Schattig kleurtjes!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn TD bestelling was bij de buren afgeleverd. Wat een lieverdjes zijn het en die mini's zijn echt mini
En zo eerst eens even bijlezen![]()

oh ja, da's die klotetopcoat met een witte waasquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Schattig kleurtjes!!!
Mijn topcoat was op, maar ik had er nog een liggen van de etos, doe ik hem op zien mijn rode nageltjes opeens veel minder mooi rood

Wat een lief pakketje!!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn TD bestelling was bij de buren afgeleverd. Wat een lieverdjes zijn het en die mini's zijn echt mini

ORLY MINI-BLUE BELLEquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Reska het volgende:
@ Bubseltlje lieve kleurtjes die mini's! welke zijn het?

Ik dacht dat het aan mij lag, niet dusquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh ja, da's die klotetopcoat met een witte waas
rotspul

Ik heb ook eerst 3 keer gekeken of ik zelf nou gek werd of dat mijn rood toch echt anders was!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:07 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag, niet dus
Een keer op gedaan en toen weggeflikkerd, wat een afzetterij.

seche vitequote:Op zondag 21 maart 2010 12:16 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst 3 keer gekeken of ik zelf nou gek werd of dat mijn rood toch echt anders was!
Ik gebruik eigenlijk die van herome, kan me niet herinneren dat ik toen verkleuring had.
Welke gebruiken jullie? Ga vanmiddag de stad in dus dan ga ik maar een nieuwe halen en weer opnieuw beginnen want het ziet er nu niet uit

Ja, ik ben echt finaal over de zeik, er zijn zoveel spullen weg, en IEDEREEN ontkent. Gelukkig hoef ik nog maar een week hier te wonen, maar ik ben bang dat alles achter slot en grendel moet.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is echt héél irritant..... Snap dat je over de emmer bent....![]()

Nee, dat helaas niet.... Je kunt hem wel online bestellen, ook in NL, maar ik weet zo even niet bij wie in NL (enchantra??). Misschien weet iemand anders dat wel (moet zo weg, geen tijd om op te zoeken, sorry!)quote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
gewoon bij de etos/da/kruidvat te halen of bestellen?

maakt niet uit, ik ga gewoon even googelenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet.... Je kunt hem wel online bestellen, ook in NL, maar ik weet zo even niet bij wie in NL (enchantra??). Misschien weet iemand anders dat wel (moet zo weg, geen tijd om op te zoeken, sorry!)

Die sweet collectiequote:Op zondag 21 maart 2010 11:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |