quote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
uitstel ivm opleiding was altijd al gebruikelijk... Niet echt een zinnig argument wmb
Dus vanwege 5000 probleemjongeren zouden 1000000 jongeren hun leven overhoop moeten gooien?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:57 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Maar misschien zijn de kosten van een verkorte dienstplicht goedkoper dan de kosten die worden gemaakt voor het "knuffelen en thee drinken" met de mensen die in aanraking komen met politie door geen discipline te hebben of geen manieren geleerd te hebben.
Bleef het maar bij 5000. Alle meelopers is aanpakkenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus vanwege 5000 probleemjongeren zouden 1000000 jongeren hun leven overhoop moeten gooien?
Maar tel daar nog maar een veelvoud aan overige kosten en materieel bij op. En dan kom je wel degelijk op het door ER genoemde bedrag denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je kunt niet rekenen
800*12*40000 is maar 384 miljoen
dat materieel is er toch alquote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef Vortix het volgende:
Die dipli's moeten toch iets te doen hebben? Uitrusting en dergelijke kost ook een hoop knaken. Voor de rest ben ik het met je eens dat dat niet het grootste bezwaar is tegen een diplileger hoor.
Mariniers misdragen zich in Noorwegenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:21 schreef Joostjee het volgende:
Dit vraag ik mij al een tijd af, waarom wordt de dienstplicht niet weer ingevoerd. Beter gezegd, de opschorting ongedaan gemaakt. Dit zou een stuk beter zijn voor de maatschappij naar mijn weten, elke jongere krijgt discipline wat volgens mij nu nog ontbreekt bij een groot aantal!
Ofwel, waarom geen dienstplicht?
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:40 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Mariniers misdragen zich in Noorwegen
http://nederlandsnieuws.w(...)n-zich-in-noorwegen/
Militairen aangehouden na vechtpartij
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/article5768188.ece
Militair aangehouden in Breda
http://www.bredavandaag.n(...)uden-bij-vechtpartij
Even 10 seconden gegoogled. Wat versta jij precies onder die militaire discipline?
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dus dat is jou graadmeter voor discipline?
volgens mij moet elke zaak apart bekeken worden, en kun je geen waardehebbend oordeel vellen tenzij je de gang van zaken weet. Ook is het zo dat de Nederlandse Media erg graag Militairen negatief in beeld zet..waarom is mij ook de vraag.. maar een militair die de fout ingaat is 300x zo intressant dan een burger.. en dan nog zijn er 40000x meer burger incidenten te vermelden, daarop kun je toch ook niet concluderen dat Nederlandse volk een asociaal groepje heikneuters is.
Daarnaast Hakim.. moet je eens googlen internationaal naar Turkse,Marrokaanse,weet ik veel wel oekoeboekoe land's leger incidenten...
Je bedoelt: laat za maar allemaal in de keuken staanquote:Op zondag 20 juni 2010 16:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat materieel is er toch al...
huisvesting ook.. het is een kwestie van vervangen.
Dipli leger betekend niet gelijk dat het een 4 x zo groot leger zou moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |