Ja er zit ook een apart plastic ding bij om hem leeg te laten lopen, daar kan je een slang op aansluiten en hij houd de opening open. Dat aanzuigen lijkt me echt smerig!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef qltel het volgende:
Het is jaren geleden dat ik met een waterbed geklust heb.
Maar daar zit vast een vulopening in. Kun je daar een tuinslang of zoiets in steken? Dan zou ik die niet in het bad legen, maar door het raam en naar beneden. Even aanzuigen en heel je bed loopt leeg door de slang.
Niet nodig. Zodra het waterpeil in de slang lager is dan het bed, loopt het vanzelf door. Dus zeker als je beneden staat heb je meters slang over en kun je rustig stoppen met zuigen voordat het water er is.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja er zit ook een apart plastic ding bij om hem leeg te laten lopen, daar kan je een slang op aansluiten en hij houd de opening open. Dat aanzuigen lijkt me echt smerig!Maar misschien kan dat met het pompje waar je ook de lucht mee uit de zak zuigt.
Dan sluit je die slang aan en ga je op het bed zitten. Ik denk dat het water dan vanzelf door de slang gedrukt wordt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:25 schreef Lundegaard het volgende:
Uit ervaring weet ik dat het zuigen niet zo makkelijk gaat... Nu is mijn zuigkracht nou ook niet iets waar ik dagelijks mee kan pronken maar ik kreeg het toen niet voor elkaar.
Dat dus. Ik heb het laatst zelf nog gedaan werkt perfect.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef wwwer het volgende:
Boels etc verhuurd speciale pompen om waterbedden leeg te laten lopen.
Maar ik denk dat je beter een waterbeddenwinkel kan bellen waar je hem gekocht hebt en daar vragen of ze je kunnen helpen. Als een waterbed eenmaal leeg is en je hebt het zelf gedaan dan krijg je hem bijna niet meer zelf goed (door de stabilisatoren) dus al zou je nu het lek vinden is je bed al afgeschreven... Dus bel maandag meteen naar een waterbedden winkel en vraag om hulp
Sterkte...
Even snel gekeken op google:
http://link.marktplaats.nl/216731812
Worden zeker nog meer waterbeddenpompen verhuurd.
Daarmee krijg je hem toch nooit helemaal leeg. Weet je hoeveel water in zn zak zit?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:20 schreef Renesite het volgende:
Mijn ouders hebben een slang gepakt, die in de vulopening en dan de tuin in, zuigen aan die slang en dan vlop het water gutste eruit.
Dat ging wel, ondertussen de zak steeds kantelen. Verschil was: Mijn ouders wouden geen waterbed meer - waren er zat vanquote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb het laatst zelf nog gedaan werkt perfect.
[..]
Daarmee krijg je hem toch nooit helemaal leeg. Weet je hoeveel water in zn zak zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |