Ook de gematigde Moslim maakt zich keihard schuldig aan kleine delicten als winkeldiefstal hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
2. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Na het Verkiezingspamflet van de Partij voor de Vrijheid bestudeerd te hebben, kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat deze partij voor moslims de beste kansen biedt.
Geachte Moslims,
In tegenstelling tot wat u wellicht zou verwachten, is het van de politieke partijen niet de PvdA die u als moslim de gunstigste vooruitzichten biedt. Deze partij zal bij de eerstvolgende verkiezingen tot een splintergroepering worden gereduceerd; en wie wil zich tenslotte met losers identificeren. Wat er na de volgende verkiezingen van de PvdA resteert, zal als oppositiedwerg blijven streven naar condities die uw sociale isolement verder zullen vergroten en uw geloofsgenoten voor nog vele generaties afhankelijk houden van sociale voorzieningen. De PvdA zal uw gemeenschap blijven beschouwen en behandelen als een hulpbehoevende minderheid. Deze insteek zal slechts leiden tot een nog lagere acceptatiegraad van uw geloofsgenoten binnen de Nederlandse samenleving en de tegenstellingen tussen uw en onze bevolkingsgroepen verder aanwakkeren.
Hoe anders ligt dit bij het constructieve verkiezingsprogramma van de Partij voor de Vrijheid.
1. Belastingverlaging
Net als alle andere Nederlanders zult u kunnen profiteren van een lagere belastingafdracht. Vanzelfsprekend onder de voorwaarde u zich ook aan de overige programmapunten conformeert. Gelet op het navolgende kan ik mij niet voorstellen dat dit bij u op principiële bezwaren zou kunnen stuiten.
U bent als gematigd moslim uiteraard tegen het moslimextremisme en -terrorisme dat uw gemeenschap doorlopend in een slecht daglicht stelt. Als zodanig bent u bereid in te stemmen en mee te werken aan een effectieve bestrijding daarvan.
U zult het er voorts mee eens zijn dat uzelf en uw zonen door het vooruitzicht op strenge doch rechtvaardige straffen en de dreiging van het verliezen van het Nederlandse paspoort danwel uitzetting, op het rechte pad worden gehouden.
3. Onderwijs en gezin
Meer aandacht voor onderwijs, gezin en opvoeding kinderen: veilige scholen, kwaliteitsverbetering lerarenopleiding, normen en waarden terug in gezin en onderwijs, ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen (waar van toepassing ook als het gaat om hun eigen verblijfsstatus). Menselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en ouders
Sluit dit niet prachtig aan op uw normen en waarden? Beter onderwijs waarin ook uw kinderen betere kansen krijgen zodat zij zich een positie als volwaardig lid van de Nederlandse samenleving kunnen verwerven.
En het gezin terug als hoeksteen van de samenleving. Dat lijkt mij uitstekend te harmoniëren met de islamitische tradities.
4. Immigratiestop / Integratie
Ook deze doelstelling zal uiteindelijk in uw voordeel werken. Indien zich, bewerkstelligd door een streng immigratieregime, uitsluitend moslims in Nederland zullen bevinden die zijn voorzien van een legale verblijfstatus en die een aantoonbaar nut hebben voor de Nederlandse samenleving, zal de huidige weerzin tegen uw bevolkingsgroep en daarmee tegen uw religie als vanzelf wegebben.
In het kader van de integratie kunt u zich door het ietwat ingetogener uiten van uw geloofsovertuiging, gemakkelijker en zonder gediscrimineerd te worden binnen de Nederlandse maatschappij bewegen. Als voorbeeld noem ik het hoofddoekjesverbod in Frankrijk dat de wenselijkheid en het effect hiervan inmiddels heeft bewezen.
Beide bovengenoemde facetten zullen als resultaat hebben dat uw geloofsgemeenschap minder barrières zal ondervinden in het maatschappelijk functioneren en bijdragen aan een grotere arbeidsparticipatie. In tegenstelling tot de huidige situatie, zal u hierdoor tevens het binnen uw waardensysteem zo geapprecieerde "respect" als vanzelfsprekend ten deel vallen.
Met de overige al dan niet algemene programmapunten kunnen wij allemaal ons voordeel doen. Ik zie daar geen onderwerpen waar u bezwaar tegen zou kunnen hebben.
Als ik moslim was, wist ik dus wel op welke partij ik de volgende keer zou stemmen.
Omdat gematigde Moslims ook voor de vrijheid van menings uiting zijn, en natuurlijk de Westerse democratie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef I.R.Ape het volgende:
Waarom zouden moslims stemmen op (de partij van) Wilders die de profeet van elke moslim o.a. 'een barbaar, een massamoordenaar en een pedofiel' noemt?
Die hoofddoek was een domme grap, en op scholen moet het neutraal zijn. Die Koran mogen ze ook houden, niet altijd alles serieus nemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:56 schreef Triggershot het volgende:
Mag de gematigde moslim wel een Koran houden, een moskee in zijn omgeving laten bouwen, zijn kinderen naar een islamitische school blijven sturen en een hoofddoek dragen? Dan zie ik geen reden om er niet op te stemmen idd.
maar natuurlijk....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die hoofddoek was een domme grap, en op scholen moet het neutraal zijn. Die Koran mogen ze ook houden, niet altijd alles serieus nemen.
Nee hoor.quote:
Openbare scholen dienen neutraal te zijn, zolang er op de Islamitische scholen niets tegen de rechtstaat wordt geleerd, zie ik niet in waarom er geen bijzondere scholen mag zijn, laat staan geen Islamitische maar wel Christelijke of Joodse.quote:en op scholen moet het neutraal zijn.
Met een ingevoerd verbod mag dat dus nietquote:Die Koran mogen ze ook houden,
Met zoveel bedreiging, beveiliging en zetels in de peilingen kan Wilders het zich niet veroorloven om niet serieus genomen te worden.quote:niet altijd alles serieus nemen.
Weet je hoeveel het Nederlandse volk betaald voor kamervragen en andere opmerkingen in de kamer die, jouw woorden, niet serieus moeten worden genomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die hoofddoek was een domme grap, en op scholen moet het neutraal zijn. Die Koran mogen ze ook houden, niet altijd alles serieus nemen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
PVDA kost ons 29 miljard per jaar. Daar kunnen we 100 duizend GW van betalen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je hoeveel het Nederlandse volk betaald voor kamervragen en andere opmerkingen in de kamer die, jouw woorden, niet serieus moeten worden genomen?
Naast al dat geld dat verspild wordt aan de linkse hobby's mag Wilders toch ook wel eens pret maken? Het kost een schijntje in verhouding.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je hoeveel het Nederlandse volk betaald voor kamervragen en andere opmerkingen in de kamer die, jouw woorden, niet serieus moeten worden genomen?
Ok... Je interpreteert de woorden van Wilders dus zoals een selectief gelovige dat met de Bijbel of Koran doet. Je pikt eruit wat je wel aanstaat en de rest "moet je niet zo serieus nemen".quote:
Hier stopte ik met lezen, veel succes in je eigen wereldje verderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
de PvdA die u als moslim de gunstigste vooruitzichten biedt. Deze partij zal bij de eerstvolgende verkiezingen tot een splintergroepering worden gereduceerd;
Plegen Christenen terreur? Gooien ze homo's van daken? Hebben Christelijke vrouwen speciale zwemuurtjes nodig? Is er een hoge uitkerings afhankelijkheid onder christenen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Ok... Je interpreteert de woorden van Wilders dus zoals een selectief gelovige dat met de Bijbel of Koran doet. Je pikt eruit wat je wel aanstaat en de rest "moet je niet zo serieus nemen".
En waar baseer je die criteria dan op ?
Ik wel. Maar ik neem jouw teksten (iig bovenstaande) dan ook niet serieus...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
PVDA kost ons 29 miljard per jaar. Daar kunnen we 100 duizend GW van betalen.
En neemt iemand nog pvda serieus?![]()
Vooral niet doen nee, die 29 miljard zijn alleen nog maar de structurele tekorten. Nog maar te zwijgen over de imago schade van Nederland en de maatschappelijk schade natuurlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:01 schreef FTWO het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik neem jouw teksten (iig bovenstaande) dan ook niet serieus...
Ai, kritiek op de PVDArbeit macht frei mag natuurlijk niet. Sorry dat ik de partij van de Aso's erbij betrok, aangezien veel moslims er iets mee schijnen te hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:53 schreef tarantism het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, veel succes in je eigen wereldje verder
Heb je enig idee, hoeveel 29 miljard per jaar is? Zou je niet even je feiten checken, voordat je blaat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
PVDA kost ons 29 miljard per jaar. Daar kunnen we 100 duizend GW van betalen.
En neemt iemand nog pvda serieus?![]()
Waarom is dan zowat het eerste wat de PVV heeft geroepen in Den Haag en Almere na de gemeenteraadsverkiezingen dat ze vast houden aan het hoofddoekenverbod en dat ze dat opwerpen als een absolute eis om een college te vormen?quote:
Hoe KOM je er in vredesnaam bij dat zijn punt ook maar IETS te maken had met christenen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Plegen Christenen terreur? Gooien ze homo's van daken? Hebben Christelijke vrouwen speciale zwemuurtjes nodig? Is er een hoge uitkerings afhankelijkheid onder christenen?
Was het maar dat de PVV bovengenoemde standpunten nastreefde.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Na het Verkiezingspamflet van de Partij voor de Vrijheid bestudeerd te hebben, kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat deze partij voor moslims de beste kansen biedt.
Geachte Moslims,
In tegenstelling tot wat u wellicht zou verwachten, is het van de politieke partijen niet de PvdA die u als moslim de gunstigste vooruitzichten biedt. Deze partij zal bij de eerstvolgende verkiezingen tot een splintergroepering worden gereduceerd; en wie wil zich tenslotte met losers identificeren. Wat er na de volgende verkiezingen van de PvdA resteert, zal als oppositiedwerg blijven streven naar condities die uw sociale isolement verder zullen vergroten en uw geloofsgenoten voor nog vele generaties afhankelijk houden van sociale voorzieningen. De PvdA zal uw gemeenschap blijven beschouwen en behandelen als een hulpbehoevende minderheid. Deze insteek zal slechts leiden tot een nog lagere acceptatiegraad van uw geloofsgenoten binnen de Nederlandse samenleving en de tegenstellingen tussen uw en onze bevolkingsgroepen verder aanwakkeren.
Hoe anders ligt dit bij het constructieve verkiezingsprogramma van de Partij voor de Vrijheid.
1. Belastingverlaging
Net als alle andere Nederlanders zult u kunnen profiteren van een lagere belastingafdracht. Vanzelfsprekend onder de voorwaarde u zich ook aan de overige programmapunten conformeert. Gelet op het navolgende kan ik mij niet voorstellen dat dit bij u op principiële bezwaren zou kunnen stuiten.
U bent als gematigd moslim uiteraard tegen het moslimextremisme en -terrorisme dat uw gemeenschap doorlopend in een slecht daglicht stelt. Als zodanig bent u bereid in te stemmen en mee te werken aan een effectieve bestrijding daarvan.
U zult het er voorts mee eens zijn dat uzelf en uw zonen door het vooruitzicht op strenge doch rechtvaardige straffen en de dreiging van het verliezen van het Nederlandse paspoort danwel uitzetting, op het rechte pad worden gehouden.
3. Onderwijs en gezin
Meer aandacht voor onderwijs, gezin en opvoeding kinderen: veilige scholen, kwaliteitsverbetering lerarenopleiding, normen en waarden terug in gezin en onderwijs, ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen (waar van toepassing ook als het gaat om hun eigen verblijfsstatus). Menselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en ouders
Sluit dit niet prachtig aan op uw normen en waarden? Beter onderwijs waarin ook uw kinderen betere kansen krijgen zodat zij zich een positie als volwaardig lid van de Nederlandse samenleving kunnen verwerven.
En het gezin terug als hoeksteen van de samenleving. Dat lijkt mij uitstekend te harmoniëren met de islamitische tradities.
4. Immigratiestop / Integratie
Ook deze doelstelling zal uiteindelijk in uw voordeel werken. Indien zich, bewerkstelligd door een streng immigratieregime, uitsluitend moslims in Nederland zullen bevinden die zijn voorzien van een legale verblijfstatus en die een aantoonbaar nut hebben voor de Nederlandse samenleving, zal de huidige weerzin tegen uw bevolkingsgroep en daarmee tegen uw religie als vanzelf wegebben.
In het kader van de integratie kunt u zich door het ietwat ingetogener uiten van uw geloofsovertuiging, gemakkelijker en zonder gediscrimineerd te worden binnen de Nederlandse maatschappij bewegen. Als voorbeeld noem ik het hoofddoekjesverbod in Frankrijk dat de wenselijkheid en het effect hiervan inmiddels heeft bewezen.
Beide bovengenoemde facetten zullen als resultaat hebben dat uw geloofsgemeenschap minder barrières zal ondervinden in het maatschappelijk functioneren en bijdragen aan een grotere arbeidsparticipatie. In tegenstelling tot de huidige situatie, zal u hierdoor tevens het binnen uw waardensysteem zo geapprecieerde "respect" als vanzelfsprekend ten deel vallen.
Met de overige al dan niet algemene programmapunten kunnen wij allemaal ons voordeel doen. Ik zie daar geen onderwerpen waar u bezwaar tegen zou kunnen hebben.
Als ik moslim was, wist ik dus wel op welke partij ik de volgende keer zou stemmen.
Je kan niet lid worden van de PVV.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:48 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Was het maar dat de PVV bovengenoemde standpunten nastreefde.....
Misschien moet de topicstarter lid worden van de PVV en de bovengenoemde punten bij hem aankaarten want ik denk dat wilders en de pvv nog lang niet over bovengenoemde punten heeft gehoord of nagedacht
Jij bent echt ontzettend wereldvreemd. Ik snap goed dat je op de PVV stemt. PHP No-style.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Plegen Christenen terreur? Gooien ze homo's van daken? Hebben Christelijke vrouwen speciale zwemuurtjes nodig? Is er een hoge uitkerings afhankelijkheid onder christenen?
Is het niet prachtig! U heeft nu eindelijk een echt geldige reden om uw welverdiende inkomen zelf in NL op te maken en niet toe moeten geven aan het bedelende gedrag van uw familie in Afrika of Arabie.quote:Geen export van uitkeringen buiten de EU
Jaja, geen concurrentie meer van goedkope Poolse schoonmakers en tomatenplukkers. Dit komt ten goede van uw eigen loon!quote:Grenzen zo lang mogelijk dichthouden voor Oost-Europese werknemers
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef Knipoogje het volgende:
De PVV zal ook alle drugs verbieden, inclusief soft drugs en alle coffeeshops sluiten. Dit is ook een punt dat zeer veel moslims zal aanspreken. Verder verdedigt de PVV graag de Christelijk-Joodse cultuur in Nederland. Derhalve zullen ze tegen abortus zijn, tegen euthanasie en waarschijnlijk ook tegen het homohuwelijk. Ook dit moet als muziek in de oren klinken van gematigde en extremistische moslims.
uit hun pamflet:
[..]
Is het niet prachtig! U heeft nu eindelijk een echt geldige reden om uw welverdiende inkomen zelf in NL op te maken en niet toe moeten geven aan het bedelende gedrag van uw familie in Afrika of Arabie.
[..]
Jaja, geen concurrentie meer van goedkope Poolse schoonmakers en tomatenplukkers. Dit komt ten goede van uw eigen loon!
Precies. Geen hoofddoekjes, maar wel kruisjes en keppeltjes.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef Knipoogje het volgende:
Verder verdedigt de PVV graag de Christelijk-Joodse cultuur in Nederland.
Hiermee beschrijf je wel heel veel partijenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:23 schreef Gras_eter het volgende:
Conclusie: Een man die bereidt is zeer ver te gaan, bereid is zijn principes opzij te zetten voor regeringsdeelname. Ik vertrouw het niet misschien ben ik wel kortzichtig.
Vooral keppeltjes, want hij ontvangt vrijwel al zijn gelden van de radicale Zionisten in Israël. De Zionisten van de nederzettingenpolitiek, lekker provoceren midden in Arabisch gebied, terwijl ze erbuiten grond zat hebben om huizen te bouwen.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:30 schreef I.R.Ape het volgende:
[..]
Precies. Geen hoofddoekjes, maar wel kruisjes en keppeltjes.
Bron?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vooral keppeltjes, want hij ontvangt vrijwel al zijn gelden van de radicale Zionisten in Israël. De Zionisten van de nederzettingenpolitiek, lekker provoceren midden in Arabisch gebied, terwijl ze erbuiten grond zat hebben om huizen te bouwen.
http://weblogs.nrc.nl/heijne/2009/10/31/een-vraag-voor-wilders/quote:
Een opiniestuk als bron aanvoerenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:53 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/heijne/2009/10/31/een-vraag-voor-wilders/
http://www.vn.nl/Archief/(...)an-Geert-Wilders.htm
Inderdaad duidelijk door "zionisten"quote:Wie betaalt Wilders? De afgelopen weken heb ik die vraag her en der aan journalisten van allerlei media gesteld. Er was er geen een die me antwoord kon geven
Echte politicus stijl reactie dan ook weer.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hiermee beschrijf je wel heel veel partijenHoe is dat anders dan CDA? Of PvdA in de vorige regering?
Een conclusie is toch een korte samenvatting van de voorgaande regels en wat jij eruit opmaakt. Jouw conclusie is dus wat jij het belangrijkst vindt. Dan is het niet zo gek dat ik dáárop reageer. Zeker als dat nergens op slaat.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:08 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Echte politicus stijl reactie dan ook weer.
2 zinnen van een heel verhaal quoten.
Je zou de politiek in moeten gaan, daar verneuken ze ook graag je woorden en ''dat bedoelt hij/zij'' waar je staat.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een conclusie is toch een korte samenvatting van de voorgaande regels en wat jij eruit opmaakt. Jouw conclusie is dus wat jij het belangrijkst vindt. Dan is het niet zo gek dat ik dáárop reageer. Zeker als dat nergens op slaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |