abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87573272
dit is de WF Bathoornstraat
pi_87573492
Dat klopt. ^O^

GiGaGrunn 26
ClearGreen 17
JufMariska 5
Balisto 5
JuzzMuzz 3
gebrokenglas 3
SuperWeber 3
maok 2
988012 2
Cortax 1
The Eye 1
Dralion13 1
TARAraboemdijee 1
pi_87574532
pi_87591068
Hovenstraat
pi_87592339
Yep

GiGaGrunn 26
ClearGreen 17
Balisto 6
JufMariska 5
JuzzMuzz 3
gebrokenglas 3
SuperWeber 3
maok 2
988012 2
Cortax 1
The Eye 1
Dralion13 1
TARAraboemdijee 1
pi_87592534
pi_87597665
Distributiestraat
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:05:59 #233
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87598423
GigaGrunn werkt bij een koeriersdienst? Ongelovelijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_87599566
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
GigaGrunn werkt bij een koeriersdienst? Ongelovelijk.
haha, nee niet meer! 8-)
pi_87599818
^O^

GiGaGrunn 27
ClearGreen 17
Balisto 6
JufMariska 5
JuzzMuzz 3
gebrokenglas 3
SuperWeber 3
maok 2
988012 2
Cortax 1
The Eye 1
Dralion13 1
TARAraboemdijee 1
pi_87600873
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:02:20 #237
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_87612376
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
GigaGrunn werkt bij een koeriersdienst? Ongelovelijk.
Er zijn er meer hoor. Ik heb echter weinig tijd en weinig zin om weer nieuwe opgaves te zoeken :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_87674466
Het lijkt op Paddepoel of Selwerd, maar dat is het absoluut niet!
pi_87741631
En het is ook geen De Wijert, al is het wel meer de goeie richting op....
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:18:20 #240
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87770512
In welke windrichting kijk je hier?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_87771411
naar het oosten
pi_87778185
Cort van der Lindenlaan
pi_87783401
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:08 schreef Balisto het volgende:
Cort van der Lindenlaan
^O^

had em alleen niet zo lastig ingeschat!

GiGaGrunn 27
ClearGreen 17
Balisto 7
JufMariska 5
JuzzMuzz 3
gebrokenglas 3
SuperWeber 3
maok 2
988012 2
Cortax 1
The Eye 1
Dralion13 1
TARAraboemdijee 1
pi_87787589
pi_87901388
Komt me wel heel bekend voor, maar kan het ff niet plaatsen.
klein hintje?
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:59:39 #246
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87906608
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:33 schreef GiGaGrunn het volgende:
Komt me wel heel bekend voor, maar kan het ff niet plaatsen.
klein hintje?
Wat krijgen we nou? Weet jij een straat niet?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_87919529
Oostelijk.
pi_87944608
overloop
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_87955316
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef dralion13 het volgende:
overloop
^O^

GiGaGrunn 27
ClearGreen 17
Balisto 7
JufMariska 5
JuzzMuzz 3
gebrokenglas 3
SuperWeber 3
maok 2
988012 2
Dralion13 2
Cortax 1
The Eye 1
TARAraboemdijee 1
pi_88119595
dat wordt niks met dralion volgens mij......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')