Buiten dat, wie zegt dat jongeren destijds meer discipline hadden ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:25 schreef drumstickNL het volgende:
Dat lijkt me vrij duidelijk, het is economisch zeer onverantwoord. De jongeren zullen 18 jaar oud zijn als ze dan het leger ingaan. In die tijd horen ze juist een goede opleiding te volgen daar hebben wij als land meer aan dan dat ze later een geweer in en uitelkaar kunnen halen.
Ik ben ervoor, en ik baal er ook van dat er geen dienstplicht is. Had het een bijzondere ervaring gevonden en zeer goed voor me ontwikkeling. Volgens mij geldt dit voor iedereen!?quote:
Hou op, de meeste dienstplichtigen vonden het vooral een nutteloze tijd die ze moesten uitzitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef Joostjee het volgende:
[..]
Ik ben ervoor, en ik baal er ook van dat er geen dienstplicht is. Had het een bijzondere ervaring gevonden en zeer goed voor me ontwikkeling. Volgens mij geldt dit voor iedereen!?
Dan meld je je vrijwillig aanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef Joostjee het volgende:
[..]
Ik ben ervoor, en ik baal er ook van dat er geen dienstplicht is. Had het een bijzondere ervaring gevonden en zeer goed voor me ontwikkeling. Volgens mij geldt dit voor iedereen!?
Dit was omdat ze volledig werden opgeleid voor het leger, er zijn ook andere functies. Het lijkt mij goed onder andere in crisis situaties, rampen e.d. Het is destijds afgeschaft doordat de dreiging van de koude oorlog minimaal was en de missies (vrede operaties) vond men nutteloos.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou op, de meeste dienstplichtigen vonden het vooral een nutteloze tijd die ze moesten uitzitten.
Het is destijds afgeschaft omdat het niet meer nodig was en te duur was. Dat is nu nog steeds zo. Defensie heeft nog zevenduizend openstaande vacatures en heeft op geen enkele manier de opleidingscapaciteit om die snel te vullen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:36 schreef Joostjee het volgende:
[..]
Dit was omdat ze volledig werden opgeleid voor het leger, er zijn ook andere functies. Het lijkt mij goed onder andere in crisis situaties, rampen e.d. Het is destijds afgeschaft doordat de dreiging van de koude oorlog minimaal was en de missies (vrede operaties) vond men nutteloos.
haha ja dan zijn ze heel stoer denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben heel erg voor. Zou graag bepaalde opgeschoten jongetjes eens over de stormbaan zien kruipen.
Ja ? Daar heb je wel een paar miljard voor over ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben heel erg voor. Zou graag bepaalde opgeschoten jongetjes eens over de stormbaan zien kruipen.
Niemand houd je tegen bro, maar weet wel dat je tegen bad boys moet vechten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef Joostjee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:22 schreef Karzai het volgende:
1.Het kost teveel centjes en dat heeft Nederland er niet voor over.
2.De Russen komen niet meer.
3.Moderne oorlogsvoering wordt met computers beslist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |