Daar moet je het waarschijnlijk wel mee kunnen oplossen, maar zitten je snaren er niet al te lang op dat ze een beetje gaar zijn. Als op m'n akoestische gitaar m'n snaren er echt lang op zitten gaan ze ook aanlopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar dat zou wel de oplossing zijn?
Zitten er nu 11 dagen op.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar moet je het waarschijnlijk wel mee kunnen oplossen, maar zitten je snaren er niet al te lang op dat ze een beetje gaar zijn. Als op m'n akoestische gitaar m'n snaren er echt lang op zitten gaan ze ook aanlopen
Als je halspen je toets doet loslaten van de hals ben je verder van huis!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
Tja als het me straks 30 euro kost om ff een klein draaitje te geven aan de halspen...
Ga toch weg met je spookverhalen manquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je halspen je toets doet loslaten van de hals ben je verder van huis!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga toch weg met je spookverhalen man
Heeft thomann nu iDeal? Ik moest altijd vooraf overmaken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef genakt het volgende:
Iemand ervaring met bestelle bij thoman via ideal ?
want dan ga ik van de week daar me gitaar bestellen als er goede ervaringen hier zijn
ow ik bedoelde eigenlijk dat ik het inderdaad van te voren ga betalenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heeft thomann nu iDeal? Ik moest altijd vooraf overmaken.
Ja is prima, duurt alleen eventjes, als je haast hebt moet je creditcard gebruikenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef genakt het volgende:
[..]
ow ik bedoelde eigenlijk dat ik het inderdaad van te voren ga betalen
Zou wel ff controleren of ze het op voorraad hebben dat is meestal het grootste probleem als er iets fout kan gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef genakt het volgende:
[..]
ow ik bedoelde eigenlijk dat ik het inderdaad van te voren ga betalen
Wellicht via Dean?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef blckbb het volgende:
Ik ben aan het rondkijken om wellicht mijn stratocaster gitaar met 3 single coils te modden tot 2 SC´s en een humbucker. Nou zag ik in amerika een ´´wired pickguard´´ http://store.guitarfetish.com/hueqhssgutub.html
Kan je iets soortgelijks ook in NL kopen?
Hmm da's een goedequote:
Relicenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb zelf dus zo'n startersgitaar die ik eigenlijk niet direct wil afschrijven...
ja die heb ik niet dus kan even niet andersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja is prima, duurt alleen eventjes, als je haast hebt moet je creditcard gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |