Ja, chippen is als er ineens een stuk lak af vliegt en tipwear is slijtage aan de randjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:
Ik ben nog niet zo thuis in het nagel-jargonChippen is als er een hoekje af is en tipwear als er alleen een klein randje zichtbaar is toch??
Smeltquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:39 schreef Sjeen het volgende:
Nice SQ, suedes zijn zo ontzetten fijn
De laatste is voor Isa
[ afbeelding ]
Ik zou dat wel heel nuttig vindenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:19 schreef Mirjam het volgende:
ik zit te twijfelen of ik swatches moet maken van al mijn china glaze lakjes
weet niet of iemand dat nou nuttig vind. ik ga nog even doortwijfelen
Goede swatches zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:19 schreef Mirjam het volgende:
ik zit te twijfelen of ik swatches moet maken van al mijn china glaze lakjes
weet niet of iemand dat nou nuttig vind. ik ga nog even doortwijfelen
Seche Vite gebruikenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:32 schreef deerntie het volgende:
Damn mn nagellak is nu alweer naar de klote. Het zit vol met deuken en krassen![]()
* je moet ook niet gaan afwassen en de was ophangen een uur nadat je nagellak op hebt gedaan RianneStil blijven zitten de eerste 3 uur*
Hahaha, daarom lak ik mijn nagels bijna altijd ´s avonds als ik niks meer hoef te doen en lekker kan relaxen. En dankzij seche vite kan ik het zelfs een half uurtje voor het slapen gaan doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:32 schreef deerntie het volgende:
Damn mn nagellak is nu alweer naar de klote. Het zit vol met deuken en krassen![]()
* je moet ook niet gaan afwassen en de was ophangen een uur nadat je nagellak op hebt gedaan RianneStil blijven zitten de eerste 3 uur*
Het waren 2 laagjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooie kleur, ik vind het ook jade trouwens
Twee laagjes is wel mooier denk ik, je ziet nu nog wel strepen. En die klodders kan je voorkomen door het flesje na het schudden even rechtop te laten "rusten", zodat alle lak die aan de bovenkant van het kwastje hangt naar beneden kan zakken
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Seche Vite gebruikenIk zit de hele tijd met scherpe dingen op mn lak te duwen, gebeurt niks
Hmm die zal ik de volgende keer dan maar bestellen, heb nu opi rapid dry, maar dat valt toch tegen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, daarom lak ik mijn nagels bijna altijd ´s avonds als ik niks meer hoef te doen en lekker kan relaxen. En dankzij seche vite kan ik het zelfs een half uurtje voor het slapen gaan doen
ahwww balen zeg!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:09 schreef Linnie20v het volgende:
Absolutely Alice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt pijnlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef Linnie20v het volgende:
Middelvinger afgebrokenalles mooie lengte en dan zo'n stompje, tssss!
Leuk! Obli zet een trendquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:15 schreef liiszle het volgende:
Absolutely pretty!
jammer van je nagelzonde zonde
hier mijn nageltjes van gister, niet helemaal netjes afgewerkt.. maar och
[ afbeelding ]
Is dat randje wat er zit nog dik genoeg zodat het niet hele tijd omklapt? of moet dat hele stuk er ook nog af? anders is het nog wel te redden denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:09 schreef Linnie20v het volgende:
Absolutely Alice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een ridgefillerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:55 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik heb van die groefjes in mijn nagels. Ik vind een normale basecoat niet echt helpen om deze op te vullen. Er zijn toch ook speciale lakjes voor? En welke is goed?
Vandaag mooie roodkleurige lakje op, netjes voor crematie van beste vriendin![]()
Morgen verjaadag van oma, dus dan doe ik er een laagje gouden glittertjes overheen
he jakkes... gecondoleerdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:55 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik heb van die groefjes in mijn nagels. Ik vind een normale basecoat niet echt helpen om deze op te vullen. Er zijn toch ook speciale lakjes voor? En welke is goed?
Vandaag mooie roodkleurige lakje op, netjes voor crematie van beste vriendin![]()
Morgen verjaadag van oma, dus dan doe ik er een laagje gouden glittertjes overheen
Je kunt ook voor de goedkope kiezen van essence, die werkt ook primaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:59 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
thnx dear
morgn even bij etos kijken, neem aan dat herome dit wel heeft?
thanks stormqueenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kunt ze zelfs van eigen merk vindenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:59 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
thnx dear
morgn even bij etos kijken, neem aan dat herome dit wel heeft?
probeer ik diequote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Je kunt ook voor de goedkope kiezen van essence, die werkt ook prima
niet in het foldertjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
probeer ik diemorgen halen!
ik heb nog in het prijzencircus foldertje gekeken maar zie wel sephora makeup in de aanbieding maar geen lakjes met 50% korting, konden jullie het wel vinden?
ik heb geen idee of de v&d in amsterdam het verkoopt, dat zie ik dan welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet in het foldertje
Maar goed, dat maakt voor mij niet uit, want wij hebben toch geen sephora. Vijfde stad van NL FTW
O ja vergeten,1 laagje topcoat van de Hema met glitters (zie je op de foto niet zo).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
leuk guess! wat zit er nog overheen?
nr 49 is als rainbow iig, die heb ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:16 schreef Guess. het volgende:
[..]
O ja vergeten,1 laagje topcoat van de Hema met glitters (zie je op de foto niet zo).
Ik wil graag Nfu bestellen met die Flakes,is nr.38 zoiets als Gosh rainbow? En welke is nog meer mooi om over zwarte/donkere nagelak heen te doen?
als ik iets graag wil hoor ik alleen at ik wil horenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:16 schreef Joysa het volgende:
Schatjes, jullie moeten wel mijn hele berichtjes lezen he..
Ik weet niet zeker of het voor het HELE OPI assortiment is he!
Mooi ga ik daar ff naar op zoek (zul je zien dat als ik em besteld heb dat ik opeens die rainbow tegen kom).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nr 49 is als rainbow iig, die heb ik ook
Klopt, dan denk ik dus inderdaad dat niet alle OPI lakjes 50% korting hebben, maar de oude ofzo..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:19 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
als ik iets graag wil hoor ik alleen at ik wil horen![]()
![]()
![]()
maar hier staat in het krantje maar 25% en niet 50%
Volgens mij wel..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:33 schreef miss--moana het volgende:
Misschien een domme vraag, maar stel hem toch.
Orly Smudge Fixer gebruik je dat als je bijvoorbeeld met je natte nagellak ergens tegen aan hebt gestoten en het dus ''lelijk'' is? Of moet ik me iets anders erbij voorstellen?
siquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij koopt toch stashes van anderen op?
jamaar dan krijg je alleen maar veul lak. Niet perse lak die je mooi vindt lijkt me.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, aanschouw:
[ afbeelding ]
(dinsdagnacht gelakt)
Tevens, poes plagen
[ afbeelding ]
(hand is van de baas)
Ahhhh, wat lief, het mini-handje!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:39 schreef Sjeen het volgende:
Nice SQ, suedes zijn zo ontzetten fijn
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefjes
H&M Sinful Senorita, H&M Creme de la Creme en Hello Kitty Garden Pink.
De laatste is voor Isa
[ afbeelding ]
Oei!! Arme vinger....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:09 schreef Linnie20v het volgende:
Absolutely Alice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, tof idee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:15 schreef liiszle het volgende:
Absolutely pretty!
jammer van je nagelzonde zonde
hier mijn nageltjes van gister, niet helemaal netjes afgewerkt.. maar och
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar dan krijg je alleen maar veul lak. Niet perse lak die je mooi vindt lijkt me.
eh, niet alleen via Marktplaats, ook via mensen die ik kenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe je dat via markltplaats ofzo?
krijg je dan niet vreselijk veel troep ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |