gehaktballen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
Eindelijk weer een weekplanning gemaakt
Zaterdag: Fajita met kip paprika en salade
Zondag: Erwtensoep en roggebrood met spek
Maandag: Gehaktbal met gebakken aardappeltjes en doperwtjes
Dinsdag: Gehaktbal met gekookte aardappeltjes en sperziebonen
Woensdag: Gehaktbal met gekookte aardappeltjes en rode kool
Donderdag: Potato Apple Savoury pie
Vrijdag: Vermoedelijk restantjesdag![]()
NEh..die zijn al op danquote:
ik reserveer bij deze voor de hele weekquote:Op zondag 5 december 2010 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
ZATERDAG: kaasfondue ZONDAG: broodjes kouseband met garnalen MAANDAG: bami goreng, sate ajam, pindasaus DINSDAG: steengrillen WOENSDAG&DONDERDAG: snert VRIJDAG: zelf pizza maken
zo bijzonder is t allemaal nietquote:Op zondag 5 december 2010 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik reserveer bij deze voor de hele week
quote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
nou de vrijdag wordt geen pizza maar indische rijsttafelMirjam komt gezellig eten hier
quote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
nou de vrijdag wordt geen pizza maar indische rijsttafelMirjam komt gezellig eten hier
bij mij kan volgens mij het hele menu geschrapt worden, ik heb vanmiddag nl een frituurpan gekochtquote:Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al de eerste afwijking gedaanHad zin in garnalen met wat sambal en sperziebonen
Een acrifry toch welquote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij kan volgens mij het hele menu geschrapt worden, ik heb vanmiddag nl een frituurpan gekocht
Dom dom domquote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij kan volgens mij het hele menu geschrapt worden, ik heb vanmiddag nl een frituurpan gekocht
denk dat ik al zo'n jaar of 6 geen frituurpan meer had, maar laatst moest ik voor een frikandel speciaal opeens e2.20 betalenquote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dom dom domWel lekker btw
Oliebollen bakken 31/12?
helaas geen centies voorquote:
aangezien eerst de mr ziekjes werd en toen ik is er eea veranderd aan de planning.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
Nieuwe week in de planning:
Loopt van vrijdag tot en met donderdag.
Vrij: Ratatouille quiche (zelfgemaakt deeg) : courgette/tomaat/aubergine/paprika/knoflook en kruiden..
Zat: Eten bij vrienden
Zon: Sint vieren, eten bij zusje
Maand: Indiaas: Vis gestoofd in yoghurt en een hele boel kruiden met basmati rijst
Dins: pompoensoep met sinaasappel en kaneeldie echt niet zo heel lekker was, kan ook komen omdat we allebei geen trek hadden en geitenkaasbroodjesuit de oven
Woens: viskoekjes met salade van rucola, parmezaanse kaas, pijnboompitten en sjalotjes uit de oven met balsamico witte bolletjes knakworst
Dond: oven gebakken risotto met groene asperges (of courgette dat weet ik nog niet) en tomaat viskoekjes met salade van rucola, parmezaanse kaas, pijnboompitten en sjalotjes uit de oven met balsamico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |