quote:
Je moet niet op een laptop zitten, dat vinden ze niet fijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haar laptop, maar ik zit erop![]()
Als ze aardig is mag ze haar laptop best van mij lenen!
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet niet op een laptop zitten, dat vinden ze niet fijn
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n armbandje...hell ik wil dr 2
Snoeparmbandjes?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n armbandje...hell ik wil dr 2
quote:
quote:
quote:
Staan die op een foto eik? Ik weet het niet meer, volgens mij op die hele duistere luguberequote:
die van een higher levelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Staan die op een foto eik? Ik weet het niet meer, volgens mij op die hele duistere lugubere
Ik heb wel een komkommer met roombriequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
Kruidenboter!
Maar nu een broodje roombrie met komkommer.
quote:
Tis dan ook al middagquote:
Grotesque in de Maassiloquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
naar welk feest gaan de meisjes eigenlijk heen??
oke klinkt gezelligquote:
Gedragenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke klinkt gezelliggedraag jullie en maak er leuke avond/nacht van
quote:
quote:
Zag het gisteren bij DWDD.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zag er iets over bij DWDD, leek me wel grappig
op de naakte mannen na dan
Mensen doen van alles. De meesten zitten net zo suf als jij te kijken wat er nu weer langs schuift, maar sommigen zingen een liedje, spelen gitaar, of zitten aan hun pik te sjorrenquote:
Ach ja dat is waar, ik bedoel je weet ook niet hoe sommige "hier" achter hun pc zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen doen van alles. De meesten zitten net zo suf als jij te kijken wat er nu weer langs schuift, maar sommigen zingen een liedje, spelen gitaar, of zitten aan hun pik te sjorren.
De boodschappen zijn binnen, wat een voldoening he?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zag het gisteren bij DWDD.
Boodschappen binnen, broodje bijna en moet nog cadeautje kopen (fiets langs het stadion, Lies) en dan poetsen Met harde muziek.
Nu maak je me nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Kally het volgende:
Ach ja dat is waar, ik bedoel je weet ook niet hoe sommige "hier" achter hun pc zitten natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ja dat is waar, ik bedoel je weet ook niet hoe sommige "hier" achter hun pc zitten natuurlijk
Ik word steeds weggeklikt omdat ik geen cam hebquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dus ook toen ik het net keek. Grappig, op zich dus
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig!
Latte macchiato.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Naakt cammen?
Ja, dat doen mensen, zoek maar eens op internet naar 'cam nude' ofzo
Tja, je moet wel een cam hebben om met elkaar te kunnen cammen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word steeds weggeklikt omdat ik geen cam heb
Geloof niet dat ik daar zó nieuwsgierig naar ben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:02 schreef D. het volgende:
Ja, dat doen mensen, zoek maar eens op internet naar 'cam nude' ofzo
Ja jij Fok!t uit badquote:
Owquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zeggen dat zoiets me echt boeit
Dat was even voor Kally om een indruk te krijgenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik daar zó nieuwsgierig naar ben.
Zeg er dan bij dat jij ook naakt voor de cam zitquote:
Ja, nu niet meer dus hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg er dan bij dat jij ook naakt voor de cam zit
Ja. één keerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:52 schreef D. het volgende:
Iemand weleens gechatroulette?
Ach ja shit happens!!quote:
Laat me raden, Laysa staat onder de douchequote:
Ja ik las hier mee dus ik werd nieuwsgierig. Niet echt mijn ding, geloof ik, om zo met mensen om te gaan (klik weg).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, je moet wel een cam hebben om met elkaar te kunnen cammen.
Maareh, weggeklikt? Jij bent het al aan het doen?
* De_Kardinaal kijkt om zich heenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat me raden, Laysa staat onder de douche
Nee jonguhhhh, anders ga jij dat gevecht nooit nie winnen niequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal kijkt om zich heen
Ok, waar zit die cam?
Poets zequote:
Jij weet teveel!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jonguhhhh, anders ga jij dat gevecht nooit nie winnen nie
Een katjesboomquote:
Jij ookquote:
Tja, da's de huidige zapculuurquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las hier mee dus ik werd nieuwsgierig. Niet echt mijn ding, geloof ik, om zo met mensen om te gaan (klik weg).
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet niet ineens hard gaan waaien
Jij met je hoofddoek ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, da's de huidige zapculuur
Maar jij als vrouw zou de aandacht toch langer vast moeten kunnen houden
Die zijn gewoon thuis! Die liggen te knorren in hun mandjes!quote:
Daar blijven ze ook, die mogen heul niet meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zijn gewoon thuis! Die liggen te knorren in hun mandjes!
Hoiii, ja die rodequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag![]()
Wat een griezel van een beest staat er toch af en toe in die banner
Ach, met mij hadden ze ook geen ruzie!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar blijven ze ook, die mogen heul niet meemeteen ruzie met de mijne denk ik
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt echt lente, van alles komt omhoog. Daar hoef je niet voor te cammen![]()
[ afbeelding ]
Ik denk het, ik weet wel dat ik hem smerig vind en niet hoef tegen te komen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zou dat zijn? Een soort kever?
Hoe was het bandje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:29 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Da's het voordeel van vrijdagavond uitgaan. Dan word je 's ochtends wakker en heb je nog een heel weekend voor de boeg. Zo luxe.
Effe de katertest, zonder aspirine![]()
Bij de meeste komen die in alle jaargetijden omhoogquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt echt lente, van alles komt omhoog. Daar hoef je niet voor te cammen![]()
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk het, ik weet wel dat ik hem smerig vind en niet hoef tegen te komen.
Nooit gehoord van een winterdipje of van een herfst-snotneus?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij de meeste komen die in alle jaargetijden omhoog
Dat laatste klinkt smerigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een winterdipje of van een herfst-snotneus?
Nee ik kies wel de goede uit natuurlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een winterdipje of van een herfst-snotneus?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook nieten mócht ik hem tegenkomen is het gillen geblazen.
Gewoon vaak snuiten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |