Moet ik dan mijn hele leven met een stoma, vroeg ik bang.quote:
Ha, die heb ik niet meer nodigquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Moet ik dan mijn hele leven met een stoma, vroeg ik bang.
Jawel, zei de dokter, maar dat duurt niet zo lang!
Dat lukt je nietquote:
Okquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:27 schreef jna het volgende:
[..]
Oh had het ook niet over mezelf hoor, wees maar niet bang
Ik sla ff overquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:35 schreef jna het volgende:
Credits voor Milou die er vanavond weer mee kwam
KOM VAN DAT DAK AF!!quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:01 schreef jna het volgende:
[..]
Te laat, denk dat ze al onderweg is met dr knokploeg
Komt wel goed schatjequote:
En dan snel je bed intrekken zeker voor je doodgaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verstop me snel in m'n bed, voor ze hier is
Kutboekquote:
die chicks in Delft waren toch zo makkelijk?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KutboekHeb het gelezen maar er staat echt niks nuttigs in over internet dating
Ja, dit boek las ik toen ik nog in Hengelo woondequote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:45 schreef jna het volgende:
[..]
die chicks in Delft waren toch zo makkelijk?
Die verstond je gewoon nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dit boek las ik toen ik nog in Hengelo woonde
Hè???quote:
Rood als verse, rauwe rosbiefquote:
zaterdag 20 maart 2010 13:37quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
zaterdag 20 maart 2010 13:37
Hoi Cees![]()
Ik zou er bijna nog in gaan gelovenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:33 schreef jna het volgende:
Lekker stil hier.
mjah, van luctor begrijp ik het
Ik krijg vast spijt dat ik het vraag, maar jij kaalquote:
Dan heb je er echt gevoel voorquote:
Bij wijze van...quote:[..]
Ik krijg vast spijt dat ik het vraag, maar jij kaal
Nog minder dan 5 uur!quote:
Is het lenteeeeequote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:07 schreef Piles het volgende:
Nu op KXradio
Toepasselijker kan niet
"Als ik weer zo'n Tukker zie, vol met bier en sympathie,"![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit ook een tijd aan vast natuurlijk
En dan een concurrent van me worden zeker.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog tips voor me hoe je dat het beste aan kan pakken?
Er zullen toch wel genoeg Zeeuwse meisjes zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan een concurrent van me worden zeker.
bezet wel ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zullen toch wel genoeg Zeeuwse meisjes zijn
Kutleven ouwequote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan een concurrent van me worden zeker.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:28 schreef Bravebart het volgende:
Er komt hier een paard en wagen langs
Zie je, Twente is eeeeecht achtergesteldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Zelfs hier gebruiken we al auto's.
I rest my casequote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:28 schreef Bravebart het volgende:Er komt hier een paard en wagen langs
quote:
Ik zit in bad gekquote:
Grapje, ik zit gewoon voor de tv te soppenquote:
Alles met Hege is goedquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:05 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben verliefd op Hege Bøkko....
Goed topic Jan!
Samen voor de trein springen?quote:
Nog steeds beter dan niksquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Samen voor de trein springen?
Scheiden van....?
Hopen dat het vanavond droog is danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
regen zomaar
Vandaar dat het opeens zo donker werd.
Niks doen met...!quote:
Hier is het ook aan het miezeren jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
regen zomaar
Vandaar dat het opeens zo donker werd.
Hier regende het net keihardquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier is het ook aan het miezeren ja
Hoe hard? KEIHARD!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En het zonnetje schijnt
Hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En het zonnetje schijnt
Luccie, ik was net nog in Middelburg joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Luccie, ik was net nog in Middelburg joh.
Gemeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gemeen.Oh sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Luccie, ik was net nog in Middelburg joh.
KFCquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Kwam nog langs de KFC, vet romantische gedachten toen.
Ga jij nou ook niet hard to get doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En je kwam niet even langs dan?
Nodig me eens uit dan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En je kwam niet even langs dan?
Ik wist toch niet dat je in de buurt was.quote:
Nodig dr nu uit danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat je in de buurt was.
Oh je ziet het nog als grapje, gelukkig. Zou niet willen dat je voor de trein ofzo springt door die afwijzing.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:53 schreef Dzjenn. het volgende:
M'n buik doet pijn van het lachen. Hou op.
* Dzjenn. pakt 37288 dozen pillen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:56 schreef jna het volgende:
[..]
Oh je ziet het nog als grapje, gelukkig. Zou niet willen dat je voor de trein ofzo springt door die afwijzing.
Oh wacht, Vlissingen is een eindstation toch? dan heeft voor de trein springen ook weinig zin als ie stopt
Sowieso!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we iig een vermakelijke zaterdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:13 schreef Dzjenn. het volgende:
Als je zin hebt kun je vanavond mee uit. Alle zeeuwen verzamelen!
veel plezier in je 1tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Nou nou, niet zo pessimistischquote:
Heul niet, ik ging sowieso al uit en niet eens in m'n eentje joh.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo pessimistischAl heb je wel gelijk
Elke keer denk ik: iedereen vindt uitgaan leuk, dus laat ik maar weer een keer gaan. En dan vind ik het weer helemaal niksConcerten, bios, dat soort dingen zijn
, maar stappen/uitgaan is
![]()
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Heul niet, ik ging sowieso al uit en niet eens in m'n eentje joh.
Ik voel me uniek.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel![]()
Maar je snapt het punt: jij bent de enige Zeeuw hier die uitgaat
hier is het droog.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nu regent het weer, dus Luc gaat ook niet
Nee hoor schatje, ga jij maar lekker om 22:00 naar bed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh wacht. Dat is een excuus om niet weg te hoeven.![]()
Het regent hier inderdaad.![]()
Jij overdrijft weer lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee hoor schatje, ga jij maar lekker om 22:00 naar bed.
Autisten doen niet aan uitzonderingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:34 schreef jna het volgende:
[..]
Jij overdrijft weer lekker![]()
![]()
![]()
Het is 23:00 joh
*proestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Autisten doen niet aan uitzonderingen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Autisten doen niet aan uitzonderingen.
Hoe hard to get ben jij? Dan kan ik m'n winkansen even inschatten, sletterig als ik ben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het zo onderhand ook niet meer hoor![]()
![]()
Al ben ik ook niet de makkelijkste natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee hoor schatje, ga jij maar lekker om 22:00 naar bed.
Ohh, totaal niet zover ik weetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoe hard to get ben jij? Dan kan ik m'n winkansen even inschatten, sletterig als ik ben.
Ik hoor een kenner sprekenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoe hard to get ben jij? Dan kan ik m'n winkansen even inschatten, sletterig als ik ben.
Zeg, moet jij niet op de A4 gaan hardlopen ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:40 schreef PieterBas het volgende:
Als je een archief thuis heb staan, dan zijn de winkansen bij Piles erg hoog
BIERTJE?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, totaal niet zover ik weet
Je moet me alleen even die kant op lokken
Ik zou zeggen: probeer het eens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet op de A4 gaan hardlopen ofzo
Breezertje dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat drink ik dus niet
Maar ik zou het ooit leren drinken. En Kuno durft dat vast niet meer
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:40 schreef PieterBas het volgende:
Als je een archief thuis heb staan, dan zijn de winkansen bij Piles erg hoog
Topplaten zijn datquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:43 schreef jna het volgende:
[..]
eerst draait ie EY EY EY EY en Licht uit van the opposites
Oh tof en dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:43 schreef jna het volgende:
[..]
eerst draait ie EY EY EY EY en Licht uit van the opposites
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, het strand is vlakbij!
ik bedoelde die cocktailquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wil je een zandkasteel met me bouwen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Net als oud en nieuw?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, meestal is het later.
Nou, laat de Joran-grappen maar komenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
haha.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, laat de Joran-grappen maar komen
IK HAD HET OVER BIER JOH.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik niet aan uitgaan doe
uitgaan is zo overrated.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik niet aan uitgaan doe
maar jij zou ook nooit een meisje verkrachten toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
haha.
Ik ben geen boot hoor.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
maar jij zou ook nooit een meisje verkrachten daten toch?
Ik ben die vriend toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
maar jij zou ook nooit een meisje verkrachten toch?
Bootje heeft een aardige rep opgebouwdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
haha.
Ik ben geen boot hoor.
Ik heb 'em hier alleen staan voor het stofquote:
Is goed m'n jong.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik bel jou als ik problemen met een meisje heb
die vriend van Joran met z'n boot.quote:
Sommige mensen zitten niet enkel op FOK!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die vriend van Joran met z'n boot.
Lees je even in anders.![]()
is er ook een leven naast FOK!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten niet enkel op FOK!
Het heeft iets te maken met buitenquote:
Daar doe ik niet aan. Rot op zeg, je kunt ook boodschappen online bestellen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met buiten
Thuisbezorgd.nl en albert.nl.meer heb je niet nodig!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Rot op zeg, je kunt ook boodschappen online bestellen.
Kijk, jij snapt het!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:04 schreef jna het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl en albert.nl.meer heb je niet nodig!
Wat moet ik nu met second life, ik heb niet eens een first life.....quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat moet ik nu met second life, ik heb niet eens een first life.....
Een vriend vroeg of ik ook op Second Life kwam... omdat het tof wasquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend vroeg of ik ook op Second Life kwam... omdat het tof was
Nee....quote:
quote:Ben je nieuw: stel je even netjes voor met foto of hyves.
Ah stoer..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef ReWout het volgende:
Nou ben 20 jaar doe de opleiding mechatronica, heb anderhalf jaar tot nu eigenlijk Duitsland gezeten, interationale richting gedaan van de opleiding en nu ben ik aan het afstuderen, en krijg straks lekker een Nederlands en Duits diploma
tot die tijd mag ik me bezig houden met dit dingetje
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom
En Facebook is internationaler hè, wel zo handig voor een Limburger
Meer omdat ik in Duitsland veel buitenlanders heb leren kennen niet omdat ik Limburger benquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom
En Facebook is internationaler hè, wel zo handig voor een Limburger
Of je daar nu zo trots op moet zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef ReWout het volgende:
[..]
Meer omdat in Duitsland veel buitenlanders heb leren kennen niet omdat ik Limburger benmaja over 4 maanden mag je me Brabander noemen
Was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef ReWout het volgende:
[..]
Meer omdat ik in Duitsland veel buitenlanders heb leren kennen niet omdat ik Limburger benmaja over 4 maanden mag je me Brabander noemen
Geen idee, kom ik over 4 maanden wel achterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of je daar nu zo trots op moet zijn.
Zegt een zeeuwquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of je daar nu zo trots op moet zijn.
Let maar niet op Luctor hoor, die komt nooit buiten Zeelandquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:52 schreef ReWout het volgende:
[..]
Geen idee, kom ik over 4 maanden wel achter
Niks mis met Carnavalquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Let maar niet op Luctor hoor, die komt nooit buiten Zeeland
Brabant is best tofCarnaval uitgezonderd
Ja, kost best veel tijd om 1340 topics terug te lezen. Maar het is de moeite waardquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef ReWout het volgende:
Maar nu kennen jullie mij wel maar ik ken jullie niet
Er zitten juweeltjes tussen iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, kost best veel tijd om 1340 topics terug te lezen. Maar het is de moeite waard
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, kost best veel tijd om 1340 topics terug te lezen. Maar het is de moeite waard
Sorry, ik dacht jullie wonen zo ver weg, plus die ene internetkabel die over de zeebodem looptquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen, we zijn niet doof...
Niks mis met Zeelandquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis met Zeeland![]()
Of ja, misschien op de tol naar Zeeuws-Vlaanderen en Zeeuws-Vlaanderen na dan.
Had dat misschien dan ook gelijk even weggehaald.quote:
Ik snapte je zin amperquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had dat misschien dan ook gelijk even weggehaald.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zandkasteelquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Zo moeilijk was ie toch niet.
BwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Wow, wat errruuggggggquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik zat gister een boek over antimaterie te lezen en daar kwam ook een zandkasteel in voor
Hihihihihihihihihihiquote:
Hahahaha helemaal nietquote:
En waarom kan jij dan niet eerder beginnen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hahahaha helemaal nietals ik zelf me tijden mocht kiezen. Want dan begin ik om 7 uur zodat ik lekker vroeg naar huis kan maar de eerste komen pas om 8 uur waardoor ik pas om 8:30 kan beginnen en daardoor tot 17 moet werken
Test:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hahahaha helemaal nietals ik zelf me tijden mocht kiezen. Want dan begin ik om 7 uur zodat ik lekker vroeg naar huis kan maar de eerste komen pas om 8 uur waardoor ik pas om 8:30 kan beginnen en daardoor tot 17 moet werken
Wat test je nu?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Test:
Ga je nog wat doen vanavond ?:P
Waarschijnlijk of hij een leven heeft.quote:
1403 (gemiddeld 7 per dag)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of hij een leven heeft.
Oja, doe maar zoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
1403 (gemiddeld 7 per dag)
Die kans is aanwezig
Je moet wat als je in Zeeland woont...quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit je nou nog in de ontkenningsfase?
Ruizquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:13 schreef jna het volgende:
Die duitsers scoren toch nog in de 86ste minuut
Zelfs eerder.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:13 schreef jna het volgende:
Die duitsers scoren toch nog in de 86ste minuut
Gast, Ajax gaat het echt never meer reddenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:17 schreef jna het volgende:
nou en. staat Ajax morgen 2de en lopen ze in op twente
Dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:17 schreef jna het volgende:
nou en. staat Ajax morgen 2de en lopen ze in op twente
Die derde ster komt er echt nog welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, Ajax gaat het echt never meer redden
4 punten met nog 6 wedstrijden te gaan. mwah..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, Ajax gaat het echt never meer redden
Moet lukken als Twente nog wat gaat verliezen of gelijk spelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
4 punten met nog 6 wedstrijden te gaan. mwah..
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bakkal paar wedstrijden schorsing
Mja, dan moet Twente dus nog 4 punten verspelen en Ajax niet, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
4 punten met nog 6 wedstrijden te gaan. mwah..
Tis dooien of vriezen he?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet lukken als Twente nog wat gaat verliezen of gelijk spelen.
elleboogje, maar niet gezien door blinde Vink.quote:
Dat zijn nul punten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel, Twente moet nog tegen AZ en Feyenoord
quote:
Als het goed is krijgen we geen vriezen meer hoor.quote:
Daarom. laat maar lekker gelijk blijvenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel, Twente moet nog tegen AZ en Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |