Ik was al bezig in Beijum te zoeken, ik zag jouw hint pas staan toen ik hem al had gevonden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
Zo specifiek was de hint toch ook weer niet?![]()
nee, helaas...quote:Op woensdag 7 april 2010 15:53 schreef maok het volgende:
Ik dacht eerst rietgans ofzo maar ik kan de preciese plek niet vinden. Ik laat mijn gok rietgans staan.
jep! Het topic is hartstikke dood, maar je heb iig wel een puntje!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef SuperWeber het volgende:
Zo ik ben ook maar eens door dit topic heen gehobbeld....
Speenkruidstraat?
Correct!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:55 schreef GiGaGrunn het volgende:
Westerbinnensingel
idd niet moeilijk; Zilvermeerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:10 schreef GiGaGrunn het volgende:
MOEILIJK??? ik kan je zeggen; ik heb ze wel es lastiger gezien hoor!!!
ik merk dat niet meer het niveau wordt gehaald van een paar edities geleden. als alleen de Hereweg en de Grote Markt geraden wordt vind ik het niet meer zo leuk.
ga maar verder met een nieuwe, ik stap er ff tussenuit
Soerabajastraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klopt. Dacht dat 'ie moeilijk was.quote:
quote:Nou die hiervoor, zou ik nooit weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But just give me one, we'll see.
How can I make this topic about me?
Je hebt het goed, want als ik even in maps kijk zie ik dezelfde auto'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:29 schreef SuperWeber het volgende:
Volgens mij heb ik hem gewoon goed, maar JuzzMuzz moet nog even uitsluitsel geven...
't is best knap ja. Kan alleen als je al heel wat jaren in Groningen woont en ook actief doorkruist.quote:Op maandag 13 september 2010 20:11 schreef dralion13 het volgende:
hoe kennen jullie die straten allemaal
vond het al heel wat dat ik wist dat het in de korrewegwijk was
Correct!!quote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef JufMariska het volgende:
Terug van weggeweest
Van Slingelandtstraat
De Burchtstraat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat is niet de naam van de straat
(hoi)
Keur ik goed. Gezien vanaf de Korianderwegquote:
Yepquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:37 schreef Balisto het volgende:
Koperstraat, kijkend naar de Aluminiumstraat.
haha, nee niet meer!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
GigaGrunn werkt bij een koeriersdienst? Ongelovelijk.
Er zijn er meer hoor. Ik heb echter weinig tijd en weinig zin om weer nieuwe opgaves te zoekenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
GigaGrunn werkt bij een koeriersdienst? Ongelovelijk.
quote:
quote:Wat krijgen we nou? Weet jij een straat niet?Op zondag 24 oktober 2010 16:33 schreef GiGaGrunn het volgende:
Komt me wel heel bekend voor, maar kan het ff niet plaatsen.
klein hintje?
quote:
Als Gigagrunn het niet weet, ligt het niet in Groningen.quote:
kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan de hand van 2 garageboxen?...![]()
Tsja ik herken het niet zo 1-2-3. Komt me wel bekend voor ergens, maarja....quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Balisto het volgende:
Als je de eerste letter van deze straat weghaalt hou je een andere straat in Groningen over.
Was anders ook een leuke opgave geweest..... de (V)lierstraatquote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Balisto het volgende:
Als je de eerste letter van deze straat weghaalt hou je een andere straat in Groningen over.
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:30 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
Was anders ook een leuke opgave geweest..... de (V)lierstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |