Idd zeg, 3e keer op rijquote:Op maandag 22 maart 2010 22:31 schreef Ad_rem het volgende:
Verdomme ik kon niet kijken, hebben ze het weeerrr niet online.
Kut RTL. Zouden ze de aflevering niet online zetten omdat Johan dit keer het woord 'Unibet' heeft gezegd?quote:
mee eens. ik kan ook niet slechte service dit en ik doe voortaan alleen de vrijdag dan nog maar kijken jammer maar helaas....quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef HenkieVdV het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze meer "live-kijkers" willen.Maar dat is echt ontzettend dom want i.v.m werk kan ik het gewoon niet kijken en hierdoor wordt m'n mening over het programma niet echt beter ofzo.
Niet geschikt voor dit niveau dus. Geen professional.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou ook kunnen dat die gozer die de website bijhoudt effe een bakkie is doen
Inderdaad een droomjobquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet geschikt voor dit niveau dus. Geen professional.
Ja, me2, alleen ben ik dan ook meestal pas om 22:00 vrij.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mee eens. ik kan ook niet slechte service dit en ik doe voortaan alleen de vrijdag dan nog maar kijken jammer maar helaas....
Het meest vreemde vind ik dat hij dan uiteindelijk toch online komt, dus het lijkt mij dat de uitzending tegenwoordig eerst nagekeken wordt op rare uitspraken etc..quote:
Wankers!quote:De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |