Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:05 schreef Trekfiets het volgende:
Toen ik voor het eerst bij me ex op bezoek ging om haar ouders te ontmoeten heb ik die snachts die moeder liggen dauwen omdat de rest te bezopen was om het door te hebben. Good times
En toen werd je wakker en had je je eerste natte droom gehadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:05 schreef Trekfiets het volgende:
Toen ik voor het eerst bij me ex op bezoek ging om haar ouders te ontmoeten heb ik die snachts die moeder liggen dauwen omdat de rest te bezopen was om het door te hebben. Good times
Haha als je mag komen, dan sta je 200 meter voor haar huis en dan bedenk je je toch wel weer en kruip je weer terug met je staart tussen je benen.!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He, geef je even je adres? Dan kom ik zo even langs en gaan we het even leuk hebben.
Je kan best wat liefde gebruiken.![]()
![]()
Kusjes AdvancedPower.
Het was inderdaad al geschied.. Maar verzetten was geen optie.. Hij zat al in de auto onderweg naar mij.. Verder was het wel erg leuk en opzich was het geen verkeerde indruk denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
't is nu natuurlijk al geschied, maar als ik TS was geweest had ik de ontmoeting verzet naar een andere dag.
Niets te erg als een verkeerde eerste indruk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |