abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2010 @ 15:30:11 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79406703
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:23 schreef Gras_eter het volgende:

Conclusie: Een man die bereidt is zeer ver te gaan, bereid is zijn principes opzij te zetten voor regeringsdeelname. Ik vertrouw het niet misschien ben ik wel kortzichtig .
Hiermee beschrijf je wel heel veel partijen Hoe is dat anders dan CDA? Of PvdA in de vorige regering?
Laffe huichelaar
  zondag 21 maart 2010 @ 15:41:51 #42
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79407123
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:30 schreef I.R.Ape het volgende:

[..]

Precies. Geen hoofddoekjes, maar wel kruisjes en keppeltjes.
Vooral keppeltjes, want hij ontvangt vrijwel al zijn gelden van de radicale Zionisten in Israël. De Zionisten van de nederzettingenpolitiek, lekker provoceren midden in Arabisch gebied, terwijl ze erbuiten grond zat hebben om huizen te bouwen.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  zondag 21 maart 2010 @ 15:45:18 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79407259
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Vooral keppeltjes, want hij ontvangt vrijwel al zijn gelden van de radicale Zionisten in Israël. De Zionisten van de nederzettingenpolitiek, lekker provoceren midden in Arabisch gebied, terwijl ze erbuiten grond zat hebben om huizen te bouwen.
Bron?
Laffe huichelaar
  zondag 21 maart 2010 @ 15:53:55 #44
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79407615
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  zondag 21 maart 2010 @ 16:02:09 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79407947
quote:
Een opiniestuk als bron aanvoeren Maar vooruit, ik zal het als steekhoudende bron accepteren. En wat staat daar, tot mijn verbazing:
quote:
Wie betaalt Wilders? De afgelopen weken heb ik die vraag her en der aan journalisten van allerlei media gesteld. Er was er geen een die me antwoord kon geven
Inderdaad duidelijk door "zionisten"

In de tweede bron gaat het zelfs nergens over de financiering van de PVV, daar gaat het alleen over Fitna.

Kom maar terug als je je geroep over kwaadaardige zionisten die met Wilders samenspannen kan staven aan iets anders als wat je zelf denkt. Tot dan gaat het hier over de plannen van de PVV, en of die al dan niet slecht zijn voor moslims.
Laffe huichelaar
  zondag 21 maart 2010 @ 20:08:59 #46
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_79417473
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hiermee beschrijf je wel heel veel partijen Hoe is dat anders dan CDA? Of PvdA in de vorige regering?
Echte politicus stijl reactie dan ook weer.

2 zinnen van een heel verhaal quoten.
Echte mannen hebben altijd honger
  zondag 21 maart 2010 @ 20:48:33 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79419717
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:08 schreef Gras_eter het volgende:

[..]

Echte politicus stijl reactie dan ook weer.

2 zinnen van een heel verhaal quoten.
Een conclusie is toch een korte samenvatting van de voorgaande regels en wat jij eruit opmaakt. Jouw conclusie is dus wat jij het belangrijkst vindt. Dan is het niet zo gek dat ik dáárop reageer. Zeker als dat nergens op slaat.
Laffe huichelaar
  zondag 21 maart 2010 @ 21:48:39 #48
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_79424786

Vuilnisman...kan deze zak ook mee?
Wie dit leest is gek
  maandag 22 maart 2010 @ 02:07:48 #49
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_79436002
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een conclusie is toch een korte samenvatting van de voorgaande regels en wat jij eruit opmaakt. Jouw conclusie is dus wat jij het belangrijkst vindt. Dan is het niet zo gek dat ik dáárop reageer. Zeker als dat nergens op slaat.
Je zou de politiek in moeten gaan, daar verneuken ze ook graag je woorden en ''dat bedoelt hij/zij'' waar je staat.

Probeer eens inhoudelijk te reageren op de reactie
Echte mannen hebben altijd honger
  maandag 22 maart 2010 @ 07:28:50 #50
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79436682
Ik ben benieuwd naar de financiële onderbouwing van de OP. Belastingverlaging is namelijk leuk, maar dat financier je niet door het afschaffen van zwemlessen van moslimas.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79439975
Zijn de Republikeinen in de VS, niet een soort van PVV op grotere schaal? Dat had na 8 jaar een economische crisis teweeg gebracht.

Anyway, ik voorzie als de PVV aan de macht komt juist weer veel LPF perikelen. Minder dan een half jaar meeregeren en dan oprotten met de mooiste oprotpremie die er is. Dat heeft toen al ontzettend veel geld gekost. Veel mensen stemde op de LPF omdat ze 'tegen buitenlanders' waren.

Dan komt erbij dat er ook van binnen en buiten europa kritiek zal komen als de PVV (of beter gezegd Wilders) in de kamer zijn standpunten kan doorvoeren. Economisch lijkt me dat niet handig.

En het zich los willen maken van de EU is economisch ook niet verstandig. De wereld economie verschuift namelijk naar mega economieën, zoals de VS al is, maar ook in opkomst China en India. Nederland is maar een spelden prikje op deze planeet en de meeste staatjes in Europa zijn ook maar klein. Samenwerken kan gewoon niet anders meer.

De PVV zal alleen geld kosten, lagere belastingen zullen dan niks uitmaken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:39:40 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79561623
Bush heeft inderdaad ook de belastingen verlaagd om consumptie en ondernemerschap te vergroten. En massaal geld teruggegeven aan de Americaanse bevolking. Dat was echter niet de oorzaak van een economische crisis, dat was om die te bestrijden. Niet gelukt, zegt men, maar sinds een jaar of wat is het tij wel gekeerd.

Anyway, zelfs als je dat als negatief voorbeeld beschouwd, heb je altijd Reagans grote wisseltruc nog, die zeker wel positief effect had.

je kan van te voren gewoon nooit zeggen of het een positief of negatief effect zal hebben. Wat wel zo is, is dat het een grote aanslag zal zijn op de begroting, en het tekort juist zal vergroten, daar waar we het juist moeten verkleinen. Wilders tracht dat op te vangen door een half miljoen ambtenaren te ontslaan, maar die gaan allemaal collectief in de ww, dus daar schiet je ook niets mee op.
Laffe huichelaar
pi_79564112
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Ze houden iig wel van elkaar. Er zal ook wel wat geld richting NL stromen. Jammer dat het niet inzichtelijk is.

Op de eerste dag van haar ''stage'' kreeg zij een rondleiding in het gebouw.
Één van de eerste dingen die haar op viel was dat Martin Bosman een grote Israëlische vlag voor zijn raam heeft hangen wat haar niet verbaasde omdat hij tijdens het personeelsuitje een sweater met de opdruk 'Israël defense forces' droeg. Ook ziet zij in de gang een rijtje weinig subtiele anti-islam cartoons hangen van Gregorius Nekschot.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')