Ahh, mag ik met jou mee eten deze week?quote:Op zondag 21 november 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
yay, gaan we weer!
Maandag: risotto met gorgonzola en spinazie
Dinsdag: pasta met champignonsaus
Woensdag: fajita's
Donderdag: knolselderij met boerenkoolstamp
Vrijdag: korma curry, pittige boontjes, curry eieren en naan
Zaterdag: <verjaardag van m'n zusje>
Zondag: zelf pizza maken
Dat wist ik van jou, en ik denk er precies zo over.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:00 schreef DarkElf het volgende:
ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat ik zelden uit pakjes en zakjes of potjes kook , tis veelal ouderwetsche noeste keukenarbeid
Volgens mij denken de mensen in dit topic er voornamelijk zo over? Ik wel in ieder geval, zelf maken is véél lekkerderquote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wist ik van jou, en ik denk er precies zo over.
Nasi is lekker als je het volgens Indonesisch recept maakt, niet die vreemde variatie die de afhaalchinees/knorr hier ooit bedacht heeftquote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef DarkElf het volgende:
nasi, moet ik ook eens maken. De nasi die ik vroeger thuis kreeg vond ik nooit lekker maar misschien vind ik het wel lekker als ik t zelf maak
Ik kook ook zelden uit pakjes. Koken is therapeutisch voor mij en het hoeft helemaal niet veel meer werk te zijn dan uit pakjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wist ik van jou, en ik denk er precies zo over.
Zaterdag: nasi met kleine gekruide gehaktballetjes
Oh ik heb meerdere Nederlandse toko's in de buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 19:18 schreef shmoopy het volgende:
@Darkelf: ik weet niet hoe het in het Belgse is, maar de toko heeft heerlijke nasikruiden.
Autenthieke kruiden, hé, DE, geen Conimex.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef DarkElf het volgende:
ja een zakje, dat ga ik dus niet gebruiken
ah okquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Autenthieke kruiden, hé, DE, geen Conimex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |