Tja, tussen een vliegveld, industrie terrein, spoorlijn, rivier & snelweg ingeklemd. Bovendien is het ook nog een 'overstromingsgebied'quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, valt zeker alles mee! Bedankt.
Jij zit dus in een gevaarlijker gebied, niet zo fijn
Ja, ik heb ook een vliegveldje hier in de buurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Tja, tussen een vliegveld, industrie terrein, spoorlijn, rivier & snelweg ingeklemd. Bovendien is het ook nog een 'overstromingsgebied'(maar goed, dat wist ik al
)
Gaan ze toch drie weken op vakantie in augustus? Hebben ze nog iets van een compromis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef Coelho het volgende:
Ik heb ook kennissen die haar blind geloven en vertrouwen. Nu blijkt ze recent aangegeven te hebben dat er in Augustus in Nederland ook een Tsunami komt waarbij Noord Holland onder water komt te staan. Nu proberen deze kennissen hun familieleden over te halen om naar andere delen van het land te verhuizen, in ieder geval tijdelijk. Wat voor een dilemma krijg je dan opgelegd: Jij gelooft iets niet, maar jouw dierbare wel.
Stel nou, stel... dat het waar blijkt te zijn, dan is het dus jouw schuld als je hen niet geloofd hebt. Doe je niks met de info, dan verloochen je hen en geef je indirect aan hen niet te vertrouwen. Zeker wanneer er ook kleine kinderen bij betrokken zijn, kan dit tot behoorlijke tweespalt leiden. Want "al geloof je zelf niet, dan kun je het de kinderen toch niet aan doen?". Bijna op het chantage af. Moelijk...
Hoe ga je om met dit soort info van een "ziende" (of zijn/haar believers), waar je als non-believer helemaal niks mee kunt?
PS. Sorry voor de kick, maar het leek me na de ramp in Japan vandaag behoorlijk actueel worden
Herfststorm ... in Augustus... ehm... er kan best een hoop, maar dat toch echt nietquote:Op maandag 21 maart 2011 08:44 schreef Bastard het volgende:
Augustus, is dat niet ongeveer de droogste maand van het jaar trouwens?
Of verwachten we dan een herfststorm waar je u tegen zegt.. kan allemaal.
http://www.knmi.nl/cms/content/29636/klimatologie_augustusquote:Van de drie zomermaanden is augustus met landelijk gemiddeld 60 mm in 32 uur de droogste maand. Juni levert gewoonlijk 70 mm op (in 45 uur), juli 66 mm (in 36 uur).
Want?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:28 schreef TLC het volgende:
Jomanda is net zo paranormaal begaafd als mijn achterwerk
Is daar verschil in dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Want?
Jij laat paranormale scheten en winden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tien_%28televisiezender%29quote:ik heb vast wat gemist... wat is er dit jaar uitgekomen over jack spijkerman?
Begin niu niet aan voorspellingen, dat wordt bnw ook nog eens de doodssteekquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:55 schreef Bastard het volgende:
Je kan wel de hele maand voorzichtig zijn maar tegen een tsunami doe je niet veel.
We zullen zien, in ieder geval 4 data opgegooid voor augustus dus
Dit is TRUquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Begin niu niet aan voorspellingen, dat wordt bnw ook nog eens de doodssteek
Vandaag is het 5 augustusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:59 schreef Coelho het volgende:
Toch nog een kickje, verwijzend naar mijn eerste post in dit topic over een voorspelde Tsunami in augustus: genoemde data zijn 5, 12, 20 en 24 augustus, door meerdere 'zieners' ook bevestigd. Jomanda heeft blijkbaar gezegd dat mensen de hele maand voorzichtig moeten zijn.
En zo zitten genoemde familieleden van kennissen dus bijna de hele maand in hoger gelegen gebied. Massa waanzin als je het mij vraagt. Mocht ze onverwacht toch gelijk hebben, dan bekeer ik me onmiddelijk en ga ik op zondagen in een blauwe jurk lopen...
![]()
![]()
ja dat zie je tochquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |