negen
nee ze staat geloof ik ook op de lijst van dat politieke gedoe, ach Liesbeth aan de ene kant heb ik best meelij met haar, ja heb klein hartje he, want je zal er toch maar wonen met je 40ste in dat kippenhok waar iedereen in en uit wandeld, en waar de koning het voor het zeggen heeft.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen idee of ze een uitkering heeft, wel een eigen zaak die ze bezig is te verkopen, dus misschien dat ze daar inkomsten uit heeft.
Ik heb trouwens geen flauw benul wat ze bij SV doet. Ja, sponsors zoeken, maar wat nog meer?
Maar die politieke partij is opgeheven dus daar heeft ze geen werk meer van. En volgens mij woont ze niet in SV hoor, maar bij haar ouders.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ze staat geloof ik ook op de lijst van dat politieke gedoe, ach Liesbeth aan de ene kant heb ik best meelij met haar, ja heb klein hartje he, want je zal er toch maar wonen met je 40ste in dat kippenhok waar iedereen in en uit wandeld, en waar de koning het voor het zeggen heeft.
en zeg niet, dat doet ze zelf, want ja dat doet ze zelf.
moet je even terug lezen Spuitje, ik zei al dat ze bij haar ouders inwoond, maar nu zolang in SV.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar die politieke partij is opgeheven dus daar heeft ze geen werk meer van. En volgens mij woont ze niet in SV hoor, maar bij haar ouders.
Ze zal wel gehoopt hebben op een zetel, dan krijg je een aardige maandelijkse vergoeding.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar die politieke partij is opgeheven dus daar heeft ze geen werk meer van. En volgens mij woont ze niet in SV hoor, maar bij haar ouders.
ja waarom niet, kijk stel Johan had wel gewonnen, was leuk baantje voor haar, alle vraagstukken en notulen van die dag maakt ze toch kwijtquote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zal wel gehoopt hebben op een zetel, dan krijg je een aardige maandelijkse vergoeding.
Ze heeft vanaf dag 1 van SV in die hut gebivakkeerd. Zo af en toe ging ze naar haar eigen stulpje maar ik denk dat ze dat niet meer kon betalen, gokje hoor. Daarna kwam ze plotseling met het verhaal dat ze niet in SV woont maar bij haar ouders.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:45 schreef Toverheks het volgende:
moet je even terug lezen Spuitje, ik zei al dat ze bij haar ouders inwoond, maar nu zolang in SV.
Ik hoor vandaag ook steeds een echoquote:Op zondag 21 maart 2010 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je even terug lezen Spuitje, ik zei al dat ze bij haar ouders inwoond, maar nu zolang in SV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat schilderij.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Zit Alsido weer aan de knoppen?quote:
Niet aan mijn knoppen hoorquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:15 schreef beequeen het volgende:
Ik verveelde me een beetje dus Hyves hoppen. Alsido heeft een nieuwe vriendin, Sandra.
Ik vind haar een beetje ordi, maar dat kan aan mij liggen.
Vind haar niet lelijk, het schilderij wel, wie doet dat nou, blote billen aan je muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat schilderij.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Wat ik er nog van weet, ze woonde al bij haar ouders in ( ouders zijn ook op stream geweest kwamen koffie drinken) toen vertelde ze dat ze in SV woonde, maar misschien dat ze wel heen en weer pendeld tussen een keer slapen bij SV en keer slapen in der eigen bed bij ouders thuis.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft vanaf dag 1 van SV in die hut gebivakkeerd. Zo af en toe ging ze naar haar eigen stulpje maar ik denk dat ze dat niet meer kon betalen, gokje hoor. Daarna kwam ze plotseling met het verhaal dat ze niet in SV woont maar bij haar ouders.
Dus, of haar ouders wonen dicht in de buurt van SV of ze slaapt gewoon in SV. Ik gok op het laatste, aangezien zij iedere ochtend als eerste aanwezig is.
Die gast moet gewoon overal met zijn poten vanaf blijven. Welke knop dan ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:19 schreef Disana het volgende:
Niet aan mijn knoppen hoor![]()
Die zitten gewoon aan mijn struiken in de tuin en daar laat ik die gek nooit bij.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast moet gewoon overal met zijn poten vanaf blijven. Welke knop dan ook.![]()
Sandra moet nog even wennen denk ik.
@heksje: ik heb het niet over lelijk maar ordi.
volgens mij doet ze daar iets van het huishouden en helpt ze mee waar ze kan,maar ik kan het ook fout hebbenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef Toverheks het volgende:
ik vroeg het al paar keer op de chat maar niemand gaf dus antwoord.
Wie en Wat is Jolanda, dat vrouwtje die maar steeds door beeld schuiveld, gezette dame met kort haar, heeft die een eigen leven, of ook geen huis, man en kids.
Wat ik weet is dat Jolanda de nieuwsitems voor Johan verzorgt voor SV Actueel en Lies regelmatig uit de brand helpt met de administratie. Vraag me niet welke administratie.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef Toverheks het volgende:
ik vroeg het al paar keer op de chat maar niemand gaf dus antwoord.
Wie en Wat is Jolanda, dat vrouwtje die maar steeds door beeld schuiveld, gezette dame met kort haar, heeft die een eigen leven, of ook geen huis, man en kids.
ja dat wist ik, maar bedoel zie haar nu elke dag is zij vrijwilliger, wat is haar conectie met Johan.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:34 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
volgens mij doet ze daar iets van het huishouden en helpt ze mee waar ze kan,maar ik kan het ook fout hebben
zat zij niet in het begin ook op de Vlemchat en heeft zich zelf vrijwillig aangeboden?/quote:Op zondag 21 maart 2010 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat Jolanda de nieuwsitems voor Johan verzorgt voor SV Actueel en Lies regelmatig uit de brand helpt met de administratie. Vraag me niet welke administratie.
Oh ja, en ze poetst.
ow dat weet ik niet,dus ff verder vragenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat wist ik, maar bedoel zie haar nu elke dag is zij vrijwilliger, wat is haar conectie met Johan.
ik weet niet waarop je wacht,maar ik denk/vermoed dat het met de zomer echt doodbloed,ook omdat er veel mensen met vakantie gaan of lekker gaan buiten zitten ,dan is het op tv ook niks en denk met SV al helemaal niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
SV is dus gedegradeerd tot een 2x p/w showtje ( tenminste als Jaap nog zin heeft) met een saaie doordeweekse chatbox ernaast en streams met nix erop...
Ik vraag mezelf écht elke dag nog af waarom ik nog kijk...misschien op die spectaculaire doorbraak van Johan?
Dat was marianne1979 of 1976 weet het jaartal niet presies meer, die dat steeds bleef vragen en johan bleef bellen.Volgens haar zeggen heeft ze een gebroken rug vertelde ze op de chat.Dus zal het niet de jolanda zijn die er nu rond walst.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:39 schreef Toverheks het volgende:
Ik herrinder mij iemand die belde voor Johan zich steeds aanbood te pas en te onpas om te helpen met admin. enzo in de toko, weet bij god niet meer wie, kan best die Jolanda geweest zijn.pppfffttt ga het mezelf nog moeilijk maken ook, zit me suf te piekeren.
Wat een schande hè.. Zes uur later nog steeds niets veranderd.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
De wazige filmpjes worden snel afgekapt als Johan weggaat. Lege bar en muziek, Liesbeth zorgt goed voor de kijkers.
he haksie.....Jolanda is Jolanda01 op de chat. Ze heeft zich ook aangeboden om te werken daar. Ze woont in de buurt van Eindhoven.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:39 schreef Toverheks het volgende:
Ik herrinder mij iemand die belde voor Johan zich steeds aanbood te pas en te onpas om te helpen met admin. enzo in de toko, weet bij god niet meer wie, kan best die Jolanda geweest zijn.pppfffttt ga het mezelf nog moeilijk maken ook, zit me suf te piekeren.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
he haksie.....Jolanda is Jolanda01 op de chat. Ze heeft zich ook aangeboden om te werken daar. Ze woont in de buurt van Eindhoven.
Dus dat.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
Plannen, locaties, plannen, locaties.
Maar niets om te laten zien.
Ik begrijp het ook niet hoor. SV, Huissen, Weert en een Bunker, je kunt toch niet met 4 dingen tegelijkertijd bezig zijn?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Mijn vraag was ook waarom hij niet eerst zorgt dat SV loopt. Het antwoord laat zich raden.
Geen vrijwilligers.Maar wel lullen over Weert en Huissen. Ik ben het spoor bijster.
Weert, Huissen, atoombunker. En maar rennen rennen rennen om niet te hoeven zien dat je helemaal niets van de grond kunt tillen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Mijn vraag was ook waarom hij niet eerst zorgt dat SV loopt. Het antwoord laat zich raden.
Geen vrijwilligers.Maar wel lullen over Weert en Huissen. Ik ben het spoor bijster.
typisch Johanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet hoor. SV, Huissen, Weert en een Bunker, je kunt toch niet met 4 dingen tegelijkertijd bezig zijn?
Chatten en eten gaat ook niet, zeker de manier waarop niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
typisch Johanen de hele dag niets eten en dan net een vol bord in zn strotje duwen, en dan klagen dat ie wat steken voelt. Die man spot met alles. Het is gewoon zn maag die opspeelt. Is en blijft een onhandige ADHDer, met een charmant ondertoontje. En soms een valse
Preciesquote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Chatten en eten gaat ook niet, zeker de manier waarop niet.
Hij had bloedverdunners meegekregen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Preciesen als hij vorige week echt een waarschuwing had gehad, had hij wel medicatie mee gekregen! Ik weet dat van mijn man, eigen ervaring. Johan spot met iets brrrrrrrrr
![]()
![]()
Is dit zijn manier om de kut chatters naar zijn hand te zetten?
Mwah, ik denk dat dat wel meevalt. We zagen de voortekenen al heel lang. Hij werd met de dag bleker en zijn gezicht valt de laatste tijd meer en meer in, dus er is heus wel wat aan de hand.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Preciesen als hij vorige week echt een waarschuwing had gehad, had hij wel medicatie mee gekregen! Ik weet dat van mijn man, eigen ervaring. Johan spot met iets brrrrrrrrr
![]()
![]()
Is dit zijn manier om de kut chatters naar zijn hand te zetten?
hij ziet ook weer grauw vind ik, nee die krijgt nog wel een klapper, is het niet deze week dan wel volgende week, maar het gaat niet goed met hem.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat wel meevalt. We zagen de voortekenen al heel lang. Hij werd met de dag bleker en zijn gezicht valt de laatste tijd meer en meer in, dus er is heus wel wat aan de hand.
ok maar dan gaat hij er bijzonder onverstandig mee om! Niet veel mensen krijgen een waarschuwing, vaak is het gelijk over en uit. Is hij dan zo dom?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat wel meevalt. We zagen de voortekenen al heel lang. Hij werd met de dag bleker en zijn gezicht valt de laatste tijd meer en meer in, dus er is heus wel wat aan de hand.
Dus met al die mensen om hem heen, familie etc, is er niemand die hem afremt???quote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij ziet ook weer grauw vind ik, nee die krijgt nog wel een klapper, is het niet deze week dan wel volgende week, maar het gaat niet goed met hem.
Sommige mensen willen niet afgeremd worden.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Dus met al die mensen om hem heen, familie etc, is er niemand die hem afremt???
Is toch echt niet te geloven, of zitten ze op zn geld te wachten...Je spot niet met je lichaam
Ik denk dat we het daar allemaal we over eens zijn..quote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ok maar dan gaat hij er bijzonder onverstandig mee om!
De meeste mensen in zijn omgeving spreken hem er inderdaad niet eens meer op aan, wetende dat het toch vergeefse moeite is.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Is toch echt niet te geloven, of zitten ze op zn geld te wachten...Je spot niet met je lichaam
Hij blijft maar door gaan, krijgt zo vaak warschuwingen, wij als streamers zien dat genoeg gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ach, en straks nog tegen de dokter zeggen, ja maar heb echt advies opgevolgd en rustig aangedaan hoor, vraag maar aan de chatters.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij blijft maar door gaan, krijgt zo vaak warschuwingen, wij als streamers zien dat genoeg gebeuren.
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, en straks nog tegen de dokter zeggen, ja maar heb echt advies opgevolgd en rustig aangedaan hoor, vraag maar aan de chatters.
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben geband. Had me nick veranderd naar suus-3. Flauw hoor
Beetje stom dat je je ook via pm als mod gedraagt dan.quote:
Dat zeg je altijd als voorman op sociale werkplaatsen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef Disana het volgende:
Hahaha, ik geloof dat Johan een beetje jaloers is. Op de chat wordt gezegd dat Peter het zo gezellig maakt. Johan vindt dat je dat niet kunt zeggen, de anderen doen het ook leuk en het is niet aardig tegenover die anderen. Maar natuurlijk doet Peter het leuk.
ja maar ik snap het niet, elke keer roepen ze om peter, Johan heeft het nu vaak genoeg gezegt en hup daar is onderwerp Peter weer, maar ook Peter moet zijn brood ergens verdienen, en aangezien Johan niks betaald en peter zijn huur etc moet betalen zal peter gewoon zijn werk moeten doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef Disana het volgende:
Hahaha, ik geloof dat Johan een beetje jaloers is. Op de chat wordt gezegd dat Peter het zo gezellig maakt. Johan vindt dat je dat niet kunt zeggen, de anderen doen het ook leuk en het is niet aardig tegenover die anderen. Maar natuurlijk doet Peter het leuk.
Sterallures?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef spuitje het volgende:
Gut, zweefmuts in SV. Maar ze wil liever niet in beeld en ook niet gehoord.
vooral dat kijken om hem heenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Spirimuts is aanwezig. Ze ziet dat het niet goed is met Johan. Dat kan ze zien, want ze kijkt niet naar Johan, maar ze kijkt om hem heen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Madam heeft behoorlijk kapsones, ze wil niet in beeld en het geluid mag wat haar betreft ook wel weg.
zal ze eerst met der wichelroede aankomen om te kijken of er geen **Kwade geesten** in Huissen wonen??/quote:Op maandag 22 maart 2010 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Zweefteef gaat mee naar Huissen. Ik heb zo het idee dat er een nieuwe Vlemmixgroupie is geboren. De manier waarop ze zich de laatste tijd aan hem opdringt is walgelijk.
En haar vent staat er gewoon bij als Jan Lul van het Paardenspul
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Zweefteef gaat mee naar Huissen. Ik heb zo het idee dat er een nieuwe Vlemmixgroupie is geboren. De manier waarop ze zich de laatste tijd aan hem opdringt is walgelijk.
En haar vent staat er gewoon bij als Jan Lul van het Paardenspul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |