quote:
Je moet niet op een laptop zitten, dat vinden ze niet fijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haar laptop, maar ik zit erop![]()
Als ze aardig is mag ze haar laptop best van mij lenen!
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet niet op een laptop zitten, dat vinden ze niet fijn
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n armbandje...hell ik wil dr 2
Snoeparmbandjes?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n armbandje...hell ik wil dr 2
quote:
quote:
quote:
Staan die op een foto eik? Ik weet het niet meer, volgens mij op die hele duistere luguberequote:
die van een higher levelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Staan die op een foto eik? Ik weet het niet meer, volgens mij op die hele duistere lugubere
Ik heb wel een komkommer met roombriequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
Kruidenboter!
Maar nu een broodje roombrie met komkommer.
quote:
Tis dan ook al middagquote:
Grotesque in de Maassiloquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
naar welk feest gaan de meisjes eigenlijk heen??
oke klinkt gezelligquote:
Gedragenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke klinkt gezelliggedraag jullie en maak er leuke avond/nacht van
quote:
quote:
Zag het gisteren bij DWDD.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zag er iets over bij DWDD, leek me wel grappig
op de naakte mannen na dan
Mensen doen van alles. De meesten zitten net zo suf als jij te kijken wat er nu weer langs schuift, maar sommigen zingen een liedje, spelen gitaar, of zitten aan hun pik te sjorrenquote:
Ach ja dat is waar, ik bedoel je weet ook niet hoe sommige "hier" achter hun pc zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen doen van alles. De meesten zitten net zo suf als jij te kijken wat er nu weer langs schuift, maar sommigen zingen een liedje, spelen gitaar, of zitten aan hun pik te sjorren.
De boodschappen zijn binnen, wat een voldoening he?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zag het gisteren bij DWDD.
Boodschappen binnen, broodje bijna en moet nog cadeautje kopen (fiets langs het stadion, Lies) en dan poetsen Met harde muziek.
Nu maak je me nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Kally het volgende:
Ach ja dat is waar, ik bedoel je weet ook niet hoe sommige "hier" achter hun pc zitten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |