abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79361227
Alleen de gematigde moslim, eh. Het lijkt erop dat je tegenwoordig moet aangeven dat het om de gematigde moslim gaat, want anders denken ze dat je het over de moslim hebt die houdt van moslimextremisme en -terrorisme.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:53:40 #27
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79361809
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

PVDA kost ons 29 miljard per jaar. Daar kunnen we 100 duizend GW van betalen.

En neemt iemand nog pvda serieus?
Heb je enig idee, hoeveel 29 miljard per jaar is? Zou je niet even je feiten checken, voordat je blaat?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79365212
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Die hoofddoek was een domme grap
Waarom is dan zowat het eerste wat de PVV heeft geroepen in Den Haag en Almere na de gemeenteraadsverkiezingen dat ze vast houden aan het hoofddoekenverbod en dat ze dat opwerpen als een absolute eis om een college te vormen?
Raar gevoel voor humor.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:33:36 #29
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79366299
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Plegen Christenen terreur? Gooien ze homo's van daken? Hebben Christelijke vrouwen speciale zwemuurtjes nodig? Is er een hoge uitkerings afhankelijkheid onder christenen?
Hoe KOM je er in vredesnaam bij dat zijn punt ook maar IETS te maken had met christenen?

Het ging om de manier waarop jij de punten die de PVV aandraagt verdedigt door te zeggen dat niet alles serieus genomen moet worden.

De vraag was dus hoe jij (en wij) geacht worden onderscheid te maken tussen de serieuze punten en de geinpunten. Wellicht zijn we ermee geholpen wanneer jij aangeeft hoe JIJ dat onderscheid maakt. Welke criteria hanteer jij?

Wije hebben namelijk, op basis van de feiten in Almere bijvoorbeeld, het sterke vermoeden dat het hoofddoekverbod géén grap was. Waarom zou je immers collegebesprekingen laten stuk lopen op een dergelijke grap?

Leg dat nu eens uit.
Intelligent, but fucked up.
pi_79366510
quote:

[..]

Plegen Christenen terreur?
Hoe noem jij datgene wat Amerika doet?

Even kijken hoe simpel we kunnen zijn.
pi_79366574
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Na het Verkiezingspamflet van de Partij voor de Vrijheid bestudeerd te hebben, kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat deze partij voor moslims de beste kansen biedt.

Geachte Moslims,

In tegenstelling tot wat u wellicht zou verwachten, is het van de politieke partijen niet de PvdA die u als moslim de gunstigste vooruitzichten biedt. Deze partij zal bij de eerstvolgende verkiezingen tot een splintergroepering worden gereduceerd; en wie wil zich tenslotte met losers identificeren. Wat er na de volgende verkiezingen van de PvdA resteert, zal als oppositiedwerg blijven streven naar condities die uw sociale isolement verder zullen vergroten en uw geloofsgenoten voor nog vele generaties afhankelijk houden van sociale voorzieningen. De PvdA zal uw gemeenschap blijven beschouwen en behandelen als een hulpbehoevende minderheid. Deze insteek zal slechts leiden tot een nog lagere acceptatiegraad van uw geloofsgenoten binnen de Nederlandse samenleving en de tegenstellingen tussen uw en onze bevolkingsgroepen verder aanwakkeren.

Hoe anders ligt dit bij het constructieve verkiezingsprogramma van de Partij voor de Vrijheid.

1. Belastingverlaging
Net als alle andere Nederlanders zult u kunnen profiteren van een lagere belastingafdracht. Vanzelfsprekend onder de voorwaarde u zich ook aan de overige programmapunten conformeert. Gelet op het navolgende kan ik mij niet voorstellen dat dit bij u op principiële bezwaren zou kunnen stuiten.

2. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme
U bent als gematigd moslim uiteraard tegen het moslimextremisme en -terrorisme dat uw gemeenschap doorlopend in een slecht daglicht stelt. Als zodanig bent u bereid in te stemmen en mee te werken aan een effectieve bestrijding daarvan.
U zult het er voorts mee eens zijn dat uzelf en uw zonen door het vooruitzicht op strenge doch rechtvaardige straffen en de dreiging van het verliezen van het Nederlandse paspoort danwel uitzetting, op het rechte pad worden gehouden.

3. Onderwijs en gezin
Meer aandacht voor onderwijs, gezin en opvoeding kinderen: veilige scholen, kwaliteitsverbetering lerarenopleiding, normen en waarden terug in gezin en onderwijs, ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen (waar van toepassing ook als het gaat om hun eigen verblijfsstatus). Menselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en ouders

Sluit dit niet prachtig aan op uw normen en waarden? Beter onderwijs waarin ook uw kinderen betere kansen krijgen zodat zij zich een positie als volwaardig lid van de Nederlandse samenleving kunnen verwerven.
En het gezin terug als hoeksteen van de samenleving. Dat lijkt mij uitstekend te harmoniëren met de islamitische tradities.

4. Immigratiestop / Integratie
Ook deze doelstelling zal uiteindelijk in uw voordeel werken. Indien zich, bewerkstelligd door een streng immigratieregime, uitsluitend moslims in Nederland zullen bevinden die zijn voorzien van een legale verblijfstatus en die een aantoonbaar nut hebben voor de Nederlandse samenleving, zal de huidige weerzin tegen uw bevolkingsgroep en daarmee tegen uw religie als vanzelf wegebben.

In het kader van de integratie kunt u zich door het ietwat ingetogener uiten van uw geloofsovertuiging, gemakkelijker en zonder gediscrimineerd te worden binnen de Nederlandse maatschappij bewegen. Als voorbeeld noem ik het hoofddoekjesverbod in Frankrijk dat de wenselijkheid en het effect hiervan inmiddels heeft bewezen.

Beide bovengenoemde facetten zullen als resultaat hebben dat uw geloofsgemeenschap minder barrières zal ondervinden in het maatschappelijk functioneren en bijdragen aan een grotere arbeidsparticipatie. In tegenstelling tot de huidige situatie, zal u hierdoor tevens het binnen uw waardensysteem zo geapprecieerde "respect" als vanzelfsprekend ten deel vallen.

Met de overige al dan niet algemene programmapunten kunnen wij allemaal ons voordeel doen. Ik zie daar geen onderwerpen waar u bezwaar tegen zou kunnen hebben.

Als ik moslim was, wist ik dus wel op welke partij ik de volgende keer zou stemmen.
Was het maar dat de PVV bovengenoemde standpunten nastreefde.....

Misschien moet de topicstarter lid worden van de PVV en de bovengenoemde punten bij hem aankaarten want ik denk dat wilders en de pvv nog lang niet over bovengenoemde punten heeft gehoord of nagedacht
pi_79368756
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:48 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Was het maar dat de PVV bovengenoemde standpunten nastreefde.....

Misschien moet de topicstarter lid worden van de PVV en de bovengenoemde punten bij hem aankaarten want ik denk dat wilders en de pvv nog lang niet over bovengenoemde punten heeft gehoord of nagedacht
Je kan niet lid worden van de PVV.
pi_79369291
Moet elke autochtoon die geweigerd is bij de deur een pvv topic openen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:17:45 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79371916
quote:

[..]

Plegen Christenen terreur? Gooien ze homo's van daken? Hebben Christelijke vrouwen speciale zwemuurtjes nodig? Is er een hoge uitkerings afhankelijkheid onder christenen?
Jij bent echt ontzettend wereldvreemd. Ik snap goed dat je op de PVV stemt. PHP No-style.

Ik was laatst in Turkije op vakantie en ik vond al dat er veel mannen van de daken vielen. Nu weet ik het.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_79375746
PVV
PvdA of D66
pi_79376036
De PVV zal ook alle drugs verbieden, inclusief soft drugs en alle coffeeshops sluiten. Dit is ook een punt dat zeer veel moslims zal aanspreken. Verder verdedigt de PVV graag de Christelijk-Joodse cultuur in Nederland. Derhalve zullen ze tegen abortus zijn, tegen euthanasie en waarschijnlijk ook tegen het homohuwelijk. Ook dit moet als muziek in de oren klinken van gematigde en extremistische moslims.

uit hun pamflet:
quote:
Geen export van uitkeringen buiten de EU
Is het niet prachtig! U heeft nu eindelijk een echt geldige reden om uw welverdiende inkomen zelf in NL op te maken en niet toe moeten geven aan het bedelende gedrag van uw familie in Afrika of Arabie.
quote:
Grenzen zo lang mogelijk dichthouden voor Oost-Europese werknemers
Jaja, geen concurrentie meer van goedkope Poolse schoonmakers en tomatenplukkers. Dit komt ten goede van uw eigen loon!
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 21 maart 2010 @ 00:06:32 #38
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79392522
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef Knipoogje het volgende:
De PVV zal ook alle drugs verbieden, inclusief soft drugs en alle coffeeshops sluiten. Dit is ook een punt dat zeer veel moslims zal aanspreken. Verder verdedigt de PVV graag de Christelijk-Joodse cultuur in Nederland. Derhalve zullen ze tegen abortus zijn, tegen euthanasie en waarschijnlijk ook tegen het homohuwelijk. Ook dit moet als muziek in de oren klinken van gematigde en extremistische moslims.

uit hun pamflet:
[..]

Is het niet prachtig! U heeft nu eindelijk een echt geldige reden om uw welverdiende inkomen zelf in NL op te maken en niet toe moeten geven aan het bedelende gedrag van uw familie in Afrika of Arabie.
[..]

Jaja, geen concurrentie meer van goedkope Poolse schoonmakers en tomatenplukkers. Dit komt ten goede van uw eigen loon!
Scheer je weg!
pi_79393176
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef Knipoogje het volgende:
Verder verdedigt de PVV graag de Christelijk-Joodse cultuur in Nederland.
Precies. Geen hoofddoekjes, maar wel kruisjes en keppeltjes.
  zondag 21 maart 2010 @ 15:23:40 #40
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_79406483
Ik vind Geert Wilders eng, heel erg eng. Om de volgende redenen

1) Geert Wilders een zeer ervaren en gewiekst politicus, hij zit al 20 jaar in Den Haag en weet wat hij moet zeggen en ook wat hij niet moet zeggen. Zoals Peter R de vries al een keer aangaf in P&W, over alles is tot in detail nagedacht kopvoddentax is niet voor niks kopvoddentax ipv van hoofddoekjesbelasting. Kwetsen, provoceren, beledigen tot het extreme aan toe alleen maar om in de picture te blijven.

2) Hij blijkt weinig principes en dus geen groter doel te hebben. Hij flirt openlijk met CDA & VVD en je ziet zijn aanvallen verplaatsen naar PvdA en andere linkse partijen. In eerste instantie lijkt dit gewoon een goede politieke strategie ware het niet dat hij aangeeft vrijwel al zijn principes onderhandelbaar zijn behalve de AOW-leeftijd verhogen.

3) Het is een autoritaire man zonder democratische partij. Als hij zijn partij niet aan een democratische meetlat wil leggen. Wat zal dit zeggen over de landelijke politiek?

Conclusie: Een man die bereidt is zeer ver te gaan, bereid is zijn principes opzij te zetten voor regeringsdeelname. Ik vertrouw het niet misschien ben ik wel kortzichtig .
Echte mannen hebben altijd honger
  zondag 21 maart 2010 @ 15:30:11 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79406703
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:23 schreef Gras_eter het volgende:

Conclusie: Een man die bereidt is zeer ver te gaan, bereid is zijn principes opzij te zetten voor regeringsdeelname. Ik vertrouw het niet misschien ben ik wel kortzichtig .
Hiermee beschrijf je wel heel veel partijen Hoe is dat anders dan CDA? Of PvdA in de vorige regering?
Laffe huichelaar
  zondag 21 maart 2010 @ 15:41:51 #42
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79407123
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:30 schreef I.R.Ape het volgende:

[..]

Precies. Geen hoofddoekjes, maar wel kruisjes en keppeltjes.
Vooral keppeltjes, want hij ontvangt vrijwel al zijn gelden van de radicale Zionisten in Israël. De Zionisten van de nederzettingenpolitiek, lekker provoceren midden in Arabisch gebied, terwijl ze erbuiten grond zat hebben om huizen te bouwen.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  zondag 21 maart 2010 @ 15:45:18 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79407259
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Vooral keppeltjes, want hij ontvangt vrijwel al zijn gelden van de radicale Zionisten in Israël. De Zionisten van de nederzettingenpolitiek, lekker provoceren midden in Arabisch gebied, terwijl ze erbuiten grond zat hebben om huizen te bouwen.
Bron?
Laffe huichelaar
  zondag 21 maart 2010 @ 15:53:55 #44
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79407615
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  zondag 21 maart 2010 @ 16:02:09 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79407947
quote:
Een opiniestuk als bron aanvoeren Maar vooruit, ik zal het als steekhoudende bron accepteren. En wat staat daar, tot mijn verbazing:
quote:
Wie betaalt Wilders? De afgelopen weken heb ik die vraag her en der aan journalisten van allerlei media gesteld. Er was er geen een die me antwoord kon geven
Inderdaad duidelijk door "zionisten"

In de tweede bron gaat het zelfs nergens over de financiering van de PVV, daar gaat het alleen over Fitna.

Kom maar terug als je je geroep over kwaadaardige zionisten die met Wilders samenspannen kan staven aan iets anders als wat je zelf denkt. Tot dan gaat het hier over de plannen van de PVV, en of die al dan niet slecht zijn voor moslims.
Laffe huichelaar
  zondag 21 maart 2010 @ 20:08:59 #46
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_79417473
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hiermee beschrijf je wel heel veel partijen Hoe is dat anders dan CDA? Of PvdA in de vorige regering?
Echte politicus stijl reactie dan ook weer.

2 zinnen van een heel verhaal quoten.
  zondag 21 maart 2010 @ 20:48:33 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79419717
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:08 schreef Gras_eter het volgende:

[..]

Echte politicus stijl reactie dan ook weer.

2 zinnen van een heel verhaal quoten.
Een conclusie is toch een korte samenvatting van de voorgaande regels en wat jij eruit opmaakt. Jouw conclusie is dus wat jij het belangrijkst vindt. Dan is het niet zo gek dat ik dáárop reageer. Zeker als dat nergens op slaat.
Laffe huichelaar
  zondag 21 maart 2010 @ 21:48:39 #48
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_79424786

Vuilnisman...kan deze zak ook mee?
Wie dit leest is gek
  maandag 22 maart 2010 @ 02:07:48 #49
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_79436002
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een conclusie is toch een korte samenvatting van de voorgaande regels en wat jij eruit opmaakt. Jouw conclusie is dus wat jij het belangrijkst vindt. Dan is het niet zo gek dat ik dáárop reageer. Zeker als dat nergens op slaat.
Je zou de politiek in moeten gaan, daar verneuken ze ook graag je woorden en ''dat bedoelt hij/zij'' waar je staat.

Probeer eens inhoudelijk te reageren op de reactie
  maandag 22 maart 2010 @ 07:28:50 #50
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79436682
Ik ben benieuwd naar de financiële onderbouwing van de OP. Belastingverlaging is namelijk leuk, maar dat financier je niet door het afschaffen van zwemlessen van moslimas.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')